abonnement bol.com Coolblue
  zondag 29 mei 2022 @ 15:18:31 #151
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_204902130
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2022 07:14 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Er zijn al opnames van Oekrainische soldaten die deserteerden... vastgebonden en geexecuteerd in de rug.... voor de rest... die legerleiding haalt ze niet weg... die gaan ten onder... en mochten ze het proberen dan kost het ze enorm veel aan manschappen en materieel...
Daar wil ik wel een bron voor? Los daarvan had jij zonder de inzet van de VS, Canadezen, Fransen, Engelsen, Polen en zelfs wat Duitsers kramp in je rechter arm gehad en nooit je pro Poetin propaganda onzin kunnen posten of FOK.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid§ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_204902337
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2022 09:17 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Zeurlenski verliest op alle fronten.
De Duitsers en Fransen onderhandelen al met de Russen over graan export naar hun toe.
Vrijwel alle landen betalen gas in Roebels.
De Sancties doen helemaal niets.
De wanhopigheid van Oekraine/Zelensky en het Westen merk je uit alle reakties.
Volgende maand beginnen ze al met opbouw steden Donbass/Luhansk. (Mariupol haven gaat al open)
De Yankees denken: "Dan gaan we maar ultieme wapens sturen aan de Oekrainiers om nog meer oorlogsgeweld uit te lokken!" maar het rommelt daar ook al flink tussen de Democraten en Republikeinen...
Vergeefse moeite: De Eu interesseert het geen klap meer wat Oekraine "eist en wenst"...
Ondertussen begint de EU bevolking de nare trekjes te zien van de Oekrainische vluchtelingen golf. (vechtpartijen, gratis dingen eisen, plaatsen in nemen van gewone bevolking oa huisvesting) 8)7

Maar we moeten maar geloven dat Oekraine zal winnen en verlengen deze oorlog tot de laatse Oekrainier. ^O^
Van Frankrijk weet ik toevallig een en ander. Frankrijk is exporteur van graan. En met een scheef oog naar het oosten, hebben ze dit jaar extra arealen ingezaaid.
In Nederland bijvoorbeeld, wordt het brood gebakken van Frans graan.
pi_204903281
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2022 15:18 schreef Megumi het volgende:

[..]
Daar wil ik wel een bron voor? Los daarvan had jij zonder de inzet van de VS, Canadezen, Fransen, Engelsen, Polen en zelfs wat Duitsers kramp in je rechter arm gehad en nooit je pro Poetin propaganda onzin kunnen posten of FOK.
:O :O :O
pi_204904585
https://mronline.org/2022/03/18/war-in-ukraine/
The false claim is that the war began with the Russian invasion of Ukraine. In reality, this invasion is not even the final act of a war between Russia and Ukraine, a war that began in 2014 with the insurrection of the provinces of Donbass, which later declared independence. Since then, Ukrainian forces have battered the Russian-speaking population on the verge of the massacre and no one has said anything. For that population in revolt against the Ukrainian regime, the expression ‘war of liberation’ or self-determination, so dear to some international observers, was not even used.

"NATO's deliberate goal was to turn Ukraine into an outpost against Russia"

Meer en meer mensen zien de waarheid, ^O^
  zondag 29 mei 2022 @ 17:51:58 #155
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204905272
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2022 17:10 schreef Schaamlap het volgende:
The false claim is that the war began with the Russian invasion of Ukraine. In reality, this invasion is not even the final act of a war between Russia and Ukraine, a war that began in 2014 with the insurrection of the provinces of Donbass, which later declared independence. Since then, Ukrainian forces have battered the Russian-speaking population on the verge of the massacre and no one has said anything. For that population in revolt against the Ukrainian regime, the expression ‘war of liberation’ or self-determination, so dear to some international observers, was not even used.

Nu jij nog.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204910712
twitter
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_204911106
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2022 23:33 schreef CryptoPunk het volgende:
[ twitter ]
Wat een ongelofeijke treurnis, deze domme USA marionet.... :r
pi_204911131
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2022 17:10 schreef Schaamlap het volgende:

Pure Russische propaganda. Anders kijk de documentaire 'Donbas' eens.
  maandag 30 mei 2022 @ 07:39:41 #159
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204911193
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 07:17 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Pure Russische propaganda. Anders kijk de documentaire 'Donbas' eens.
Linkje?
pi_204914439
“We saw with our own eyes this ordinary fascism”

Not only the inhabitants of Donbass suffered from the Kyiv regime, but also Russian-speaking Ukrainians, who did not agree with the “neo-Nazi dictatorship.”
This was stated by the Turkish historian Mehmet Perincek, who personally spoke with people in the liberated Ukrainian cities:
“They were not allowed to celebrate Victory Day, they were not allowed to speak their native language, children were forced to hate their neighbors in schools. I personally heard this from people in Melitopol, Berdyansk, Mariupol.
During this dictatorship, people disappeared, went missing - this was all before the Russian special operation.

https://t.me/ukr_leaks_en(...)9u5KK7Ii_GuyFUTzpFAg

Pure onderdrukking van een minderheid. En dat verdedigd de EU dus...

=========================
Kyiv wants to cash in on those who want to escape from the war, let the poor die on the fronts, the rich can pay off

Viktor Andrusiv, adviser to the head of the Ministry of Internal Affairs, proposes to introduce a deposit for men of military age who wish to go abroad in the amount of 3-5 thousand dollars. After that, the person receives a free right to leave, if the person does not return within the specified period, then the contribution goes to the state.
https://t.me/intelslava/3(...)LenHaxi4E1MPypqVvXJU

Op zn Amerikaans. Ben je rijk dan koop je je af. En de gewone man kan bloeden voor Zelensky en zijn Oligarchen... :r
Dit gebeurde al aan de grenzen door onderwereld baasjes maar het geld verdween toen in de zakken van de Douaniers...
==========================
  maandag 30 mei 2022 @ 15:12:56 #161
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204914449
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 15:11 schreef Schaamlap het volgende:
“We saw with our own eyes this ordinary fascism”

Not only the inhabitants of Donbass suffered from the Kyiv regime, but also Russian-speaking Ukrainians, who did not agree with the “neo-Nazi dictatorship.”
This was stated by the Turkish historian Mehmet Perincek, who personally spoke with people in the liberated Ukrainian cities:
“They were not allowed to celebrate Victory Day, they were not allowed to speak their native language, children were forced to hate their neighbors in schools. I personally heard this from people in Melitopol, Berdyansk, Mariupol.
During this dictatorship, people disappeared, went missing - this was all before the Russian special operation.

https://t.me/ukr_leaks_en(...)9u5KK7Ii_GuyFUTzpFAg

Pure onderdrukking van een minderheid. En dat verdedigd de EU dus...

=========================
Kyiv wants to cash in on those who want to escape from the war, let the poor die on the fronts, the rich can pay off

Viktor Andrusiv, adviser to the head of the Ministry of Internal Affairs, proposes to introduce a deposit for men of military age who wish to go abroad in the amount of 3-5 thousand dollars. After that, the person receives a free right to leave, if the person does not return within the specified period, then the contribution goes to the state.
https://t.me/intelslava/3(...)LenHaxi4E1MPypqVvXJU

Op zn Amerikaans. Ben je rijk dan koop je je af. En de gewone man kan bloeden voor Zelensky en zijn Oligarchen... :r
Dit gebeurde al aan de grenzen door onderwereld baasjes maar het geld verdween toen in de zakken van de Douaniers...
==========================
Oke en hoe zit dat met Russische soldaten?
pi_204914453
The Ministry of Defense of the Russian Federation confirmed the fact of the strike on the operational control point of the Operational Command "South" of the Armed Forces of Ukraine in Novy Bug, which was reported in the morning. According to the information received, 37 officers, including 3 generals, were killed as a result of the strike.
https://t.me/intelslava/3(...)HCnhHCMWJTfVAXHATJuA
======================
It is reported that the Mi-6 transmitted intelligence to the office of the President and the General Staff of the Armed Forces of Ukraine, according to which Russian troops are regrouping forces to prepare for the assault on Seversk and Berestovoe in order to close the encirclement of the Severodonetsk grouping of the Armed Forces of Ukraine.

In fact, Zelensky has a few days left to withdraw the group from Severodonetsk and Lysychansk, which the political leadership of Ukraine categorically disagrees with, which sees another version of Azovstal in the fight for Severodonetsk.

In this case, the president's office apparently forgot about another example that is most suitable for the situation in Severodonetsk - the Debaltsevo operation. Then the units of the Armed Forces of Ukraine had not to defend their positions, but to break out of the boiler.
https://t.me/intelslava/3(...)6HCbf89SA1r_6WwS_bBA

En wederom vormt zich een boiler....
=======================================
pi_204915280
https://www.ad.nl/buitenl(...)oorwaarden~a2a6d173/

Het compromisvoorstel om olieaanvoer per pijplijn voorlopig uit het sanctiepakket te halen is volgens Orbßn ‘een goede benadering’, maar wat nu nog ontbreekt zijn garanties dat Hongarije van elders olie krijgt ‘als er met die pijplijn een ongeluk gebeurt’. Oekra´ne zou met zo’n ‘ongeluk’ hebben gedreigd als Europa blijft treuzelen met de olieboycot.

Ook asociale afpersing is Zeurlensky niet onbekend. Wat een waardeloze kut dwerg is die gabber toch.... :r
  maandag 30 mei 2022 @ 17:01:58 #164
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204915320
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 16:55 schreef Schaamlap het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)oorwaarden~a2a6d173/

Het compromisvoorstel om olieaanvoer per pijplijn voorlopig uit het sanctiepakket te halen is volgens Orbßn ‘een goede benadering’, maar wat nu nog ontbreekt zijn garanties dat Hongarije van elders olie krijgt ‘als er met die pijplijn een ongeluk gebeurt’. Oekra´ne zou met zo’n ‘ongeluk’ hebben gedreigd als Europa blijft treuzelen met de olieboycot.

Ook asociale afpersing is Zeurlensky niet onbekend. Wat een waardeloze kut dwerg is die gabber toch.... :r
:D
Dreigen, oh ja Rusland dreigt niet die bombardeert een ander land gewoon en stuurt manschappen en tanks naar binnen om te plunderen en te verjagen en te verkrachten..
En buurlanden te bombarderen omdat ze bij clubje willen gaan omdat ze juist bedreigd worden..
Nja na Oekra´ne snap ik helemaal dat ze veiligheid zoeken bij de NATO..
pi_204915774
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 17:01 schreef theguyver het volgende:

[..]
:D
Dreigen, oh ja Rusland dreigt niet die bombardeert een ander land gewoon en stuurt manschappen en tanks naar binnen om te plunderen en te verjagen en te verkrachten..
En buurlanden te bombarderen omdat ze bij clubje willen gaan omdat ze juist bedreigd worden..
Nja na Oekra´ne snap ik helemaal dat ze veiligheid zoeken bij de NATO..
De bekende JIJ bak. Ja maar hij... boehoehoe... :'(
Interview met Zelensky. Die man is echt helemaal de realiteit kwijt...

https://www.ad.nl/show/ma(...)ki-heen-br~a62adfe7/
Lees de commentaren maar eens. De meesten beginnen te walgen van dit fake figuur....
pi_204915843
A graphic, deeply upsetting video from the centre of Donetsk today, as Ukrainian shelling hits School 22, in the centre of Donetsk, killing two people, with more than 10 wounded.
https://t.me/grahamwphill(...)1HxEwxa94Rj2btYyB--A

De "helden" van de Oekraine bombarderen scholen veraf gelegen van het front... maar deze Nazi praktijken zijn al 8 jaar bekend... :r
======================
Fighters from Severodonetsk report that they have already taken from 30 to 50% of Severodonetsk. Fighting in the city continues.
The enemy is shelling Severodonetsk with artillery from Lisichansk, trying to slow down the advance of our troops.
https://t.me/intelslava/3(...)oRWptTzpHR6NXAlQPdrQ

Gek zeg.. dat deden de Russen toch alleen maar???
======================
  maandag 30 mei 2022 @ 18:39:10 #168
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204916181
quote:
Klopt en Nederland heeft al een alternatief.

Dus die winst inkomen in Rusland kan al dikke streep door en worden aangepast.
  maandag 30 mei 2022 @ 18:40:37 #169
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204916193
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 17:53 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
De bekende JIJ bak. Ja maar hij... boehoehoe... :'(
Interview met Zelensky. Die man is echt helemaal de realiteit kwijt...

https://www.ad.nl/show/ma(...)ki-heen-br~a62adfe7/
Lees de commentaren maar eens. De meesten beginnen te walgen van dit fake figuur....
Ik lees en lees hoe ver moet ik naar beneden scrollen??
pi_204916438
twitter
Is Slava Taiwani a thing yet?
  maandag 30 mei 2022 @ 21:00:21 #171
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204917754
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 19:04 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Hup ik was even vergeten dat land vol nazi zitten dus allemaal gebombardeerd moeten worden op de vlucht worden gejaagd vrouwen laten verkrachten en volledig land geplunderd.
Nederland heeft vast ook wat neonazi's, moet daarvoor een heel land boeten?
Rusland zelf zet hun eigen nazi's in aan het front..
Die vlieger gaat gewoon niet op.

Het is gewoon landje pik en plunderen maar ...
Bah!
pi_204918727
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 07:01 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Wat een ongelofeijke treurnis, deze domme USA marionet.... :r
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_204919013
Een shitload aan wapens naar Oekra´ne sturen en vervolgens heel Europa aan Amerikaans LNG.

Het bonnetje van de wapens krijgt de EU ook nog wel via Oekra´ense omwegen gepresenteerd. Slim voor mekaar die seniele oude man.
.
pi_204919317
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 21:00 schreef theguyver het volgende:

[..]
Hup ik was even vergeten dat land vol nazi zitten dus allemaal gebombardeerd moeten worden op de vlucht worden gejaagd vrouwen laten verkrachten en volledig land geplunderd.
Nederland heeft vast ook wat neonazi's, moet daarvoor een heel land boeten?
Rusland zelf zet hun eigen nazi's in aan het front..
Die vlieger gaat gewoon niet op.

Het is gewoon landje pik en plunderen maar ...
Bah!
Gij mijn vriend ziet het plaatje nog niet helemaal, maar alles moet eerst kapot gemaakt worden. De burgers die lijden, zij het aan iedere kant is triest zoals een mens als jij of ik ertegenaan kijk. Denk je nu werkelijk dat een Putin, Biden, Rutte, Macron Scholz, Zelensky ook maar 1 nacht minder slaapt van deze complete waanzin?

De burger voelt nu de prijsstijgingen, aan beide zijde.. Sancties over en weer, aber the filthy rich can still do diamond trade with Russia... Ja de rijken mogen er natuurlijk niks van merken. "De diamant handel sancties opleggen zou teveel economische gevolgen hebben"!!! Komop vriend je bent slimmer dan dit.

Sloop de boel eerst en dan bouwen we opnieuw.

Oh wacht ik ben een wappie, sorry man. Ik krijg pas over een half jaartje gelijk.
  maandag 30 mei 2022 @ 23:46:15 #175
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204919399
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 23:28 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Gij mijn vriend ziet het plaatje nog niet helemaal, maar alles moet eerst kapot gemaakt worden. De burgers die lijden, zij het aan iedere kant is triest zoals een mens als jij of ik ertegenaan kijk. Denk je nu werkelijk dat een Putin, Biden, Rutte, Macron Scholz, Zelensky ook maar 1 nacht minder slaapt van deze complete waanzin?

De burger voelt nu de prijsstijgingen, aan beide zijde.. Sancties over en weer, aber the filthy rich can still do diamond trade with Russia... Ja de rijken mogen er natuurlijk niks van merken. "De diamant handel sancties opleggen zou teveel economische gevolgen hebben"!!! Komop vriend je bent slimmer dan dit.

Sloop de boel eerst en dan bouwen we opnieuw.

Oh wacht ik ben een wappie, sorry man. Ik krijg pas over een half jaartje gelijk.
Sure man.

Betrek de hele wereld er bij, schuif de schuld maar in ieder ander zijn schoenen, Rusland had gewoon niks moeten doen, laat een buurland ZELF zijn interne problemen oplossen dan door het land binnen te vallen en voor deze shit te zorgen..
Sure advies of babbelen overleg voeren diplomatie, dit is gewoon je leger op trommelen en op een strooptocht er op uit sturen.
Alles kapot laat schieten en een slecht voorbereid leger op het land los laat alles plat bombardeert onschuldige mensen vermoord vrouwen laat verkrachten en de rest op de vlucht laat slaan..

Gewoon niet doen, het is niet simpeler als dat.
abonnement bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')