Heel die hunt is tegenwoordig ook gewoon dood, vroeger was dat een hele happeningquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:18 schreef mschol het volgende:
[..]
meh... die pakken tenminste nog enigsinds courante adviesprijzen in mijn ervaring..
ibood pakt gewoon de adviesprijs van 5 jaar geleden en doet alsof er een 90% korting opzit..
gelukkig mag dat (binnenkort) niet meer
Nomnomquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:12 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb de laatste jaren wel een enorm zwak voor pasta
Eehm, waarom denk je dat ik hier zit ...?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent wel moeilijk publiek hoor
2 sushi's is net genoeg voor een holle kies..quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:21 schreef bitterbal het volgende:
K eet meestal ook alleen nog maar 2 items
quote:
kwarbonaraquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook. Tijd voor een carbonara battle in Foqueville
Makes sensequote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm, waarom denk je dat ik hier zit ...?
Sowiesoquote:
Dat minder snoepen blijft lastig, door de weeks gaat dat prima maar in het weekend als ik dan 's avonds een filmpje ga kijken krijg ik toch altijd trek in chipsquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja voor mij ook niet.. gewoon minder eten en minder snoepen en meer bewegen over de whole range doet de truc
gemiste kansquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:22 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik eet geen vlees dus ik zal mezelf niet uitnodigen
mja met chips enzo heb ik wel vaak dat ik gewoon na twee handjes al genoeg hebquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat minder snoepen blijft lastig, door de weeks gaat dat prima maar in het weekend als ik dan 's avonds een filmpje ga kijken krijg ik toch altijd trek in chips
Nee moet ik eens bekijkenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:22 schreef FranticDJ het volgende:
@:kwiwi heb je de carbonara reeks van Alex (French guy cooking) op YT gezien? daar heb ik nog wat trucs uitgehaald
Ik moet het niet in huis halen. Maar heb weer boodschappen gedaan toen ik honger had.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat minder snoepen blijft lastig, door de weeks gaat dat prima maar in het weekend als ik dan 's avonds een filmpje ga kijken krijg ik toch altijd trek in chips
Hier gaat de zak meestal wel in 1 keer opquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja met chips enzo heb ik wel vaak dat ik gewoon na twee handjes al genoeg heb
behalve bij ringlings
Ik vreet bij cheetos altijd de hele zak in één keer leeg. Gelukkig kan ik dat nergens in de buurt kopenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
behalve bij ringlings
Hoe kan dat. Ik kan gewoon doorproppen hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
behalve bij ringlings
ruggengraatquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hoe kan dat. Ik kan gewoon doorproppen hoor.
Dat vooral ja, al er maar 1 zak ligt dan is dat de enige die die week opgaat, als er 3 liggen dan gaan er 3 opquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet het niet in huis halen. Maar heb weer boodschappen gedaan toen ik honger had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |