abonnement Unibet Coolblue
  zondag 29 mei 2022 @ 15:18:31 #151
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_204902130
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2022 07:14 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Er zijn al opnames van Oekrainische soldaten die deserteerden... vastgebonden en geexecuteerd in de rug.... voor de rest... die legerleiding haalt ze niet weg... die gaan ten onder... en mochten ze het proberen dan kost het ze enorm veel aan manschappen en materieel...
Daar wil ik wel een bron voor? Los daarvan had jij zonder de inzet van de VS, Canadezen, Fransen, Engelsen, Polen en zelfs wat Duitsers kramp in je rechter arm gehad en nooit je pro Poetin propaganda onzin kunnen posten of FOK.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zondag 29 mei 2022 @ 15:25:16 #152
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
pi_204902337
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2022 09:17 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Zeurlenski verliest op alle fronten.
De Duitsers en Fransen onderhandelen al met de Russen over graan export naar hun toe.
Vrijwel alle landen betalen gas in Roebels.
De Sancties doen helemaal niets.
De wanhopigheid van Oekraine/Zelensky en het Westen merk je uit alle reakties.
Volgende maand beginnen ze al met opbouw steden Donbass/Luhansk. (Mariupol haven gaat al open)
De Yankees denken: "Dan gaan we maar ultieme wapens sturen aan de Oekrainiers om nog meer oorlogsgeweld uit te lokken!" maar het rommelt daar ook al flink tussen de Democraten en Republikeinen...
Vergeefse moeite: De Eu interesseert het geen klap meer wat Oekraine "eist en wenst"...
Ondertussen begint de EU bevolking de nare trekjes te zien van de Oekrainische vluchtelingen golf. (vechtpartijen, gratis dingen eisen, plaatsen in nemen van gewone bevolking oa huisvesting) 8)7

Maar we moeten maar geloven dat Oekraine zal winnen en verlengen deze oorlog tot de laatse Oekrainier. ^O^
Van Frankrijk weet ik toevallig een en ander. Frankrijk is exporteur van graan. En met een scheef oog naar het oosten, hebben ze dit jaar extra arealen ingezaaid.
In Nederland bijvoorbeeld, wordt het brood gebakken van Frans graan.
pi_204903281
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2022 15:18 schreef Megumi het volgende:

[..]
Daar wil ik wel een bron voor? Los daarvan had jij zonder de inzet van de VS, Canadezen, Fransen, Engelsen, Polen en zelfs wat Duitsers kramp in je rechter arm gehad en nooit je pro Poetin propaganda onzin kunnen posten of FOK.
:O :O :O
pi_204904585
https://mronline.org/2022/03/18/war-in-ukraine/
The false claim is that the war began with the Russian invasion of Ukraine. In reality, this invasion is not even the final act of a war between Russia and Ukraine, a war that began in 2014 with the insurrection of the provinces of Donbass, which later declared independence. Since then, Ukrainian forces have battered the Russian-speaking population on the verge of the massacre and no one has said anything. For that population in revolt against the Ukrainian regime, the expression ‘war of liberation’ or self-determination, so dear to some international observers, was not even used.

"NATO's deliberate goal was to turn Ukraine into an outpost against Russia"

Meer en meer mensen zien de waarheid, ^O^
  zondag 29 mei 2022 @ 17:51:58 #155
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204905272
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2022 17:10 schreef Schaamlap het volgende:
https://mronline.org/2022/03/18/war-in-ukraine/
The false claim is that the war began with the Russian invasion of Ukraine. In reality, this invasion is not even the final act of a war between Russia and Ukraine, a war that began in 2014 with the insurrection of the provinces of Donbass, which later declared independence. Since then, Ukrainian forces have battered the Russian-speaking population on the verge of the massacre and no one has said anything. For that population in revolt against the Ukrainian regime, the expression ‘war of liberation’ or self-determination, so dear to some international observers, was not even used.

"NATO's deliberate goal was to turn Ukraine into an outpost against Russia"

Meer en meer mensen zien de waarheid, ^O^
Nu jij nog.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204910712
twitter
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_204911106
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2022 23:33 schreef CryptoPunk het volgende:
[ twitter ]
Wat een ongelofeijke treurnis, deze domme USA marionet.... :r
pi_204911131
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2022 17:10 schreef Schaamlap het volgende:
https://mronline.org/2022/03/18/war-in-ukraine/
The false claim is that the war began with the Russian invasion of Ukraine. In reality, this invasion is not even the final act of a war between Russia and Ukraine, a war that began in 2014 with the insurrection of the provinces of Donbass, which later declared independence. Since then, Ukrainian forces have battered the Russian-speaking population on the verge of the massacre and no one has said anything. For that population in revolt against the Ukrainian regime, the expression ‘war of liberation’ or self-determination, so dear to some international observers, was not even used.

"NATO's deliberate goal was to turn Ukraine into an outpost against Russia"

Meer en meer mensen zien de waarheid, ^O^
Pure Russische propaganda. Anders kijk de documentaire 'Donbas' eens.
  maandag 30 mei 2022 @ 07:39:41 #159
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204911193
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 07:17 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Pure Russische propaganda. Anders kijk de documentaire 'Donbas' eens.
Linkje?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204914439
“We saw with our own eyes this ordinary fascism”

Not only the inhabitants of Donbass suffered from the Kyiv regime, but also Russian-speaking Ukrainians, who did not agree with the “neo-Nazi dictatorship.”
This was stated by the Turkish historian Mehmet Perincek, who personally spoke with people in the liberated Ukrainian cities:
“They were not allowed to celebrate Victory Day, they were not allowed to speak their native language, children were forced to hate their neighbors in schools. I personally heard this from people in Melitopol, Berdyansk, Mariupol.
During this dictatorship, people disappeared, went missing - this was all before the Russian special operation.

https://t.me/ukr_leaks_en(...)9u5KK7Ii_GuyFUTzpFAg

Pure onderdrukking van een minderheid. En dat verdedigd de EU dus...

=========================
Kyiv wants to cash in on those who want to escape from the war, let the poor die on the fronts, the rich can pay off

Viktor Andrusiv, adviser to the head of the Ministry of Internal Affairs, proposes to introduce a deposit for men of military age who wish to go abroad in the amount of 3-5 thousand dollars. After that, the person receives a free right to leave, if the person does not return within the specified period, then the contribution goes to the state.
https://t.me/intelslava/3(...)LenHaxi4E1MPypqVvXJU

Op zn Amerikaans. Ben je rijk dan koop je je af. En de gewone man kan bloeden voor Zelensky en zijn Oligarchen... :r
Dit gebeurde al aan de grenzen door onderwereld baasjes maar het geld verdween toen in de zakken van de Douaniers...
==========================
  maandag 30 mei 2022 @ 15:12:56 #161
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204914449
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 15:11 schreef Schaamlap het volgende:
“We saw with our own eyes this ordinary fascism”

Not only the inhabitants of Donbass suffered from the Kyiv regime, but also Russian-speaking Ukrainians, who did not agree with the “neo-Nazi dictatorship.”
This was stated by the Turkish historian Mehmet Perincek, who personally spoke with people in the liberated Ukrainian cities:
“They were not allowed to celebrate Victory Day, they were not allowed to speak their native language, children were forced to hate their neighbors in schools. I personally heard this from people in Melitopol, Berdyansk, Mariupol.
During this dictatorship, people disappeared, went missing - this was all before the Russian special operation.

https://t.me/ukr_leaks_en(...)9u5KK7Ii_GuyFUTzpFAg

Pure onderdrukking van een minderheid. En dat verdedigd de EU dus...

=========================
Kyiv wants to cash in on those who want to escape from the war, let the poor die on the fronts, the rich can pay off

Viktor Andrusiv, adviser to the head of the Ministry of Internal Affairs, proposes to introduce a deposit for men of military age who wish to go abroad in the amount of 3-5 thousand dollars. After that, the person receives a free right to leave, if the person does not return within the specified period, then the contribution goes to the state.
https://t.me/intelslava/3(...)LenHaxi4E1MPypqVvXJU

Op zn Amerikaans. Ben je rijk dan koop je je af. En de gewone man kan bloeden voor Zelensky en zijn Oligarchen... :r
Dit gebeurde al aan de grenzen door onderwereld baasjes maar het geld verdween toen in de zakken van de Douaniers...
==========================
Oke en hoe zit dat met Russische soldaten?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204914453
The Ministry of Defense of the Russian Federation confirmed the fact of the strike on the operational control point of the Operational Command "South" of the Armed Forces of Ukraine in Novy Bug, which was reported in the morning. According to the information received, 37 officers, including 3 generals, were killed as a result of the strike.
https://t.me/intelslava/3(...)HCnhHCMWJTfVAXHATJuA
======================
It is reported that the Mi-6 transmitted intelligence to the office of the President and the General Staff of the Armed Forces of Ukraine, according to which Russian troops are regrouping forces to prepare for the assault on Seversk and Berestovoe in order to close the encirclement of the Severodonetsk grouping of the Armed Forces of Ukraine.

In fact, Zelensky has a few days left to withdraw the group from Severodonetsk and Lysychansk, which the political leadership of Ukraine categorically disagrees with, which sees another version of Azovstal in the fight for Severodonetsk.

In this case, the president's office apparently forgot about another example that is most suitable for the situation in Severodonetsk - the Debaltsevo operation. Then the units of the Armed Forces of Ukraine had not to defend their positions, but to break out of the boiler.
https://t.me/intelslava/3(...)6HCbf89SA1r_6WwS_bBA

En wederom vormt zich een boiler....
=======================================
pi_204915280
https://www.ad.nl/buitenl(...)oorwaarden~a2a6d173/

Het compromisvoorstel om olieaanvoer per pijplijn voorlopig uit het sanctiepakket te halen is volgens Orbán ‘een goede benadering’, maar wat nu nog ontbreekt zijn garanties dat Hongarije van elders olie krijgt ‘als er met die pijplijn een ongeluk gebeurt’. Oekraïne zou met zo’n ‘ongeluk’ hebben gedreigd als Europa blijft treuzelen met de olieboycot.

Ook asociale afpersing is Zeurlensky niet onbekend. Wat een waardeloze kut dwerg is die gabber toch.... :r
  maandag 30 mei 2022 @ 17:01:58 #164
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204915320
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 16:55 schreef Schaamlap het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)oorwaarden~a2a6d173/

Het compromisvoorstel om olieaanvoer per pijplijn voorlopig uit het sanctiepakket te halen is volgens Orbán ‘een goede benadering’, maar wat nu nog ontbreekt zijn garanties dat Hongarije van elders olie krijgt ‘als er met die pijplijn een ongeluk gebeurt’. Oekraïne zou met zo’n ‘ongeluk’ hebben gedreigd als Europa blijft treuzelen met de olieboycot.

Ook asociale afpersing is Zeurlensky niet onbekend. Wat een waardeloze kut dwerg is die gabber toch.... :r
:D
Dreigen, oh ja Rusland dreigt niet die bombardeert een ander land gewoon en stuurt manschappen en tanks naar binnen om te plunderen en te verjagen en te verkrachten..
En buurlanden te bombarderen omdat ze bij clubje willen gaan omdat ze juist bedreigd worden..
Nja na Oekraïne snap ik helemaal dat ze veiligheid zoeken bij de NATO..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204915774
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 17:01 schreef theguyver het volgende:

[..]
:D
Dreigen, oh ja Rusland dreigt niet die bombardeert een ander land gewoon en stuurt manschappen en tanks naar binnen om te plunderen en te verjagen en te verkrachten..
En buurlanden te bombarderen omdat ze bij clubje willen gaan omdat ze juist bedreigd worden..
Nja na Oekraïne snap ik helemaal dat ze veiligheid zoeken bij de NATO..
De bekende JIJ bak. Ja maar hij... boehoehoe... :'(
Interview met Zelensky. Die man is echt helemaal de realiteit kwijt...

https://www.ad.nl/show/ma(...)ki-heen-br~a62adfe7/
Lees de commentaren maar eens. De meesten beginnen te walgen van dit fake figuur....
pi_204915843
A graphic, deeply upsetting video from the centre of Donetsk today, as Ukrainian shelling hits School 22, in the centre of Donetsk, killing two people, with more than 10 wounded.
https://t.me/grahamwphill(...)1HxEwxa94Rj2btYyB--A

De "helden" van de Oekraine bombarderen scholen veraf gelegen van het front... maar deze Nazi praktijken zijn al 8 jaar bekend... :r
======================
Fighters from Severodonetsk report that they have already taken from 30 to 50% of Severodonetsk. Fighting in the city continues.
The enemy is shelling Severodonetsk with artillery from Lisichansk, trying to slow down the advance of our troops.
https://t.me/intelslava/3(...)oRWptTzpHR6NXAlQPdrQ

Gek zeg.. dat deden de Russen toch alleen maar???
======================
  maandag 30 mei 2022 @ 18:39:10 #168
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204916181
quote:
Klopt en Nederland heeft al een alternatief.

Dus die winst inkomen in Rusland kan al dikke streep door en worden aangepast.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 30 mei 2022 @ 18:40:37 #169
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204916193
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 17:53 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
De bekende JIJ bak. Ja maar hij... boehoehoe... :'(
Interview met Zelensky. Die man is echt helemaal de realiteit kwijt...

https://www.ad.nl/show/ma(...)ki-heen-br~a62adfe7/
Lees de commentaren maar eens. De meesten beginnen te walgen van dit fake figuur....
Ik lees en lees hoe ver moet ik naar beneden scrollen??
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204916438
twitter
  maandag 30 mei 2022 @ 21:00:21 #171
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204917754
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 19:04 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Hup ik was even vergeten dat land vol nazi zitten dus allemaal gebombardeerd moeten worden op de vlucht worden gejaagd vrouwen laten verkrachten en volledig land geplunderd.
Nederland heeft vast ook wat neonazi's, moet daarvoor een heel land boeten?
Rusland zelf zet hun eigen nazi's in aan het front..
Die vlieger gaat gewoon niet op.

Het is gewoon landje pik en plunderen maar ...
Bah!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204918727
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 07:01 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Wat een ongelofeijke treurnis, deze domme USA marionet.... :r
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_204919013
Een shitload aan wapens naar Oekraïne sturen en vervolgens heel Europa aan Amerikaans LNG.

Het bonnetje van de wapens krijgt de EU ook nog wel via Oekraïense omwegen gepresenteerd. Slim voor mekaar die seniele oude man.
.
  Moderator maandag 30 mei 2022 @ 23:28:01 #174
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204919317
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 21:00 schreef theguyver het volgende:

[..]
Hup ik was even vergeten dat land vol nazi zitten dus allemaal gebombardeerd moeten worden op de vlucht worden gejaagd vrouwen laten verkrachten en volledig land geplunderd.
Nederland heeft vast ook wat neonazi's, moet daarvoor een heel land boeten?
Rusland zelf zet hun eigen nazi's in aan het front..
Die vlieger gaat gewoon niet op.

Het is gewoon landje pik en plunderen maar ...
Bah!
Gij mijn vriend ziet het plaatje nog niet helemaal, maar alles moet eerst kapot gemaakt worden. De burgers die lijden, zij het aan iedere kant is triest zoals een mens als jij of ik ertegenaan kijk. Denk je nu werkelijk dat een Putin, Biden, Rutte, Macron Scholz, Zelensky ook maar 1 nacht minder slaapt van deze complete waanzin?

De burger voelt nu de prijsstijgingen, aan beide zijde.. Sancties over en weer, aber the filthy rich can still do diamond trade with Russia... Ja de rijken mogen er natuurlijk niks van merken. "De diamant handel sancties opleggen zou teveel economische gevolgen hebben"!!! Komop vriend je bent slimmer dan dit.

Sloop de boel eerst en dan bouwen we opnieuw.

Oh wacht ik ben een wappie, sorry man. Ik krijg pas over een half jaartje gelijk.
Lach met een schone bips
  maandag 30 mei 2022 @ 23:46:15 #175
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204919399
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 23:28 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Gij mijn vriend ziet het plaatje nog niet helemaal, maar alles moet eerst kapot gemaakt worden. De burgers die lijden, zij het aan iedere kant is triest zoals een mens als jij of ik ertegenaan kijk. Denk je nu werkelijk dat een Putin, Biden, Rutte, Macron Scholz, Zelensky ook maar 1 nacht minder slaapt van deze complete waanzin?

De burger voelt nu de prijsstijgingen, aan beide zijde.. Sancties over en weer, aber the filthy rich can still do diamond trade with Russia... Ja de rijken mogen er natuurlijk niks van merken. "De diamant handel sancties opleggen zou teveel economische gevolgen hebben"!!! Komop vriend je bent slimmer dan dit.

Sloop de boel eerst en dan bouwen we opnieuw.

Oh wacht ik ben een wappie, sorry man. Ik krijg pas over een half jaartje gelijk.
Sure man.

Betrek de hele wereld er bij, schuif de schuld maar in ieder ander zijn schoenen, Rusland had gewoon niks moeten doen, laat een buurland ZELF zijn interne problemen oplossen dan door het land binnen te vallen en voor deze shit te zorgen..
Sure advies of babbelen overleg voeren diplomatie, dit is gewoon je leger op trommelen en op een strooptocht er op uit sturen.
Alles kapot laat schieten en een slecht voorbereid leger op het land los laat alles plat bombardeert onschuldige mensen vermoord vrouwen laat verkrachten en de rest op de vlucht laat slaan..


Gewoon niet doen, het is niet simpeler als dat.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator maandag 30 mei 2022 @ 23:49:35 #176
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204919415
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 23:46 schreef theguyver het volgende:

[..]
Sure man.

Betrek de hele wereld er bij, schuif de schuld maar in ieder ander zijn schoenen, Rusland had gewoon niks moeten doen, laat een buurland ZELF zijn interne problemen oplossen dan door het land binnen te vallen en voor deze shit te zorgen..
Sure advies of babbelen overleg voeren diplomatie, dit is gewoon je leger op trommelen en op een strooptocht er op uit sturen.
Alles kapot laat schieten en een slecht voorbereid leger op het land los laat alles plat bombardeert onschuldige mensen vermoord vrouwen laat verkrachten en de rest op de vlucht laat slaan..

Gewoon niet doen, het is niet simpeler als dat.
Je bent nog zo vol vertrouwen in al het goede :) Cute wel.

En Oekrainers die mensenrechten schenden is wel geoorloofd? Komop man, je weet beter dan dit.. Iedereen weet dat er aan beide kanten dingen gebeuren niet door de beugel kunnen.. Daarom nogmaals, denk je nu werkelijk dat die "leiders" er ook maar 1 fuck om geven wat er op de grond gebeurd??

Nee dat boeit ze geen fuck!
Lach met een schone bips
  dinsdag 31 mei 2022 @ 00:32:35 #177
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204919525
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 23:49 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Je bent nog zo vol vertrouwen in al het goede :) Cute wel.

En Oekrainers die mensenrechten schenden is wel geoorloofd? Komop man, je weet beter dan dit.. Iedereen weet dat er aan beide kanten dingen gebeuren niet door de beugel kunnen.. Daarom nogmaals, denk je nu werkelijk dat die "leiders" er ook maar 1 fuck om geven wat er op de grond gebeurd??

Nee dat boeit ze geen fuck!
2014/15 is meer dan 7 jaar geleden, Rusland zat al over de grens.
Zie MH17 of wil je zeggen dat een clubje rebellen een IKEA BUK hadden liggen???

Nee daarna werd het met de tijd rustiger en men ging om de tafel zitten, Oekraïne was aan overleggen met de EU over handel, Rusland was hier tegen gebruikt excuus en valt land binnen.

Ja nu is het oorlog daarvoor een burger oorlog, in een oorlog is niet een netjes iets het is OORLOG!
Alsof beide partijen tegen over elkaar gaan staan zoals Napoleonse oorlog en dan om de beurt even een salvo lossen nee tuurlijk niet!
En zelfs toen joeg men gevangenen al over de kling!
Het is chaos en de agressor in dit geval is Rusland.

Rusland had gewoon een keuze om zich er niet mee te bemoeien in 2014 Rusland had de keuze om niet al land in te nemen met als Rusland nu de keuze had om niet een heel leger die kant op te sturen.


En ja, kijk naar zelensky pre oorlog en nu kerel ziet er 10 jaar ouder uit en alsof die een week niet geslapen heeft.

Als men echt geen zak er om gaf nam men geen vluchtelingen op stuurden ze geen materiaal en geld als men er geen zak om gaf had finland en Zweden gewoon gedaan of hun neus bloed en neutraal gebleven..

Dit allemaal was niet gebeurd als RUsland niet die stap had gemaakt..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204921201
https://www.nu.nl/enterta(...)weet-over-odesa.html

Toch wel gek he dat als Nederlandse journalisten iets rapporteren wat niet in straatje van EU/UA propaganda valt dat ze gelijk persona non grata worden in het land tot aan 2032.

Hele oorlog riekt naar een mooie HOAX.

quote:
Oorlogscorrespondent Robert Dulmers is zondag uit Oekraïne gezet, meldt het Nederlands Dagblad, waar Dulmers werkzaam is. De correspondent plaatste op Twitter een foto van een raketinslag op Odesa, en zou daarmee volgens Oekraïne staatsgeheimen hebben geopenbaard.

Zondagmiddag werd Dulmers verzocht naar zijn auto te komen waar hij door meerdere mannen naar het politiebureau werd gebracht. Daar kreeg hij te horen dat hij 'persona non grata' was en dat zijn militaire accreditatie werd afgepakt. De journalist werd vervolgens door de gewapende mannen bij de Oekraïens-Moldavische grens afgezet. Daar kreeg hij zijn papieren terug, bestempeld met 'toegang geweigerd tot Oekraïne tot 2032, getekend 2022', zo schrijft het Nederlands Dagblad.
Als je niet rapporteert wat EU/UA wil horen ben je niet welkom!
De raketaanval kwam vast vanuit EU/UA om zo meer geld te krijgen om Putinmanbad weg te krijgen.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  Moderator dinsdag 31 mei 2022 @ 11:32:00 #179
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204921263
Lijkt me niet heel gek eigenlijk
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_204921367
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 11:32 schreef sp3c het volgende:
Lijkt me niet heel gek eigenlijk
Russische Kremlin is er niks bij, dit hele verhaal stinkt. Dit bewijst dus dat er alleen beelden naar buiten komen van UA/EU "activisten" die daar "journalist" mogen spelen.

Alle beelden die wij zien uit Oekraine zijn dus al door de UA/EU propaganda machine gegaan om zo veel mogelijk impact te scoren bij diegene die alles blind volgen vanuit MSM.

Om vervolgens 10 jaar later zoals bij Afghanistan/Irak en andere oorlogen erachter te komen dat het daadwerkelijk wel de inmengingen waren vanuit USA/EU waren die oorlog onder valse redenen zijn begonnen.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  Moderator dinsdag 31 mei 2022 @ 11:48:36 #181
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204921383
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 11:46 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Russische Kremlin is er niks bij, dit hele verhaal stinkt. Dit bewijst dus dat er alleen beelden naar buiten komen van UA/EU "activisten" die daar "journalist" mogen spelen.

Alle beelden die wij zien uit Oekraine zijn dus al door de UA/EU propaganda machine gegaan om zo veel mogelijk impact te scoren bij diegene die alles blind volgen vanuit MSM.

Om vervolgens 10 jaar later zoals bij Afghanistan/Irak en andere oorlogen erachter te komen dat het daadwerkelijk wel de inmengingen waren vanuit USA/EU waren die oorlog onder valse redenen zijn begonnen.
Niet alle maar wel veel neem ik aan, dit kan ook niet als een verrassing voor je komen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 31 mei 2022 @ 11:50:03 #182
5428 crew  miss_sly
pi_204921402
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 11:46 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Russische Kremlin is er niks bij, dit hele verhaal stinkt. Dit bewijst dus dat er alleen beelden naar buiten komen van UA/EU "activisten" die daar "journalist" mogen spelen.

Alle beelden die wij zien uit Oekraine zijn dus al door de UA/EU propaganda machine gegaan om zo veel mogelijk impact te scoren bij diegene die alles blind volgen vanuit MSM.

Om vervolgens 10 jaar later zoals bij Afghanistan/Irak en andere oorlogen erachter te komen dat het daadwerkelijk wel de inmengingen waren vanuit USA/EU waren die oorlog onder valse redenen zijn begonnen.
Er is in UA al sinds de invasie van kracht dat je geen real time beelden mag openbaren die militair van belang kunnen zijn. Dat lijk me ook helemaal niet zo gek. Als je dat dus toch doet, staan daar sancties op. Is toch niet zo raar.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_204921422
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 11:50 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Er is in UA al sinds de invasie van kracht dat je geen real time beelden mag openbaren die militair van belang kunnen zijn. Dat lijk me ook helemaal niet zo gek. Als je dat dus toch doet, staan daar sancties op. Is toch niet zo raar.
Zo kan je alle informatie die EU/UA niet aanstaat als "militair belang" bestempelen, dat is mijn punt. Iets met /whoooshhhhhh

Mijn punt ontgaat je wederom.

Als ik zou aantonen dat het daadwerkelijk Oekraïense bommen zijn of Oekraïense kogels zijn die "journalisten" raken mag ik dat niet rapporteren.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  Moderator dinsdag 31 mei 2022 @ 11:52:37 #184
5428 crew  miss_sly
pi_204921429
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 11:51 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Zo kan je alle informatie die EU/UA niet aanstaat als "militair belang" bestempelen, dat is mijn punt. Iets met /whoooshhhhhh

Mijn punt ontgaat je wederom.
Nee hoor.
Er zal zeker sprake zijn van propaganda. Zo werkt dat nu eenmaal.
Maar dit specifieke geval heeft daar dan weer niets mee te maken. Deze meneer heeft zich gewoon niet gehouden aan de regels.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_204921466
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 11:52 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Nee hoor.
Er zal zeker sprake zijn van propaganda. Zo werkt dat nu eenmaal.
Maar dit specifieke geval heeft daar dan weer niets mee te maken. Deze meneer heeft zich gewoon niet gehouden aan de regels.
Vind je het niet raar? dat in alle oorlogen tot heden journalisten mochten rapporteren?

In deze "oorlog" mag dat niet en wordt je door het land dat wordt "aangevallen" naar buiten gezet als je daarover rapporteert.

Werden er in Iraq journalisten naar buiten gezet toen Amerika aanviel?
Werden er in Afghanistan journalisten naar buiten gezet toen Amerika aanviel?
Werden er in Syrie journalisten naar buiten gezet toen Amerika zich ging inmengen in de situatie?

En in deze "oorlog" mogen alleen de EU/UA "journalisten" werken die alleen rapporteren wat Zylensky en Ursala Von Leyen willen
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  Moderator dinsdag 31 mei 2022 @ 12:04:41 #186
5428 crew  miss_sly
pi_204921519
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 11:58 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Vind je het niet raar? dat in alle oorlogen tot heden journalisten mochten rapporteren?

In deze "oorlog" mag dat niet en wordt je door het land dat wordt "aangevallen" naar buiten gezet als je daarover rapporteert.

Werden er in Iraq journalisten naar buiten gezet toen Amerika aanviel?
Werden er in Afghanistan journalisten naar buiten gezet toen Amerika aanviel?
Werden er in Syrie journalisten naar buiten gezet toen Amerika zich ging inmengen in de situatie?

En in deze "oorlog" mogen alleen de EU/UA "journalisten" werken die alleen rapporteren wat Zylensky en Ursala Von Leyen willen
Ik zie dat toch anders.
Naar mijn mening is de mate en vorm van verslaggeving dusdanig veranderd dat men veel beter moet letten op real time verslaggeving. Als bepaalde zaken per direcht wereldkundig worden gemaakt, kan dat nadelige gevolgen hebben. Dus ligt daar een verbod op. Ik vind dat alleen maar heel verstandig.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 31 mei 2022 @ 12:32:57 #187
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204921754
quote:
11s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 11:22 schreef epicbeardman het volgende:
https://www.nu.nl/enterta(...)weet-over-odesa.html

Toch wel gek he dat als Nederlandse journalisten iets rapporteren wat niet in straatje van EU/UA propaganda valt dat ze gelijk persona non grata worden in het land tot aan 2032.

Hele oorlog riekt naar een mooie HOAX.
[..]
Als je niet rapporteert wat EU/UA wil horen ben je niet welkom!
De raketaanval kwam vast vanuit EU/UA om zo meer geld te krijgen om Putinmanbad weg te krijgen.
Was die raketinslag dan ook een hoax?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 31 mei 2022 @ 12:34:21 #188
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_204921767
Gelukkig is Rusland druk doende de persvrijheid te herstellen _O_

Ruslandgoden _O_
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 31 mei 2022 @ 13:11:02 #189
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204922086
quote:
11s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 11:22 schreef epicbeardman het volgende:
https://www.nu.nl/enterta(...)weet-over-odesa.html

Toch wel gek he dat als Nederlandse journalisten iets rapporteren wat niet in straatje van EU/UA propaganda valt dat ze gelijk persona non grata worden in het land tot aan 2032.

Hele oorlog riekt naar een mooie HOAX.
[..]
Als je niet rapporteert wat EU/UA wil horen ben je niet welkom!
De raketaanval kwam vast vanuit EU/UA om zo meer geld te krijgen om Putinmanbad weg te krijgen.
Ehm, als je bepaalde positie van Oekraïne door geeft op bijvoorbeeld de media, dan zijn er zat Russen die die informatie dan weer doorspelen aan het leger, die dan weer die plek met artillerie bestoken of een vliegtuig op af sturen.

Daarom hoor je vaak niet meer dan regio daar en daar en niet een exacte locatie of hoeveelheid troepen etc

Gewoon heel logisch.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204922193
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 12:32 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Was die raketinslag dan ook een hoax?
Nee hoor, maar wie de raket schoot/afvuurde is een goede vraag.
Als het blijkt dat er raketscherven liggen van een UA/EU bom kan dat nu niet worden geverifieerd.

Daarom zal het nooit en ook niet voor jou, aan te tonen zijn of een raketinslag nu veroorzaakt is door de Russen/Oekrainse Separatisten/Nazi's/EU/Tsjetsjeense troepen/Patsys/CIA drones(USA)

Zou net zoiets zijn als er een bom afgaat in NL, Rutte zegt dat het Noord Korea is en daarna zegt nothing to see here move along.

Ik ben gewoon niet zo makkelijk en goedgelovig als jullie zijn.
Ik wil 100% bewijs, niet dat we het maar moeten geloven. Laat mij Russische raketten zien (al zijn het kapotgeslagen stukken)

Heb al veel beelden gezien van "Russische" bom aanslagen waar auto's op de kop lagen maar alle ramen nog in de huizen zaten of appartementen.

Riekt allemaal naar een film (Wag the Dog) waar in een "oorlog" begonnen wordt in Albanie door Amerika en dit in scene wordt gezet met filmcrews ect om een politiek schandaal te verbloemen.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_204922616
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 13:25 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Nee hoor, maar wie de raket schoot/afvuurde is een goede vraag.
Als het blijkt dat er raketscherven liggen van een UA/EU bom kan dat nu niet worden geverifieerd.

Daarom zal het nooit en ook niet voor jou, aan te tonen zijn of een raketinslag nu veroorzaakt is door de Russen/Oekrainse Separatisten/Nazi's/EU/Tsjetsjeense troepen/Patsys/CIA drones(USA)

Zou net zoiets zijn als er een bom afgaat in NL, Rutte zegt dat het Noord Korea is en daarna zegt nothing to see here move along.

Ik ben gewoon niet zo makkelijk en goedgelovig als jullie zijn.
Ik wil 100% bewijs, niet dat we het maar moeten geloven. Laat mij Russische raketten zien (al zijn het kapotgeslagen stukken)

Heb al veel beelden gezien van "Russische" bom aanslagen waar auto's op de kop lagen maar alle ramen nog in de huizen zaten of appartementen.

Riekt allemaal naar een film (Wag the Dog) waar in een "oorlog" begonnen wordt in Albanie door Amerika en dit in scene wordt gezet met filmcrews ect om een politiek schandaal te verbloemen.
Kan beste dat er wat aan de hand daar is...en alles dan vreselijk overdreven gerapporteerd is.
Heel weinig mensen weten precies wat er daar gebeuren.
Lijkt wel op een soort grote 'reality' TV show.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_204922626
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 22:22 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dat gaat nu ff niet op dus.
pi_204922646
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 12:34 schreef fathank het volgende:
Gelukkig is Rusland druk doende de persvrijheid te herstellen _O_

Ruslandgoden _O_
Rusland is bezig om de platgebombardeerde gebieden te herstellen.

Zeurlensky is voorlopig nog op de bedeltoer...
  dinsdag 31 mei 2022 @ 14:30:31 #195
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_204922653
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 14:29 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Rusland is bezig om de platgebombardeerde gebieden te herstellen.

Zeurlensky is voorlopig nog op de bedeltoer...
Wat levert dat nou op per post?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_204922671
Een aantal politieke standpunten:

Japan does not intend to withdraw from the Sakhalin-2 oil and gas project, even if it is required to take such a step, - Minister of Economy, Trade and Industry Koichi Hagiuda.
https://t.me/intelslava/3(...)AauZp-cjNFJhCzBo8L30
=======
We will not be involved in sanctions against Russia and will not allow it to be done through us - Turkish Foreign Minister
https://t.me/intelslava/3(...)dHKa6iE2koM4RfKIIbs4
=======
Zelensky told Erdogan that he wants to meet with Putin - Turkish Foreign Minister
https://t.me/intelslava/3(...)r8MflW1HDbm2fV5Wg_j0
=======
The head of EU diplomacy admitted that the EU cannot prevent Russia from selling oil to third countries
https://t.me/intelslava/3(...)fYxNKOJGbemfqzeQcLNM
=======
The Pentagon believes that negotiations should be a logical solution to the situation in Ukraine.

"I think resolving [the situation] through negotiations would be the logical choice," General Mark Milley, chairman of the U.S. Army Chiefs of Staff, told Fox News, adding that "both sides must come to that conclusion on their own.
"

Milli believes that other outcomes of events in Ukraine could be either a decisive victory for one of the parties, or a stalemate.
https://t.me/intelslava/3(...)LJJYHf4ExnKIeV9xKjvQ

OEI, vooral die laatste... ze geloven er niet echt meer in die Amerikaantjes!!
pi_204922675
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 14:30 schreef fathank het volgende:

[..]
Wat levert dat nou op per post?
3 liter olie en een fles gas... domme vragen, domme antwoorden... :W
  dinsdag 31 mei 2022 @ 14:37:34 #198
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_204922686
Ja dat domme antwoord zag in al van mijlenver aankomen _O-
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_204922694
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 14:37 schreef fathank het volgende:
Ja dat domme antwoord zag in al van mijlenver aankomen _O-
Leuk joh....dit is ook zo "leuk"


En dat allemaal voor dat KUT Oekraine met z'n corrupte Nazi oligarchjes...
pi_204922777
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 14:38 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Leuk joh....dit is ook zo "leuk"


En dat allemaal voor dat KUT Oekraine met z'n corrupte Nazi oligarchjes...
Virtue signaling. net als hier op Fok :D
pi_204922836
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 14:52 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Virtue signaling. net als hier op Fok :D
Die Amerikaanse conclusies zijn ongehoord hard.
"De Eu breekt haar eigen economie af"
"Zelensky is totaal de weg kwijt"
" Binnen enkele weken verwacht de UK dat er 500.000 bedrijven omvallen"
" Het gaat een hele koude winter worden voor de EU maar niet voor haar politici"

Ja we spiralen lekker met zn allen naar de bedelstaf en zo worden we nog meer USA schandknappje... ^O^
  dinsdag 31 mei 2022 @ 15:08:01 #202
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204922893
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 15:01 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Die Amerikaanse conclusies zijn ongehoord hard.
"De Eu breekt haar eigen economie af"
"Zelensky is totaal de weg kwijt"
" Binnen enkele weken verwacht de UK dat er 500.000 bedrijven omvallen"
" Het gaat een hele koude winter worden voor de EU maar niet voor haar politici"

Ja we spiralen lekker met zn allen naar de bedelstaf en zo worden we nog meer USA schandknappje... ^O^
Als Rusland Bulgarije was binnen gevallen had je wel anders gepoept ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204923171
De enige reden dat Rusland Oekraine maar binnenvalt is omdat Obama/Biden in 2014 in Oekraine een coup hebben gepleegd.

Destijds is zelfs een marionetten kabinet geïnstalleerd (net zoals Biden/Harris niet echt aan de macht zijn maar Obama/Hillary en cornuiten)


Kijk dit filmpje uit 2014

De reden dat deze "oorlog" niet uitbrak onder Trump was omdat Hillary president had moeten worden, dit gooide roet in het eten. Dus direct nadat Biden geïnstalleerd werd dit plan uitgesteld uitgevoerd. Dit had Hillary's "oorlog" moeten zijn.

Zal mij ook niks verbazen dat US/EU invloed heeft gehad op de verkiezingen van Zylensky (iemand PRO EU laten winnen is EU natuurlijk bij gebaat)

Alsnog, kijk het filmpje voor wat USA in 2014 heeft gedaan met de coup in Oekraine, het is niet Rusland die Oekraine wil hebben maar het is USA/EU die Oekraine willen "innemen" en "woke" willen maken. Zie von der Leysen met haar versnelde toetreding van Oekraine.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_204923379
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 15:01 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Die Amerikaanse conclusies zijn ongehoord hard.
"De Eu breekt haar eigen economie af"
"Zelensky is totaal de weg kwijt"
" Binnen enkele weken verwacht de UK dat er 500.000 bedrijven omvallen"
" Het gaat een hele koude winter worden voor de EU maar niet voor haar politici"

Ja we spiralen lekker met zn allen naar de bedelstaf en zo worden we nog meer USA schandknappje... ^O^
Je moet wat over hebben voor je principes. *O*
pi_204923406
quote:
Rusland of toch Europa zelf: wie zal het meeste lijden onder het invoerverbod op olie?

De Europese Unie maakt zich sterk dat het Rusland zwaar treft door het land een (gedeeltelijk) olie-embargo op te leggen. Rusland zegt dan weer dat het makkelijk andere afnemers voor zijn olie zal vinden. Haalt de houding van Europa iets uit? Schieten we niet vooral onszelf in de voet? En was een verbod op gas niet effectiever geweest?

...
https://www.msn.com/nl-be(...)47019536a7b8a3a7c5f3
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204925269
Dit is best wel groot nieuws toch ?

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204927875
quote:
India koopt miljoenen tonnen Russische olie voor een prijsje na boycot EU

India's honger naar goedkope Russische olie neemt toe, zelfs nu het Westen Moskou blijft treffen met ongeziene sancties. Volgens schattingen zal de Russische ruwe oliestroom naar India in mei 3,36 miljoen metrische ton bedragen. Dat is bijna 9 keer meer dan het maandelijkse gemiddelde van 382.500 ton in 2021.

https://www.hln.be/buiten(...)-boycot-eu~a47bfab4/
En ? Krijgen wij ook korting van amerika? :+
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator woensdag 1 juni 2022 @ 05:16:44 #208
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204928869
Lol

Bodemprijzen, alles moet weg _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_204929059
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 15:08 schreef theguyver het volgende:

[..]
Als Rusland Bulgarije was binnen gevallen had je wel anders gepoept ;)
Waar slaat dat nu weer op?
  woensdag 1 juni 2022 @ 06:44:02 #210
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204929061
Binnen enkele weken verwacht de UK dat er 500.000 bedrijven omvallen"

Zow, dat zijn er nogal wat..
En aangezien ik dus een eigen BV heb zal ik dus ook omvallen.

Ik heb alleen de memo nog niet gehad of iets van gemerkt..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 1 juni 2022 @ 06:44:46 #211
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204929065
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 06:43 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Waar slaat dat nu weer op?
Ja klopt er moest gepiept staan, sorry typo!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204929067
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 06:44 schreef theguyver het volgende:
Binnen enkele weken verwacht de UK dat er 500.000 bedrijven omvallen"

Zow, dat zijn er nogal wat..
En aangezien ik dus een eigen BV heb zal ik dus ook omvallen.

Ik heb alleen de memo nog niet gehad of iets van gemerkt..
Ach zit jij in de UK?
pi_204929078
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 23:03 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
En ? Krijgen wij ook korting van amerika? :+
Ja joh die sancties hakken er wel zwaar in... _O- _O- _O-

De Russen hebben de Eu al opgegeven dus andere landen springen in het gat.
Russen blijven onverminderd geld verdienen aan olie en gas en de EU komt zodirekt in een spagaat terecht van heb ik jou daar....
Wat een genot om een stelletje leiders te hebben die je totale economie laten doodbloeden... ^O^
pi_204929084
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 05:16 schreef sp3c het volgende:
Lol

Bodemprijzen, alles moet weg _O-
Russische olie aan 20% minder (vergeleken met de extra hoge olieprijs) noem jij al bodemprijs ?
Dat is een beetje inleveren maar niet het effect dat wij hoopten te bereiken.
Maar ja het is dan ook bedacht door knappe koppen ...
Jezelf in de voet schieten om je tegenstander pijn te doen.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 1 juni 2022 @ 06:59:44 #215
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204929101
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204929104
De opbouw is begonnen....
pi_204929107
quote:
Ja een zeeeeeeer betrouwbare bron... _O- _O- _O-
  woensdag 1 juni 2022 @ 07:03:28 #218
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204929116
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 06:45 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Ach zit jij in de UK?
Nee is dat verplicht?
En je meld niet of het een half miljoen Britse bedrijven zijn van de 5,6 miljoen die ze hebben.

Eerlijk gezegd, maakt ook geen hol uit als het Britse bedrijven zijn ... Brexit :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 1 juni 2022 @ 07:04:51 #219
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204929121
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 07:01 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Ja een zeeeeeeer betrouwbare bron... _O- _O- _O-
Telegram, is dus niet meer betrouwbaar...


Oh dus kunnen we gelijk streep halen door 99% van jou eigen bronnen, got it!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204929131
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 07:04 schreef theguyver het volgende:

[..]
Telegram, is dus niet meer betrouwbaar...

Oh dus kunnen we gelijk streep halen door 99% van jou eigen bronnen, got it!
?????? 8)7 8)7 8)7

Ok laat maar.... _O-

Daily combat losses of Ukraine are about 60-100 soldiers killed and about 500 wounded - Zelensky
https://t.me/intelslava/3(...)cbS5xH06KORUdkm-7xog

Nog ff en er is geen Ukrainisch leger meer....
======================
LPR, DPR, as well as Kherson and Zaporozhye regions will become part of Russia - there is no doubt about this, said Andrei Turchak, Secretary of the United Russia General Council
https://t.me/intelslava/3(...)sZJvba8RATNu-Gf-T3VY

Zo dat is Zeurlensky al kwijt... de regios waar het meeste graan wordt verbouwd...
=====================
pi_204929292
quote:
Impact embargo Russische olie voelen we waarschijnlijk al eind deze week aan de pomp

De Europese Unie wil tegen het eind van dit jaar ongeveer 90 procent van de huidige import van Russische olie weren. Verschillende experts waarschuwen dat we binnen enkele dagen al de impact van die beslissing aan de pomp zullen voelen.


De lidstaten van de Europese Unie hebben afgelopen nacht een akkoord bereikt over een zesde sanctiepakket tegen Rusland. De opvallendste maatregel uit dat akkoord is het instellen van een embargo op Russische olie. In eerste instantie gaat het om een embargo op olie die via de zee wordt ingevoerd. In een tweede fase zullen Polen en Duitsland geen Russische olie meer invoeren via pijpleidingen. Op die manier wordt tegen het einde van het jaar 90 procent van de Russische olie-import geweerd.

Olieprijs schiet omhoog
Kort na de bekendmaking van het sanctiepakket schoot de olieprijs de hoogte in. Zo steeg de prijs van een vat Brent-olie dinsdagochtend met 1,88 procent tot 123,55 dollar per vat, het hoogste niveau sinds eind maart. Omstreeks 20 uur ’s avonds ging zo’n vat over de toonbank voor 121 dollar.
...
https://www.msn.com/nl-be(...)4b0d8e64ef0b28ae9fd3
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 1 juni 2022 @ 07:49:17 #222
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204929298
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 07:09 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
?????? 8)7 8)7 8)7

Ok laat maar.... _O-

Daily combat losses of Ukraine are about 60-100 soldiers killed and about 500 wounded - Zelensky
https://t.me/intelslava/3(...)cbS5xH06KORUdkm-7xog

Nog ff en er is geen Ukrainisch leger meer....
======================
LPR, DPR, [b]as well as Kherson and Zaporozhye regions will become part of Russia - there is no doubt about this, said Andrei Turchak, Secretary of the United Russia General Council[/b]
https://t.me/intelslava/3(...)sZJvba8RATNu-Gf-T3VY

Zo dat is Zeurlensky al kwijt... de regios waar het meeste graan wordt verbouwd...
=====================
Zei ik toch landje pik, meer is het niet.
Althans poging tot..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204929391
quote:
Amerika gaat dan toch geavanceerd raketsysteem leveren aan Oekraïne

De Verenigde Staten gaan dan toch een geavanceerd raketsysteem leveren om Oekraïne te helpen in de oorlog met Rusland. Dat heeft president Joe Biden bevestigd in een opiniestuk in de krant The New York Times. Biden benadrukt wel dat het niet de bedoeling is dat de Oekraïners het systeem inzetten buiten hun grenzen, lees: Washington wil niet dat de raketten op Russisch grondgebied zouden vallen.
...
https://www.msn.com/nl-be(...)40a5868e2b7750c6e9d8
Biden benadrukt ...
Mss zegt hij het wel expres luidop in de hoop dat het wél gebeurt. O-)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204929454
quote:
VS sturen meer geavanceerde wapens en munitie naar Oekraïne

De Amerikaanse president Joe Biden heeft besloten dat de VS het Oekraïense leger voorzien van "meer geavanceerde raketsystemen en munitie", waarmee ze de belangrijkste doelen op het slagveld in Oekraïne nauwkeuriger kunnen aanvallen, zo schrijft hij dinsdag in een opiniestuk voor The New York Times.

De president noemde "Javelin-antitankraketten, Stinger-luchtafweerraketten, krachtige artillerie- en precisieraketsystemen, radars, onbemande luchtvaartuigen, Mi-17-helikopters en munitie". Het besluit past volgens Biden in wat hij in zijn artikel omschrijft als "Amerika's duidelijke doel: we willen een democratisch, onafhankelijk, soeverein en welvarend Oekraïne met de middelen om van zich af te bijten en zich te verdedigen tegen verdere agressie".

Net als de Oekraïense president Volodimir Zelenski zegt Biden echter te geloven dat de oorlog in Oekraïne niet op het slagveld maar middels diplomatie zal worden beslecht. Volgens Biden zijn de gesprekken nu vastgelopen doordat "Rusland oorlog blijft voeren om zo veel mogelijk van Oekraïne over te nemen". Hij omschreef Ruslands "niet-uitgelokte agressie, de bombardementen op kraamklinieken en culturele centra en de ontheemding van miljoenen mensen" als een "diepgaande morele kwestie".

Biden besloot zijn opiniestuk met de geruststelling dat de VS "momenteel geen aanwijzingen hebben dat Rusland van plan is kernwapens in Oekraïne te gebruiken". Wel noemde hij de incidentele Russische retoriek over kernwapens "gevaarlijk en uiterst onverantwoordelijk". En: "Laat me duidelijk zijn: elk gebruik van kernwapens in dit conflict, op welke schaal dan ook, zou volledig onaanvaardbaar zijn voor ons en de rest van de wereld en zou ernstige gevolgen hebben".

https://www.msn.com/nl-be(...)4825bb920c84e718f0d8
Grappig toch ... ze (Biden en Zelensky !) geloven niet dat de oorlog in Oekraine op het slagveld kan worden beslecht, maar enkel mits diplomatie ... maw ze verliezen dus.
Diplomatie lukt niet want 1 partij blijft maar vechten, niet om het minst omdat wij continu meer geld en wapens blijven sturen waarschijnlijk ?

Goh en de VS vindt "de ontheemding van miljoenen mensen" een diepgaande morele kwestie :? :') _O- :r
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204930405
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 07:49 schreef theguyver het volgende:

[..]
Zei ik toch landje pik, meer is het niet.
Althans poging tot..
Nee dit is de bevrijding van Oekrainisch/Russische bevolking en regoi's van een tyranniek onderdrukkend regime. :Y
pi_204930822
twitter
  woensdag 1 juni 2022 @ 11:09:43 #227
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204931092
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 10:01 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Nee dit is de bevrijding van Oekrainisch/Russische bevolking en regoi's van een tyranniek onderdrukkend regime. :Y
Rare bevrijding als volk er niet mee eens is, vind je niet.

Toen de Canadezen hier ons landje kwamen bevrijden onthaald en we de met vlaggetjes en muziek.

Niet met vuurwapens tanks en molentov cocktails.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204931297
twitter
pi_204931899
quote:
Benzineprijs stijgt morgen naar nieuwe recordhoogte: 2,13 euro voor benzine 95

De prijzen voor benzine stijgen morgen naar nieuwe recordhoogtes. Dat meldt de FOD Economie. Voor een liter benzine 95 (E10) moet dan maximaal 2,138 euro betaald worden, een stijging met 12,1 eurocent. Voor benzine 98 (E5) is er een stijging met 18,3 cent per liter, tot maximaal 2,402 euro.

Ook huisbrandolie wordt opnieuw duurder. Voor bestellingen van meer dan 2.000 liter moet vanaf morgen maximaal 1,3399 euro per liter betaald worden, een stijging met 5,18 eurocent. De recordprijs voor stookolie dateert van midden maart, toen maximaal 1,3908 euro per liter betaald moest worden.

De prijsverhogingen zijn een gevolg van de noteringen van de olieproducten op de internationale markten. De Europese leiders bereikten maandag een akkoord over een verbod op de import van Russische olie. Tegen het einde van het jaar zal meer dan 90 procent van de Russische olie in Europa van de markt gehaald worden.

https://www.msn.com/nl-be(...)4bd985f956c71737941b
De sancties werken
*O*
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204932071
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 13:25 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Nee hoor, maar wie de raket schoot/afvuurde is een goede vraag.
Als het blijkt dat er raketscherven liggen van een UA/EU bom kan dat nu niet worden geverifieerd.

Daarom zal het nooit en ook niet voor jou, aan te tonen zijn of een raketinslag nu veroorzaakt is door de Russen/Oekrainse Separatisten/Nazi's/EU/Tsjetsjeense troepen/Patsys/CIA drones(USA)

Zou net zoiets zijn als er een bom afgaat in NL, Rutte zegt dat het Noord Korea is en daarna zegt nothing to see here move along.

Ik ben gewoon niet zo makkelijk en goedgelovig als jullie zijn.
Ik wil 100% bewijs, niet dat we het maar moeten geloven. Laat mij Russische raketten zien (al zijn het kapotgeslagen stukken)

Heb al veel beelden gezien van "Russische" bom aanslagen waar auto's op de kop lagen maar alle ramen nog in de huizen zaten of appartementen.

Riekt allemaal naar een film (Wag the Dog) waar in een "oorlog" begonnen wordt in Albanie door Amerika en dit in scene wordt gezet met filmcrews ect om een politiek schandaal te verbloemen.
Het is altijd moeilijk om de lijnen te zien omdat je te maken hebt met een brei aan dynamieken en niet een schaakbord waar alles netjes wordt geordend.

Wat ik in elk geval wel zie is dat de VS tot het bot toe gepolariseerd is en de republikeinen voornamelijk nog bestaan om de democraten tegen te werken waar ze dat kunnen. Ik sluit ook niet uit dat McConnell, Gaetz en vele anderen hun contacten overzee hebben om virtuele brandjes te stichten.
  woensdag 1 juni 2022 @ 13:14:54 #231
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204932241
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 1 juni 2022 @ 13:42:18 #232
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204932494
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 06:48 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Ja joh die sancties hakken er wel zwaar in... _O- _O- _O-

De Russen hebben de Eu al opgegeven dus andere landen springen in het gat.
Russen blijven onverminderd geld verdienen aan olie en gas en de EU komt zodirekt in een spagaat terecht van heb ik jou daar....
Wat een genot om een stelletje leiders te hebben die je totale economie laten doodbloeden... ^O^
Onverminderd verdienen? Echt waar ja?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_204932709
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 15:01 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Die Amerikaanse conclusies zijn ongehoord hard.
"De Eu breekt haar eigen economie af"
"Zelensky is totaal de weg kwijt"
" Binnen enkele weken verwacht de UK dat er 500.000 bedrijven omvallen"
" Het gaat een hele koude winter worden voor de EU maar niet voor haar politici"

Ja we spiralen lekker met zn allen naar de bedelstaf en zo worden we nog meer USA schandknappje... ^O^
Worden die conclusies door dezelfde onderzoekers getrokken die het verbieden van vuurwapens niet ziet als een oplossing voor het neermaaien van leerlingen in een basisschool?
pi_204932769
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 11:09 schreef theguyver het volgende:

[..]
Rare bevrijding als volk er niet mee eens is, vind je niet.

Toen de Canadezen hier ons landje kwamen bevrijden onthaald en we de met vlaggetjes en muziek.

Niet met vuurwapens tanks en molentov cocktails.
Je moet jezelf eens een beetje meer onderzoek gunnen welk soort bevolking waar zit.
Donbaas/Luhansk/Mariupol en midden Oekraine zijn over het algemeen meer Russisch gezind en de meesten zijn blij dat de Russen de Oekrainische terreur eenheden eruit hebben geschopt. :Y
pi_204932789
quote:
8)7 8)7 8)7

[ Bericht 1% gewijzigd door Ali_boo op 01-06-2022 14:56:19 ]
pi_204932798
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 14:03 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Worden die conclusies door dezelfde onderzoekers getrokken die het verbieden van vuurwapens niet ziet als een oplossing voor het neermaaien van leerlingen in een basisschool?
Vraag het ze....
  woensdag 1 juni 2022 @ 14:19:20 #237
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204932848
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 14:10 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Je moet jezelf eens een beetje meer onderzoek gunnen welk soort bevolking waar zit.
Donbaas/Luhansk/Mariupol en midden Oekraine zijn over het algemeen meer Russisch gezind en de meesten zijn blij dat de Russen de Oekrainische terreur eenheden eruit hebben geschopt. :Y


Etnisch gezien waren ze in ieder geval niet in de meerderheid, op de Krim na.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_204932859
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 14:13 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Vraag het ze....
neu, jij komt met de post.

[ Bericht 5% gewijzigd door Ali_boo op 01-06-2022 14:55:51 ]
pi_204932907
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 14:20 schreef Beathoven het volgende:

[..]
neu, jij komt met de post.

kan dus naar de prullenbak dat onderzoekje.
8)7 8)7 8)7 Okeeejjj... _O-
pi_204933122
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 14:12 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
8)7 8)7 8)7
We hebben hier dm contact over gehad beste schaamlap. Waar je me had beloofd niet zo op de man te spelen. Dat ging een tijdje best goed , het is echt niet nodig om in oude patronen te vervallen

Weet dondersgoed dat je beter kan laat dat dan ook zien O+
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 1 juni 2022 @ 15:07:23 #242
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204933152
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 14:10 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Je moet jezelf eens een beetje meer onderzoek gunnen welk soort bevolking waar zit.
Donbaas/Luhansk/Mariupol en midden Oekraine zijn over het algemeen meer Russisch gezind en de meesten zijn blij dat de Russen de Oekrainische terreur eenheden eruit hebben geschopt. :Y
Yes een minderheid en al helemaal geen Russische staatsburgers, ook veel Russisch sprekende Oekraïners worden niet zo vrolijk van een tank die over hun auto tijd of hun dochter verkracht word..

Als het echt zo is zoals jij zegt..


Dan zou heel YouTube vol moeten staan met dit soort verwelkom video's niet van het en der een man of 5.
Maar hordes zoals deze compilatie van de bevrijding van Amsterdam.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204933422
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 15:07 schreef theguyver het volgende:

[..]
Yes een minderheid en al helemaal geen Russische staatsburgers, ook veel Russisch sprekende Oekraïners worden niet zo vrolijk van een tank die over hun auto tijd of hun dochter verkracht word..

Tank over een auto ... scheen oekrainse te zijn maar toe ... blijft dubieus vanwege wederzijdse propaganda
En verkrachtingen etc ...
Dé persoon die dit allemaal aankaartte is ineens ontslagen , Ljoedmila Denisova, de Commissaris voor de Mensenrechten van het Oekraïense Parlement
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204934131
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 15:46 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Tank over een auto ... scheen oekrainse te zijn maar toe ... blijft dubieus vanwege wederzijdse propaganda
En verkrachtingen etc ...
Dé persoon die dit allemaal aankaartte is ineens ontslagen , Ljoedmila Denisova, de Commissaris voor de Mensenrechten van het Oekraïense Parlement
Tsja...dertig jaar geleden. En dan mogen we niet over bepaalde WWII 'issues' hebben.

https://en.wikipedia.org/wiki/Nayirah_testimony

The Nayirah testimony was false testimony given before the United States Congressional Human Rights Caucus on October 10, 1990, by a 15-year-old girl who was publicly identified at the time by her first name, Nayirah. The testimony was widely publicized, and was cited numerous times by United States senators and President George H. W. Bush in their rationale to support Kuwait in the Gulf War.

In 1992, it was revealed that Nayirah's last name was Al-Ṣabaḥ (Arabic: نيرة الصباح) and that she was the daughter of Saud Al-Sabah, the Kuwaiti ambassador to the United States.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_204934176
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 15:07 schreef theguyver het volgende:

[..]
Yes een minderheid en al helemaal geen Russische staatsburgers, ook veel Russisch sprekende Oekraïners worden niet zo vrolijk van een tank die over hun auto tijd of hun dochter verkracht word..

Als het echt zo is zoals jij zegt..


Dan zou heel YouTube vol moeten staan met dit soort verwelkom video's niet van het en der een man of 5.
Maar hordes zoals deze compilatie van de bevrijding van Amsterdam.
De Westerse media blokeert alles en als je wat laat zien wordt het afgedaan als propaganda... paarlen voor de zwijnen...
pi_204934194
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 15:46 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Tank over een auto ... scheen oekrainse te zijn maar toe ... blijft dubieus vanwege wederzijdse propaganda
En verkrachtingen etc ...
Dé persoon die dit allemaal aankaartte is ineens ontslagen , Ljoedmila Denisova, de Commissaris voor de Mensenrechten van het Oekraïense Parlement
Allemaal wel heel toevallig he.... de Goeverneur van de Kharkiv regio is ook ontslagen en die heeft nu toegegeven dat al die ophef dat de Oekrainiers de Russen uit Kharkiv hebben geknikkerd ordinaire propaganda is... Oekrainiers kunnen nauwlijks nog een vuist maken op dit moment...maar ja een fanatiek tyrraniek systeem doet alles om beter voor de dag te komen dan de werkelijkheid is....
pi_204934206
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 17:18 schreef Tingo het volgende:

[..]
Tsja...dertig jaar geleden. En dan mogen we niet over bepaalde WWII 'issues' hebben.

https://en.wikipedia.org/wiki/Nayirah_testimony

The Nayirah testimony was false testimony given before the United States Congressional Human Rights Caucus on October 10, 1990, by a 15-year-old girl who was publicly identified at the time by her first name, Nayirah. The testimony was widely publicized, and was cited numerous times by United States senators and President George H. W. Bush in their rationale to support Kuwait in the Gulf War.

In 1992, it was revealed that Nayirah's last name was Al-Ṣabaḥ (Arabic: نيرة الصباح) and that she was the daughter of Saud Al-Sabah, the Kuwaiti ambassador to the United States.

Amerikanen zijn specialisten in false flag operations....
  woensdag 1 juni 2022 @ 17:37:14 #248
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204934253
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 15:46 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Tank over een auto ... scheen oekrainse te zijn maar toe ... blijft dubieus vanwege wederzijdse propaganda
En verkrachtingen etc ...
Dé persoon die dit allemaal aankaartte is ineens ontslagen , Ljoedmila Denisova, de Commissaris voor de Mensenrechten van het Oekraïense Parlement
Heb ik het over 1 het was maar voorbeeld.
Huizen aan puin auto's uitgebrand aan de kant van de weg volledig vernietigde infrastructuur ga maar even door..

Maar goed heb je al een filmpje gevonden van een bubbelende menigte die zingen en dansen bij de bevrijding door de Russen?
Of zoals eerst ik er veel voor bij heb zien komen van her der een enkeling?

BTW het Europese parlement is nagenoeg akkoord over stop zetten import gas en olie uit Rusland dus die eerder aangegeven winst van Rusland kan een dikke streep door straks.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 1 juni 2022 @ 17:38:28 #249
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204934264
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 17:24 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
De Westerse media blokeert alles en als je wat laat zien wordt het afgedaan als propaganda... paarlen voor de zwijnen...
Alles?
Nee hoor jij kan toch ook van alles posten hier?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204934270
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 17:29 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Amerikanen zijn specialisten in false flag operations....
Niet alleen Amerikanen. False flag operations? Big fckin lies/psychological operations/hoaxes/fake bullshit more like.imho.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_204934742
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 17:37 schreef theguyver het volgende:
Huizen aan puin auto's uitgebrand aan de kant van de weg volledig vernietigde infrastructuur ga maar even door..
Ja heel erg idd ... zeker als je bedenkt dat het conflict uiteindelijk toch aan de onderhandelingstafel zal beëindigd worden. Zeg ik al lang ...
En als het dan afloopt zoals ik vrees, is er veel leed en miserie voor niets geweest.

quote:
Maar goed heb je al een filmpje gevonden van een bubbelende menigte die zingen en dansen bij de bevrijding door de Russen?
Of zoals eerst ik er veel voor bij heb zien komen van her der een enkeling?
Heb ik niets over gezegd dus waarom zou ik ?

quote:
BTW het Europese parlement is nagenoeg akkoord over stop zetten import gas en olie uit Rusland dus die eerder aangegeven winst van Rusland kan een dikke streep door straks.
Ik duim met je mee hoor ... maar zoals ik al tig zeg ... wij gaan er meer van afzien. Maar ja "we moeten er iets voor over hebben" blijkbaar.
Nou nee bedankt.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 1 juni 2022 @ 20:36:16 #252
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204936181
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 18:46 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja heel erg idd ... zeker als je bedenkt dat het conflict uiteindelijk toch aan de onderhandelingstafel zal beëindigd worden. Zeg ik al lang ...
En als het dan afloopt zoals ik vrees, is er veel leed en miserie voor niets geweest.
[..]
Heb ik niets over gezegd dus waarom zou ik ?
[..]
Ik duim met je mee hoor ... maar zoals ik al tig zeg ... wij gaan er meer van afzien. Maar ja "we moeten er iets voor over hebben" blijkbaar.
Nou nee bedankt.
Nogmaals was Rusland niet het land binnen gevallen was er niks loos geweest.
Gevalletje oorzaak -> gevolg.

Zelensky wil graag om de tafel zitten met Poetin.
Maar dan moet Poetin uit zijn schuilkelder komen en zich onder de mensen bewegen...
Die durft gewoon niet :P

En al het leed is voor niks nou jah, Rusland heeft Oekraïne geplunderd de bevolking weg gejaagd en het oude Sovjet tijdperk in geluid en Rusland zelf naar kaliber noord Korea gebracht.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204937349
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 20:36 schreef theguyver het volgende:

[..]
Nogmaals was Rusland niet het land binnen gevallen was er niks loos geweest.
Gevalletje oorzaak -> gevolg.

Zelensky wil graag om de tafel zitten met Poetin.
Maar dan moet Poetin uit zijn schuilkelder komen en zich onder de mensen bewegen...
Die durft gewoon niet :P

En al het leed is voor niks nou jah, Rusland heeft Oekraïne geplunderd de bevolking weg gejaagd en het oude Sovjet tijdperk in geluid en Rusland zelf naar kaliber noord Korea gebracht.
1) Als de Oekrainiers niet hun eigen mensen hadden aangevallen was er niets aan de hand geweest.

2) Poetin hoeft niet om tafel want die wint.

3) Zelensky is een nieuwe dictator: 8 jaar lang je bevolking vermoorden, je oppositie partijen verbieden, je tegenstanders laten arresteren of vermoorden. Dat flikt Poetin zelfs nog niet. Vreemd dat het Westen een dictator steunt die zich als een Hitler gedraagd...
pi_204939179
A terrible blow to the US economy due to anti-Russian sanctions: US Treasury Secretary Jeannette Yellen admitted that she misjudged the impact inflation would have on the US economy.

“There were unforeseen and big blows to the economy that spurred rising energy and food prices, and also created problems in the supply chains, which had a bad effect on our economy. At that time I did not fully realize this, but I admit it now,” said she is in an interview with CNN, commenting on her remarks last year that inflation is a "low risk".

According to the US Department of Labor, inflation in the country in March reached a 40-year high of 8.5%.

Earlier, Biden said that 70% of inflation in the United States is due to Putin. _O- _O- _O-
https://t.me/intelslava/3(...)DhA2ddhPQtc9Z0axmAUo

pi_204939183
https://www.dailymail.co.(...)ilitary-matters.html

Zelensky’s wife says she speaks ‘openly’ about the war with her children – and their nine-year-old son gives his president father ADVICE on military matters

_O- _O- _O- _O- 8)7

Totaal van de pot gerukt die familie...
pi_204939193
New package of US military assistance to Kiev includes MLRS and ammunition, 4 Mi-17 helicopters, 1,000 Javelin missiles, 15 tactical vehicles - Pentagon

Ukraine assured the United States that it would use the HIMARS MLRS only for defensive purposes, said the deputy head of the Pentagon.

The United States transferred the HIMARS MLRS to Europe in advance to ensure their quick transfer to Ukraine, the first package will include 4 installations, the department added. Training the Armed Forces of Ukraine to use the HIMARS MLRS will take about three weeks, the US Deputy Secretary of Defense assumes.
https://t.me/intelslava/3(...)h2fSGi68UgPRAGkAzuYE

Jaha,,, natuuuurlijk.... 8)7 8)7
============
Pierre Henrot, a former NATO artillery commander, says the EU and US are coming to the limits of what weaponry they can send to Ukraine despite it pressing for longer-range missile systems.

“Despite the difficult situation of the Ukrainian army in the Donbas, the US has reached a limit to the type of arms that it will provide. Moreover, the NATO countries know that they are dangerously flirting with the concept of co-belligerence and don’t want to be dragged in a direct confrontation with Moscow,” he told Sputnik.
https://t.me/intelslava/3(...)R4KK174GbbR-PBtS9cQ0
=======================
Canadian military correspondent Neil Hauer said that he corresponded with a friend of the Armed Forces of Ukraine, whose unit defended Krasny Liman.

He told the Canadian that out of 60 people in his unit, only 4 people got out from Liman alive. The rest apparently were either killed or taken prisoner.
https://t.me/intelslava/3(...)u2pr45lzdiouJ9NCMigk
=================
Ukrainian refugees in Bulgaria will lose the right to stay in hotels on the seashore — Spiegel

Sofia authorities plan to transfer Ukrainian refugees from hotels on the Black Sea coast to special reception centers before the start of the holiday season.

“Bulgaria can no longer afford to entertain the citizens of Ukraine in hotels by the sea,” Deputy Prime Minister Kalina Konstantinova said in a video message. The resettlement is expected to begin in the coming days.

According to the authorities, about 90,000 immigrants from Ukraine live in the EU country. The tourist season on the Black Sea begins in the first half of June.

Bulgaria has already made an attempt to expel the insolent guests, but "everyone owes" to the Ukrainians until they themselves decide and the program for resettling refugees deep into the country was disrupted. The transport that came for them left almost empty.
https://t.me/intelslava/3(...)pvcBFxKJnspBrTfKDoZ0

De "dankbare" Oekrainiers.... schattig volk toch... 4 ster hotels is wel het minimale wat ze verwachten :r
=====================
  donderdag 2 juni 2022 @ 07:18:48 #257
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204939360
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 21:39 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
1) Als de Oekrainiers niet hun eigen mensen hadden aangevallen was er niets aan de hand geweest.

2) Poetin hoeft niet om tafel want die wint.

3) Zelensky is een nieuwe dictator: 8 jaar lang je bevolking vermoorden, je oppositie partijen verbieden, je tegenstanders laten arresteren of vermoorden. Dat flikt Poetin zelfs nog niet. Vreemd dat het Westen een dictator steunt die zich als een Hitler gedraagd...
* theguyver _O_ _O- _O- _O-

oke, dat was zonde, van de koffie c_/
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator donderdag 2 juni 2022 @ 07:20:36 #258
5428 crew  miss_sly
pi_204939371
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 21:39 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
1) Als de Oekrainiers niet hun eigen mensen hadden aangevallen was er niets aan de hand geweest.

2) Poetin hoeft niet om tafel want die wint.

3) Zelensky is een nieuwe dictator: 8 jaar lang je bevolking vermoorden, je oppositie partijen verbieden, je tegenstanders laten arresteren of vermoorden. Dat flikt Poetin zelfs nog niet. Vreemd dat het Westen een dictator steunt die zich als een Hitler gedraagd...
Zelensky is pas in 2019 gekozen en president geworden. Eerder was hij ook niet politiek actief, dus punt drie kun je zo wegstrepen als onzin.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_204939387
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 07:20 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Zelensky is pas in 2019 gekozen en president geworden. Eerder was hij ook niet politiek actief, dus punt drie kun je zo wegstrepen als onzin.
Ja ik weet niet of je het laatste nieuws heb gevolgd maar dat betekent dus dat sinds 2019 de bombardementen onder zijn bestuur zijn voortgezet, dat tijdens zijn bestuur puinten 1 en 3 worden/werden uitgevoerd.

Dus hoezo wegstrepen?
  Moderator donderdag 2 juni 2022 @ 07:25:47 #260
5428 crew  miss_sly
pi_204939395
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 07:23 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Ja ik weet niet of je het laatste nieuws heb gevolgd maar dat betekent dus dat sinds 2019 de bombardementen onder zijn bestuur zijn voortgezet, dat tijdens zijn bestuur puinten 1 en 3 worden/werden uitgevoerd.

Dus hoezo wegstrepen?
Ik ben van die twee andere punten niet overtuigd.
Maar als je kunt rekenen, is hij dus niet een nieuwe dictator die al acht jaar wat dan ook doet.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_204939411
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 07:25 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik ben van die twee andere punten niet overtuigd.
Maar als je kunt rekenen, is hij dus niet een nieuwe dictator die al acht jaar wat dan ook doet.
Ja dat deden zijn "fijne" voorgangers waarvan er nu 1tje lekker naar het veilige Polen is gevlucht.

En maar denken dat de Oekraine bestuurd wordt door geweldige eerlijke mensen na de Maidan coup.
Hoe dom en naief zijn jullie wel niet in het Westen? -O- -O-

Ook zo iets moois:
Het hoofd van Interpol heeft alarm geslagen over een mogelijke toename van illegale wapenhandel als de oorlog in Oekraïne eenmaal voorbij is. Interpol-secretaris-generaal Jurgen Stock zei dat dat eerder was vertoond in de Balkanregio waar georganiseerde misdaadgroepen profiteerden van de oorlog en de beschikbaarheid van wapens die door het leger worden gebruikt. Kleine wapens zijn de grootste zorg, zei hij. Stock moedigde de 195 lidstaten van Interpol aan om intensief gebruik te maken van beschikbare databases die kunnen helpen bij het opsporen en volgen van gestolen legerwapens. Interpol, gevestigd in Lyon, traint al politie- en douanebeambten om wapensmokkel te volgen.
https://www.ad.nl/buitenl(...)en-leveren~ae5a7034/

Ik herinner me nog ene Zelensky die gevangen vrijliet en 15.000 wapens gratis uitdeelde aan de bevolking. 8)7 8)7 8)7
  Moderator donderdag 2 juni 2022 @ 07:33:57 #262
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204939420
Nood breekt wet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator donderdag 2 juni 2022 @ 07:35:50 #263
5428 crew  miss_sly
pi_204939425
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 07:30 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Ja dat deden zijn "fijne" voorgangers waarvan er nu 1tje lekker naar het veilige Polen is gevlucht.

En maar denken dat de Oekraine bestuurd wordt door geweldige eerlijke mensen na de Maidan coup.
Hoe dom en naief zijn jullie wel niet in het Westen? -O- -O-

Ook zo iets moois:
Het hoofd van Interpol heeft alarm geslagen over een mogelijke toename van illegale wapenhandel als de oorlog in Oekraïne eenmaal voorbij is. Interpol-secretaris-generaal Jurgen Stock zei dat dat eerder was vertoond in de Balkanregio waar georganiseerde misdaadgroepen profiteerden van de oorlog en de beschikbaarheid van wapens die door het leger worden gebruikt. Kleine wapens zijn de grootste zorg, zei hij. Stock moedigde de 195 lidstaten van Interpol aan om intensief gebruik te maken van beschikbare databases die kunnen helpen bij het opsporen en volgen van gestolen legerwapens. Interpol, gevestigd in Lyon, traint al politie- en douanebeambten om wapensmokkel te volgen.
https://www.ad.nl/buitenl(...)en-leveren~ae5a7034/

Ik herinner me nog ene Zelensky die gevangen vrijliet en 15.000 wapens gratis uitdeelde aan de bevolking. 8)7 8)7 8)7
Zelensky had ineens een friendly neighbour in zijn land staan. Ik begrijp zijn beslissing om die wapens uit te delen en gevangenen vrij te laten wel.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_204939521
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 07:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Zelensky had ineens een friendly neighbour in zijn land staan. Ik begrijp zijn beslissing om die wapens uit te delen en gevangenen vrij te laten wel.
Ineens..... LOL
Dat deed Hitler ook.
En dat waren de ergste kampbewakers.
De meest beruchte waren Oekrainiers en Baltische inwoners.... en deze "spirit" is nog zeer levendig in deze landen... wat een toeval toch....
pi_204941139
quote:
Biden heeft in opiniestuk twee boodschappen voor Poetin

De VS zullen militaire steun blijven verlenen aan Oekraïne, maar willen een directe confrontatie met Rusland vermijden. Dat zijn de twee boodschappen die de Amerikaanse president Joe Biden voor de Russische dictator Poetin heeft, in een opiniestuk dat vannacht op de website van The New York Times verscheen.

“Wij streven niet naar een oorlog tussen de NAVO en Rusland. Hoezeer ik het ook oneens ben met Poetin, en zijn daden een schande vind, zullen de Verenigde Staten niet proberen hem te doen afzetten. Zolang de Verenigde Staten of onze bondgenoten niet aangevallen worden, zullen we niet rechtstreeks bij dit conflict betrokken zijn, noch door Amerikaanse troepen naar Oekraïne te sturen om te vechten, noch door Russische troepen aan te vallen. “

Biden bevestigt ook dat het Oekraïense leger niet op Amerikaanse steun moet rekenen bij eventuele aanvallen op Russisch grondgebied:

“Wij moedigen Oekraïne niet aan of stellen het niet in staat om buiten zijn grenzen toe te slaan.“

Geen enkele aanwijzing dat Rusland plannen heeft om kernwapens in Oekraïne in te zetten
De Amerikaanse president bevestigt nogmaals dat er momenteel geen enkele aanwijzing is dat Rusland plannen zou hebben om kernwapens in Oekraïne in te zetten, hoewel de Russische retoriek op zichzelf gevaarlijk en uiterst onverantwoord is.

Tenslotte heeft hij nog een waarschuwing voor Poetin in petto:

“Vladimir Poetin had deze mate van eenheid of de kracht van onze reactie niet verwacht. Hij heeft zich vergist. Als hij verwacht dat we in de komende maanden zullen wankelen of toegeven, vergist hij zich evenzeer.”

Die eenheid begint toch stilaan af te brokkelen. Enerzijds is er de Hongaarse boycot van het olie-embargo. Anderzijds het Turkse veto tegen de toetreding van Zweden en Finland tot de NAVO.

In Parijs, Berlijn en Rome wedt men op een snel einde van de oorlog. Men wil trachten een of andere verstandhouding met Moskou in stand te houden. In Polen en de Baltische staten vindt men dat Poetin en zijn handlangers in de eerste plaats oorlogsmisdadigers zijn. Vredesbesprekingen met die lui zijn dus not done.

Zonder een concreet perspectief op volledige integratie in de EU en de NAVO dreigt de toekomst van Oekraïne fragiel blijven.

Temeer omdat de situatie op het slagveld begint te keren en Rusland stilaan de bovenhand krijgt.

https://www.msn.com/nl-be(...)41d8a0b70a7e3767b4e0
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204941311
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 11:48 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Stuiptrekkingen van een oude seniele man en een overbodige NATO die graag het vijand beeld in stand houdt want er vreten nogal wat mannetjes gratis uit deze ruif....
============
Russia will become the main threat to NATO in the new concept of the alliance - US Ambassador to the alliance

Julianne Smith said that the North Atlantic Alliance was already in transition before the start of a special military operation.
"The development of the strategic concept has not been completed. However, I think we basically agree that Russia is the primary challenge, the primary threat that NATO is currently facing," the diplomat said.
Smith called Russia "priority number one" and also announced new steps to strengthen NATO.
https://t.me/intelslava/3(...)sFiQw7LVJyuzE35WhLNw

Droevige figuren die de EU naar de sodemieter helpen...
pi_204941344
quote:
Rusland heeft de Verenigde Staten vandaag officieel gewaarschuwd dat het nu een “direct conflict met Rusland” riskeert, nadat de VS hebben aangekondigd nog zwaardere wapens met een groter bereik naar Oekraïne te sturen.
Ja laat ons hopen dat zelensky niet overgaat tot een wanhoopsdaad als hij voelt dat alles verloren is, en zo de wereld alsnog in oorlog stort met de door de VS geleverde wapens...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204941348
Ministry of Defense of the Russian Federation about foreign mercenaries in Ukraine.
By the end of spring, the flow of foreign mercenaries arriving to fight in Ukraine had practically dried up.
A significant part of the arrived mercenaries was destroyed during the war.
A significant part of the mercenaries fled from Ukraine after confronting the reality of war.

According to the figures concerning foreign mercenaries.
According to a briefing by the Russian Defense Ministry, the total number of foreign mercenaries in Ukraine has decreased from 6,500 to 3,500, most of them not in the Donbass. The number of those killed is in the hundreds. The rest were either wounded or left the territory of Ukraine, which led to a massive reduction in the number of foreign mercenaries.
https://t.me/intelslava/3(...)jP14VQNRc5DW69r3QAWE

=======================
Poland from July 1 stops paying benefits to Ukrainian refugees. Now they have to go to work and earn their own living.
https://t.me/intelslava/3(...)3m6ok3I-1vx8haq0DzdY

Eens kijken hoeveel er naar Nederland en Duitsland "vluchten"....
============
pi_204941369
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 12:15 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja laat ons hopen dat zelensky niet overgaat tot een wanhoopsdaad als hij voelt dat alles verloren is, en zo de wereld alsnog in oorlog stort met de door de VS geleverde wapens...
Die gestoorde gek kan dat idd als een laatste akte zien....

Laten we hopen dat de Oekrainische militaire leiding hem afzet en de macht overneemt om deze onzin te stoppen...
pi_204941584
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 2 juni 2022 @ 13:17:49 #271
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204941812
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 12:15 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja laat ons hopen dat zelensky niet overgaat tot een wanhoopsdaad als hij voelt dat alles verloren is, en zo de wereld alsnog in oorlog stort met de door de VS geleverde wapens...
Je bedoeld zoals Poetin nu deed?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204942549
twitter
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_204942617
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 13:17 schreef theguyver het volgende:

[..]
Je bedoeld zoals Poetin nu deed?
Nee.
Weet niet waar je aan refereer....
pi_204942674
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 14:43 schreef CryptoPunk het volgende:
[ twitter ]
Dat schijnt maar niet door te dringen tot de Eu inwoners.

Men steunt gewoon een dictator/land die notabene Nazi bataljons in haar leger heeft en een Nazi (Bandera) aanbidt in schoolboekjes... moet toch niet gekker worden.... 8)7
  donderdag 2 juni 2022 @ 15:40:26 #275
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_204942968
twitter


Goede benaming, knuffeldictator.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_204943041
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 15:40 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Goede benaming, knuffeldictator.
amai lekker verdienmodel blijkbaar zo'n oorlog :+

Vorige maand nog 895 miljoen ¤ ... nu 1,4 miljard ¤

Wachten op de volgende betaling van de VS ? :+
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204943346
Goede analyse en uitleg.
pi_204943353
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 15:52 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
amai lekker verdienmodel blijkbaar zo'n oorlog :+

Vorige maand nog 895 miljoen ¤ ... nu 1,4 miljard ¤

Wachten op de volgende betaling van de VS ? :+
Vieze hond die Zeurlensky.

En zijn volk in armoede en opgeofferd voor zijn dictatorschap. :r

[ Bericht 0% gewijzigd door Schaamlap op 02-06-2022 16:59:31 ]
pi_204943856
quote:
Steeds zwaardere wapens naar Oekraïne: 'Strijd wordt nog intensiever'
Himars-raketten uit Amerika, het moderne luchtafweersysteem IRIS-T en radars van Duitsland, plus de M270-draagraketten die de Britten leveren: Oekraïne wordt in de strijd met Rusland steeds zwaarder bewapend door het Westen. En dat is nodig ook, zeggen militair experts. Wat opvalt aan de laatste ronde leveringen aan Oekraïne: het zijn stuk voor stuk geavanceerde wapens met een groter bereik en meer precisie. En ook: de Russen zijn er niet bepaald blij mee.

'Olie op het vuur'
"We vinden dat de VS opzettelijk en nauwgezet olie op het vuur gooien", zei Kremlin-woordvoerder Dimitri Peskov tegen het Russische persbureau TASS over de raketwerpers met groter bereik. "De Amerikanen voeren duidelijk een beleid om Rusland te bevechten tot en met de laatste Oekraïner."
https://www.rtlnieuws.nl/(...)and-mlrs-m270-iris-t
Weer een stap verder.....
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_204944024
twitter
  donderdag 2 juni 2022 @ 19:06:48 #281
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204944388
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 14:52 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Nee.
Weet niet waar je aan refereer....
Verbaasd me weinig.
Zal het je makkelijk maken, wie is de leider van de grootste oppositie partij in Rusland?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 2 juni 2022 @ 19:11:20 #282
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204944433
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 14:57 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Dat schijnt maar niet door te dringen tot de Eu inwoners.

Men steunt gewoon een dictator/land die notabene Nazi bataljons in haar leger heeft en een Nazi (Bandera) aanbidt in schoolboekjes... moet toch niet gekker worden.... 8)7
[ afbeelding ]
Hup dat zou Rusland nooit doen, die hebben ook geen mausoleum voor hun geliefde leider die verantwoordelijk was voor het uitmoorden miljoenen van hun eigen volk..
Toch?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204947647
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 19:11 schreef theguyver het volgende:

[..]
Hup dat zou Rusland nooit doen, die hebben ook geen mausoleum voor hun geliefde leider die verantwoordelijk was voor het uitmoorden miljoenen van hun eigen volk..
Toch?
Ja joh ga maar lekker door met het uitgraven van de Geschiedenis.... 8)7 Lekker belangrijk nu....
Dat is natuurlijk DE reden dat wij Nazi's regime steunen hedendage.... 8)7 8)7 8)7
Moet jij je mond niet houden omdat wij de Indonesiers hebben afgeslacht en honderden jaren hebben bezet?

Kijk wat Nederland doet. Ben je niet trots nu?

CNV: 'Grof misbruik' gemaakt van Oekraïense werknemers in kassen, 'zelfs met deportatie bedreigd'
Een Westlands tuinbouwbedrijf maakt op grove wijze misbruik van de kwetsbare positie van jonge, veelal vrouwelijke, werknemers uit Oekraïne. Die aantijging doet CNV Vakmensen. Het gaat om dertig werknemers die onlangs aan de slag zijn gegaan bij plantenkwekerij Vreugdenhil Bulbs & Plants in het Westlandse dorp 's-Gravenzande.
https://www.ad.nl/binnenl(...)e-bedreigd~a5f5ba60/

[ Bericht 9% gewijzigd door Schaamlap op 03-06-2022 05:53:23 ]
pi_204947654
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 19:06 schreef theguyver het volgende:

[..]
Verbaasd me weinig.
Zal het je makkelijk maken, wie is de leider van de grootste oppositie partij in Rusland?
Eens even kijken:
Opposition to the government of President Vladimir Putin in Russia can be divided between the parliamentary opposition parties in the State Duma and the various non-systemic opposition organizations. While the former are largely viewed as being more or less loyal to the government and Putin, the latter oppose the government and are mostly unrepresented in government bodies.

The "systemic opposition" is mainly composed by the Communist Party of the Russian Federation (KPRF), the Liberal Democratic Party of Russia (LDPR), A Just Russia — For Truth (SRZP), New People and other minor parties; these political groups, while theoretically claiming to be in opposition, generally support the government's policies.[3]

Gennady Zyuganov - Communist Party of the Russian Federation (KPRF)
Vladimir Zhirinovsky - Liberal Democratic Party of Russia
Sergey Mironov - A Just Russia — For Truth
Alexey Nechayev - New People

Die lopen allemaal nog rond en zitten in het parlement en NIET zoals bij Zelensky (en zn Nazi's), die zijn oppositie totaal verboden heeft en leden heeft opgepakt. :Y
  Moderator vrijdag 3 juni 2022 @ 05:55:21 #285
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204947659
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 05:39 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Ja joh ga maar lekker door met het uitgraven van de Geschiedenis.... 8)7 Lekker belangrijk nu....
Dat is natuurlijk DE reden dat wij Nazi's regime steunen hedendage.... 8)7 8)7 8)7
Moet jij je mond niet houden omdat wij de Indonesiers hebben afgeslacht en honderden jaren hebben bezet?

Kijk wat Nederland doet. Ben je niet trots nu?

CNV: 'Grof misbruik' gemaakt van Oekraïense werknemers in kassen, 'zelfs met deportatie bedreigd'
Een Westlands tuinbouwbedrijf maakt op grove wijze misbruik van de kwetsbare positie van jonge, veelal vrouwelijke, werknemers uit Oekraïne. Die aantijging doet CNV Vakmensen. Het gaat om dertig werknemers die onlangs aan de slag zijn gegaan bij plantenkwekerij Vreugdenhil Bulbs & Plants in het Westlandse dorp 's-Gravenzande.
https://www.ad.nl/binnenl(...)e-bedreigd~a5f5ba60/
We noemen dat dan ook grof misbruik maken van die mensen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_204947673
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 05:55 schreef sp3c het volgende:

[..]
We noemen dat dan ook grof misbruik maken van die mensen
Klopt.
En als je dus simpel van geest bent dan zeg je: "Die aso Nederlanders, wat een kut volk, allemaal afmaken. Gooi er maar een bom op!" (vervang Nederlanders voor Russen en je snapt wat ik bedoel)

Nogal schokkend (voor mij dan) dat het "moderne geleerde Westen" in al die simpele doorziene propaganda trapt en een zware censuur toepast om maar vooral de bevolking niet in staat te stellen om eens dieper te graven in de komplete voorhistorie van dit conflikt.

Het dom na-kakelen van "Putin slecht, Rusland slecht" (de USA mantra) heeft op dit moment alleen maar meer ellende opgeleverd voor de EU en Oekraine dan nodig was/is, terwijl dit allemaal voorkomen had kunnen worden. (en ik kan je nu al weer de simpele reaktie voorspellen van: Dan had Rusland maar niet moete aanvallen.. 8)7 )

Misschien eens beter nadenken, voordat men weer eens naar de stembus gaat, over de huidige leiders die nu in Brussel zitten en of deze wel zo bekwaam zijn om de Eu te leiden....

Kan helaas moeilijk reageren op de (vrijwel te verwachten) stroom aan simpele reakties want ben bezig een partijtje wapens te leveren aan mn Russische kameraden... _O_ :W

[ Bericht 9% gewijzigd door Schaamlap op 03-06-2022 06:10:59 ]
  Moderator vrijdag 3 juni 2022 @ 06:13:00 #287
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204947676
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 06:05 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Klopt.
En als je dus simpel van geest bent dan zeg je: "Die aso Nederlanders, wat een kut volk, allemaal afmaken. Gooi er maar een bom op!" (vervang Nederlanders voor Russen en je snapt wat ik bedoel)

Nogal schokkend (voor mij dan) dat het "moderne geleerde Westen" in al die simpele doorziene propaganda trapt en een zware censuur toepast om maar vooral de bevolking niet in staat te stellen om eens dieper te graven in de komplete voorhistorie van dit conflikt.

Het dom na-kakelen van "Putin slecht, Rusland slecht" (de USA mantra) heeft op dit moment alleen maar meer ellende opgeleverd voor de EU en Oekraine dan nodig was/is, terwijl dit allemaal voorkomen had kunnen worden. (en ik kan je nu al weer de simpele reaktie voorspellen van: Dan had Rusland maar niet moete aanvallen.. 8)7 )

Misschien eens beter nadenken, voordat men weer eens naar de stembus gaat, over de huidige leiders die nu in Brussel zitten en of deze wel zo bekwaam zijn om de Eu te leiden....

Kan helaas moeilijk reageren op de (vrijwel te verwachten) stroom aan simpele reakties want ben bezig een partijtje wapens te leveren aan mn Russische kameraden... _O_ :W
Ik krijg dat allemaal niet zo mee tbh, meeste mensen zijn allang klaar met dit feestje en de echte propaganda ben ik sowieso nog niet zo tegengekomen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_204947686
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 06:13 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ik krijg dat allemaal niet zo mee tbh, meeste mensen zijn allang klaar met dit feestje en de echte propaganda ben ik sowieso nog niet zo tegengekomen
Ik bekijk alle twee kanten en de misleidende informatie is enorm.
Ook zie ik aan Russische zijde heel veel censuur. (bijv het vernietigen van bepaalde militaire onderdelen als een aanval is mislukt)
Snap dat jij dat zo niet meekrijgt en je bevestigt eigenlijk mijn punt.

En ik ben bang dat dit feestje nog lang niet afgelopen is.
Let maar eens op hoeveel we moeten betalen aan levensonderhoudt einde dit jaar.
  Moderator vrijdag 3 juni 2022 @ 06:42:43 #289
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204947732
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 06:20 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Ik bekijk alle twee kanten en de misleidende informatie is enorm.
Ook zie ik aan Russische zijde heel veel censuur. (bijv het vernietigen van bepaalde militaire onderdelen als een aanval is mislukt)
Snap dat jij dat zo niet meekrijgt en je bevestigt eigenlijk mijn punt.

En ik ben bang dat dit feestje nog lang niet afgelopen is.
Let maar eens op hoeveel we moeten betalen aan levensonderhoudt einde dit jaar.
Nee jij bekijkt maar 1 kant, dat zou niet erg zijn als je niet iedere post af zou sluiten met een aanklacht tegen de rest over hetzelfde

Beetje vermoeiend maar je went eraan
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 3 juni 2022 @ 07:06:22 #290
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204947775
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 05:51 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Eens even kijken:
Opposition to the government of President Vladimir Putin in Russia can be divided between the parliamentary opposition parties in the State Duma and the various non-systemic opposition organizations. While the former are largely viewed as being more or less loyal to the government and Putin, the latter oppose the government and are mostly unrepresented in government bodies.

The "systemic opposition" is mainly composed by the Communist Party of the Russian Federation (KPRF), the Liberal Democratic Party of Russia (LDPR), A Just Russia — For Truth (SRZP), New People and other minor parties; these political groups, while theoretically claiming to be in opposition, generally support the government's policies.[3]

Gennady Zyuganov - Communist Party of the Russian Federation (KPRF)
Vladimir Zhirinovsky - Liberal Democratic Party of Russia
Sergey Mironov - A Just Russia — For Truth
Alexey Nechayev - New People

Die lopen allemaal nog rond en zitten in het parlement en NIET zoals bij Zelensky (en zn Nazi's), die zijn oppositie totaal verboden heeft en leden heeft opgepakt. :Y
Nope allemaal vriendjes van Poetin en omgekocht, de daadwerkelijke oppositie van Poetin is al poosje geleden uit de weg geruimd ( vermoord of gevangen gezet) waardoor Poetin alleen heerser is, dat niet alleen hij heeft er ook nog eens voor gezorgd dat hij dus door kan blijven regeren terwijl in andere landen er een max termijn is dat voor regeringsleider is.
Minus konings huis maar dat betreft dus een monarchie zoals in Nederland maar die kunnen geen grote beslissingen nemen zonder toestemming van de regering.

Nee zeggen tegen Poetin is je eigen doodsvonnis schrijven of met een beetje geluk verbannen of de bekende goelag.

En wanneer was het ook weer wanneer zelensky deze beslissing maakte voor of na de inval van Rusland?

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 05:39 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Ja joh ga maar lekker door met het uitgraven van de Geschiedenis.... 8)7 Lekker belangrijk nu....
Dat is natuurlijk DE reden dat wij Nazi's regime steunen hedendage.... 8)7 8)7 8)7
Moet jij je mond niet houden omdat wij de Indonesiers hebben afgeslacht en honderden jaren hebben bezet?

Kijk wat Nederland doet. Ben je niet trots nu?

CNV: 'Grof misbruik' gemaakt van Oekraïense werknemers in kassen, 'zelfs met deportatie bedreigd'
Een Westlands tuinbouwbedrijf maakt op grove wijze misbruik van de kwetsbare positie van jonge, veelal vrouwelijke, werknemers uit Oekraïne. Die aantijging doet CNV Vakmensen. Het gaat om dertig werknemers die onlangs aan de slag zijn gegaan bij plantenkwekerij Vreugdenhil Bulbs & Plants in het Westlandse dorp 's-Gravenzande.
https://www.ad.nl/binnenl(...)e-bedreigd~a5f5ba60/
Graven in de geschiedenis, wacht ff je kwam zelf aan met die Oekraïense verzet held (voor Oekraïne) die samen met de nazi's tegen Rusland vocht..

Ik snap ook wel de extreme haat jegens nazi's door rusland wel, niet alleen dat ze miljoenen doden hebben vermoord ten tijde van WW2 maar ook dat ze Rusland toen de tijd behoorlijk hebben genaaid met de schending van het Ribbentrop packt.


Wat je alleen even vergeet is een heeeeeeeeel klein detail over WW2 is dat de zonder Amerikaanse hulp aan Rusland toen de tijd Rusland misschien wel grotendeels bezet was geweest, de VS had namelijk enorme militair steun gegeven aan Rusland om de nazi's te bevechten.
22000 vliegtuigen
12000 tanks
400000 vrachtwagens en autos
13000 stukken geschut
En enorm veel financiële steun.

Dat niet alleen ze hebben het front verlicht door invasie eerst in Afrika toen Sicilië en Italië en later Frankrijk.
Boehoe VS is evil, nou zonder de VS was de USSR er misschien niet eens meer geweest.

Dan te zwijgen over deze invasie van Oekraïne want een ander ding wat me is opgevallen dat heeeeeeeeel toevallig er in de nu bezette gebieden dus ook enorme gasvoorraden bevinden dus de Krim en dus het oostelijke bezette deel van de Oekraïne.

En wie heeft het grootste gedeelte van de gas en olie markt in handen in Rusland niet zozeer de bedrijven zoals Gazprom maar de regering zelf want die hebben het grootste aandeel in die bedrijven.

Dus is het nu natuurlijk super kut dat Europa er dus langzamerhand de stekker er uit trekt want de EU is goed voor tussen de 35% en 40% aan inkomen van dus deze winst van Rusland.

Plus al die sancties er nog bovenop, oef dat moet toch echt wel beetje nare smaak hebben wat de uitkomst van de oorlog ook moge zijn.

En zoals ik al eerder zei in eerste deel ik zal niet verwachten dat Oekraïne de conventionele oorlog zal winnen maar goeie dag dat ze nu al 100 dagen de Russen behoorlijk lik op stuk geven.
Daarvoor hebben ze mijn respect.
Plus ze moeten ook nog eens voor elkaar zien te krijgen dat ze het veroverde gebied ook nog eens kunnen behouden..

Ik denk niet dat Poetin hier aan begonnen was als hij had geweten wat voor gevolgen het had.

- NATO die militair gezien weer opbouwt
- NATO uitbreiding Finland Zweden
- alle dure pijpleidingen naar de EU die straks nutteloos zijn.
- wel enorme gas reserves ingenomen maar niet kunnen exploiteren
- sancties sancties sancties
- heel veel westerse bedrijven die gestopt zijn in Rusland.
- verlies van ontzettend veel materiaal en manschappen.
- heel zwak overkomen ondanks het ene grootse leger.


Het enige wat Rusland mee had is dat het een enorm nucleair arsenaal heeft anders had ik de kans groot geschat dat andere westerse landen meer hadden gedaan dan wapens leveren.
Wat precies (dat laat ik aan verbeelding over)

Maar goed we gaan zien hoe het loopt beide kampen geven elkaar geen stro breed dus een snel einde helaas zit er niet zo 123 in.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204947776
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 06:42 schreef sp3c het volgende:

[..]
Nee jij bekijkt maar 1 kant, dat zou niet erg zijn als je niet iedere post af zou sluiten met een aanklacht tegen de rest over hetzelfde

Beetje vermoeiend maar je went eraan
Dat geldt voor elke post/user in dit topic btw
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator vrijdag 3 juni 2022 @ 07:09:05 #292
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204947785
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 07:06 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Dat geldt voor elke post/user in dit topic btw
Nee hoor

Gelukkig niet zeg _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_204948241
twitter
  Moderator vrijdag 3 juni 2022 @ 08:35:09 #294
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204948271
Ik denk zelden aan Putin als ik onder de douche sta
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 3 juni 2022 @ 08:54:42 #295
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204948447
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 08:30 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Waar haalt ie die winst vandaan als hij de stekker er al bij meerdere landen uitgetrokken heeft?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204948515
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 08:54 schreef theguyver het volgende:

[..]
Waar haalt ie die winst vandaan als hij de stekker er al bij meerdere landen uitgetrokken heeft?
Gokje wie er eerst ten onder zal gaan ... Rusland of Europa ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator vrijdag 3 juni 2022 @ 09:13:34 #297
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204948607
Niemand gaat hieraan ten onder

Oekraïne misschien
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_204948689
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 09:02 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Gokje wie er eerst ten onder zal gaan ... Rusland of Europa ?
Europa vrees ik
pi_204948813
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 09:25 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Europa vrees ik
[BNW mode ON] alles verloopt volgens plan [BNW mode OFF]
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator vrijdag 3 juni 2022 @ 10:14:59 #300
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204949041
Jij denkt dat ze van die kruiser afwilden ofzo?

Niets gaat volgens plan
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')