SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:
quote:
Ja, ze helpen iedereen rechtstreeks de hemel in, vermoed ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die komen je de eeuwige vrede brengen?
Dit circus is fantastischquote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:31 schreef Recce het volgende:
Die psychiater in dat proces van Depp vs Heard komt redelijk geschift over.De blikken van Depp als-ie gekke bekken begint te trekken, zijn vrij hilarisch:
Echt, waar halen ze al die idioten vandaan? Die psychiater kan toch direct naar een instelling als patiënt?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit circus is fantastisch![]()
Maar ik hoop vooral dat het wat doet voor mannen die slachteroffer zijn van huiselijk geweld. Dat ze zich durven uit te spreken
kan geregeld wordenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Fles jarig
![]()
Allemaal biljetjes geven jaaa
Dit jaquote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik laat de hele gedoe van Depp en Ambur gewoon langs me heen gaan. Boeit me echt totaal niet
Fuck,ben ik vergeten.quote:
Ik wil alleen de disc versiequote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat denk je zelf
394 voor de digital edition vanmorgen iig
Dat is ook het grote probleem. Niet gelooft en belachelijk gemaakt.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat laatste zou mooi zijn inderdaad, maar die krijgen natuurlijk niet zo'n proces. Ik denk dat mannen in dit soort situaties gewoon niet geloofd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |