abonnement Unibet Coolblue
pi_204851204
quote:
84s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 18:18 schreef Starhopper het volgende:

[..]
[ twitter ]
Dus die man heeft haar 40 minuten aangerand, en heeft een tatoeage in zijn gezicht, maar niemand heeft hem?

Begrijp ik het zo goed?

[ Bericht 9% gewijzigd door sp3c op 24-05-2022 20:14:23 ]
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 24 mei 2022 @ 18:46:06 #52
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204851253
twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_204851366
Het signalement bevat geen informatie over de taal die deze man sprak. Meestal staat dat er wel bij. Het is niet voor te stellen dat er 40 minuten lang niet is gesproken.
  dinsdag 24 mei 2022 @ 19:03:36 #54
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_204851433
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 16:38 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ik weet er verder niet veel van, maar heb wel eens gelezen in de Volkskrant magazine dat conducteurs niet altijd meer willen lopen in de trein omdat ze een makkelijk doelwit voor geweldsconflicten zijn. Lijkt me ook echt een ondankbare kutbaan
Met dank aan de overheid die er alles aan doet om slachtoffers van geweld als dader aan te wijzen en de echte daders met fluwelen handschoenen behandelt :r :r
pi_204851520
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 19:03 schreef RedFever007 het volgende:

[..]
Met dank aan de overheid die er alles aan doet om slachtoffers van geweld als dader aan te wijzen en de echte daders met fluwelen handschoenen behandelt :r :r
Dat is de kern van het probleem. Ook als deze dader wordt gepakt, dan zal hij niet écht gestraft worden. Een paar maandjes in de gevangenis is voor dit soort mensen geen straf.

- De straffen zijn te laag

- De pakkans is te laag

- Er is geen handhaving

Deze situatie is vergelijkbaar met wat in vroeger eeuwen "the wild west" werd genoemd. Iedereen is aan zichzelf overgeleverd.
pi_204851523
Misschien bedoelde hij het wel goed??
U MAD?
pi_204851556
quote:
Het gaat om een man met een lichte huidskleur, ongeveer 40 jaar oud en 1,70 meter lang
Oekraïner?
pi_204851640
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 17:01 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Nou nee, een dergelijke situatie is niet het gevolg van het feit dat een conducteur zijn rondje niet zou doen. Dat is puur en alleen het gevolg van het feit dat er een eikel in de trein instapt en dit flikt.
Omdat hij wellicht weet dat hij toch niet wordt gecontroleerd.
Misschien had deze eikel het niet gedurfd met camera's of een conducteur erbij.
Daarbij had de dame in kwestie mogelijk wel op durven staan als zij een conducteur had gezien.
Iets van preventie of controle had hier wellicht een verschil gemaakt.

Uiteraard is de man de schuldige en eikel. Echter voor een vervoersbedrijf, die ook nog eens samen met overheid en vliegtuigmaatschappijen campagne voert om vaker de trein te pakken ipv de auto of het vliegtuig, lijkt het mij wenselijk dat de veiligheid van de reizigers beter gewaarborgd wordt.
pi_204851686
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 19:14 schreef Anti_schaap het volgende:

[..]
Oekraïner?
Of Pool.
pi_204851709
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 17:45 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
Een manlet met een tatoeage in zijn gezicht moet toch niet heel lastig te vinden zijn op de camerabeelden, zo veel stations zijn er niet tussen Alkmaar en Den Helder
Manlet? Blijkbaar zijn er veel 'witte' mannen van 40 met die lengte. Hehe. :')
  Moderator dinsdag 24 mei 2022 @ 19:32:16 #61
5428 crew  miss_sly
pi_204851753
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 19:22 schreef FYazz het volgende:

[..]
Omdat hij wellicht weet dat hij toch niet wordt gecontroleerd.
Misschien had deze eikel het niet gedurfd met camera's of een conducteur erbij.
Daarbij had de dame in kwestie mogelijk wel op durven staan als zij een conducteur had gezien.
Iets van preventie of controle had hier wellicht een verschil gemaakt.

Uiteraard is de man de schuldige en eikel. Echter voor een vervoersbedrijf, die ook nog eens samen met overheid en vliegtuigmaatschappijen campagne voert om vaker de trein te pakken ipv de auto of het vliegtuig, lijkt het mij wenselijk dat de veiligheid van de reizigers beter gewaarborgd wordt.
Wat een nonsens. Natuurlijk kan dat een verschil maken. Maar iemand die zich niet in kan houden en een vrouw aanrandt, zoekt echt wel andere wegen. Nu was het toevallig de trein, de volgende keer een rustige straat, een stukje in het park waar niemand is, een parkeergarage, een toilet.

Het is meer dan vervelend dat er niemand was, maar dat valt niemand te verwijten.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator dinsdag 24 mei 2022 @ 19:33:14 #62
5428 crew  miss_sly
pi_204851766
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 19:31 schreef FYazz het volgende:

[..]
User praat flauwekul natuurlijk.

Maar persoonlijk merk ik wel dat vrouwen regelmatig elkaar (onbewust/bewust) opzoeken als zij alleen reizen in de avond en dus bijvoorbeeld allemaal in dezelfde coupe gaan zitten.
Het gevoel van onveiligheid of juist het zoeken naar veiligheid is dus wel ergens een issue.
Dat is onzettend een issue. En dat is niets nieuws, hoor. En niet alleen in de trein.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 24 mei 2022 @ 19:39:59 #63
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204851886
Ik heb dit twee weken geleden meegemaakt. Ik kwam een meisje tegen die apart zat en raakte met haar in gesprek. Ze vertelde mij dat ze in zo'n tussenruimte had gezeten en er ook een getatoueerde man naast haar kwam zitten. Hij ging het gesprek aan en begon op een zeker moment ook aan haar te zitten en ook aan haar tas.

In het gesprek werd mij duidelijk dat ook zij niet die moed had om op te staan en bang was dat de man dan boos zou worden en de situatie voor haar dan ernstiger zou worden. Het kind was behoorlijk overstuur en ze vertelde dat ook haar moeder en zus dergelijke dingen waren overkomen. Ze zat dus ook in een freeze. Ze ging echter wel aangifte doen, maar de Telegraaf heeft dit incident dus niet gehaald. Ik kan me ook niet voorstellen dat je in zo'n kwetsbare situatie daar op zit te wachten.

Verder reis ik behoorlijk vaak met de trein en zie ik ook zelden een conducteur was ik wel jammer vind.
pi_204851931
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 19:32 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Wat een nonsens. Natuurlijk kan dat een verschil maken. Maar iemand die zich niet in kan houden en een vrouw aanrandt, zoekt echt wel andere wegen. Nu was het toevallig de trein, de volgende keer een rustige straat, een stukje in het park waar niemand is, een parkeergarage, een toilet.

Het is meer dan vervelend dat er niemand was, maar dat valt niemand te verwijten.
Wat is precies nonsens?
Ik zeg dat die man de dader en eikel is en niet de vrouw of de NS.
Ik verwijt, buiten de dader om, niemand iets.

Gelet op de discussie in dit topic over camera's en conducteurs (en mijn eigen reiservaring) is mijn opmerking dat
preventie of controle van invloed had kunnen zijn op dit specifieke incident.

Net als dat het hebben van politie en beveiligingscamera's in het algemeen kunnen bijdragen aan een veiligere omgeving. Hoeft niet, maar kan.
Criminelen en eikels zijn er nu eenmaal, daar hebben we helaas nog geen oplossing voor.

Verder merk ik op dat de NS als bedrijf vanuit hun visie wellicht meer kan en moet doen om de veiligheid van de reiziger te waarborgen.
  dinsdag 24 mei 2022 @ 19:45:54 #65
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204851988
Je hebt in bussen trouwens van die knoppen waardoor dat voorste display STOP gaat branden. De chauffeur weet dan dat je er bij de volgende halte uit wilt. Misschien is dat wel iets voor in de trein; dat er knopjes komen waar je op kunt drukken zodat de conducteur even bij je langskomt om te zien of alles ok is.

Het komt toch regelmatig voor dat er wat freaky personen in de trein zitten en je eigenlijk helemaal geen idee hebt waar je zo'n conducteur zou moeten vinden.
  dinsdag 24 mei 2022 @ 19:48:22 #66
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204852038
quote:
Een woordvoerster van de NS noemt het plausibel dat er veertig minuten lang geen conducteur door de coupé is gelopen.

„De conducteur kan bezig zijn met reizigers helpen, met een reiziger zonder vervoersbewijs, met de deur open en dicht doen. Het kan van alles zijn, het is gissen.” Yeah right :')

Zij noemt de aanranding ’supervervelend :') voor het slachtoffer’. „Elk incident is er een te veel. Helaas gebeuren dit soort dingen in de maatschappij, dus ook in de trein.


Wat een kutverhaal :')
pi_204852054
De politie wijst erop dat bij onveilige situaties in de trein de NS kan worden gewaarschuwd via een speciaal telefoonnummer. Bij noodsituaties moet direct 112 worden gebeld.


Dat is dus 0613181318 smsen of whatsapp berichtje sturen.

Is ze bedreigd met een wapen ofzo? Of totaal in shock bevroren? Wat erg dat hij dit zo lang heeft kunnen doen.
pi_204852112
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 19:33 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat is onzettend een issue. En dat is niets nieuws, hoor. En niet alleen in de trein.
:?
Zeg nergens dat het iets nieuws is toch.

En ik weet ook dat het niet alleen in de trein zo is, maar ja dit topic gaat nu eenmaal over veiligheid/incident in de trein en niet over een incident in een park of op straat.
  dinsdag 24 mei 2022 @ 19:54:28 #69
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_204852154
Tja, van Amsterdam naar Alkmaar. Dat zal geen trein gevuld met beschaafde mensen zijn.
pi_204852228
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 19:48 schreef Tengano het volgende:

[..]


Wat een kutverhaal :')
De deur open- en dichtdoen ook vooral.
  dinsdag 24 mei 2022 @ 20:00:10 #71
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204852272
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 19:58 schreef FlauwKapsel het volgende:
De deur open- en dichtdoen ook vooral.
Ja, alsof je daat 40 minuten achter elkaar mee bezig kan zijn :')
  dinsdag 24 mei 2022 @ 20:02:34 #72
117098 Hathor
Effe niet
pi_204852311
De laatste 8 a 9 keer dat ik met de trein heb gereisd heb ik niet een keer een conducteur gezien en das toch best wel opvallend. Mijn reistijd is meestal hooguit een half uur, op zich niet echt lang, maar als je al die keren nog niet een keer een conducteur ziet, vraag je je toch af wat die lui nou eigenlijk uitvreten de hele dag.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_204852362
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 16:32 schreef BMW1993 het volgende:
Met zo ontzettend veel verschillende culturen en geloven in West Europa is het ook ontzettend dom en naïef om het openbaar vervoer te gebruiken.

Haha laat je toch niet zo ontzettend gek maken door allerlei berichten op het internet joh. Allerlei anderen uitmaken voor ‘sneeuwvlokjes’ etc maar zelf om belachelijke redenen niet meer met het OV durven. :') :')
  Moderator dinsdag 24 mei 2022 @ 20:06:16 #74
5428 crew  miss_sly
pi_204852363
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 19:52 schreef FYazz het volgende:

[..]
:?
Zeg nergens dat het iets nieuws is toch.

En ik weet ook dat het niet alleen in de trein zo is, maar ja dit topic gaat nu eenmaal over veiligheid/incident in de trein en niet over een incident in een park of op straat.
Dat het in de trein was en dat de ns voor meer veiligheid zou moeten zorgen, is een non-issue.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_204852365
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 20:00 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ja, alsof je daat 40 minuten achter elkaar mee bezig kan zijn :')
Misschien dat je een redelijke tijd bezig kunt zijn met een hele agressieve zwartrijder (en dat kun je makkelijk nagaan voordat je een reactie geeft) maar de rest is onzinnig en dat vindt iedereen die t leest dus kun je beter gewoon zeggen dat je meeleeft met het slachtoffer en de NS en politie er alles aan zal doen om de dader te pakken. :N
  dinsdag 24 mei 2022 @ 20:10:18 #76
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204852419
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 20:06 schreef FlauwKapsel het volgende:
Misschien dat je een redelijke tijd bezig kunt zijn met een hele agressieve zwartrijder (en dat kun je makkelijk nagaan voordat je een reactie geeft) maar de rest is onzinnig en dat vindt iedereen die t leest dus kun je beter gewoon zeggen dat je meeleeft met het slachtoffer en de NS en politie er alles aan zal doen om de dader te pakken. :N
Nee, dit is geen beste reply van deze woordvoerster (nb) als het om een aanranding gaat. Het komt niet echt over dat de NS zich op enige wijze verantwoordelijk hoeft te voelen en het ver van zich af wil houden. Teleurstellend vind ik zelf, want ik reis graag met de trein en ben in het algemeen eigenlijk best tevreden over het personeel.

Ik zie dit dan ook als een zeg maar 'rotte appel' in hun personeelsbestand; ongeschikt dus.
pi_204852570
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 20:10 schreef Tengano het volgende:

[..]
Nee, dit is geen beste reply van deze woordvoerster (nb) als het om een aanranding gaat. Het komt niet echt over dat de NS zich op enige wijze verantwoordelijk hoeft te voelen en het ver van zich af wil houden. Teleurstellend vind ik zelf, want ik reis graag met de trein en ben in het algemeen eigenlijk best tevreden over het personeel.

Ik zie dit dan ook als een zeg maar 'rotte appel' in hun personeelsbestand; ongeschikt dus.
Dit is in overleg geweest natuurlijk. Je kunt 2 dingen kiezen: of wat zij zei waardoor t lijkt alsof er weinig medeleven is maar ze een 'reden' hebben.

Of dat van mij, waardoor t lijkt alsof t niet vaak voorkomt (dat moet er dan ook nog effe bijgezegd worden) maar dat er nou eenmaal niks aan te doen is soms en je in principe in een situatie kunt komen zoals dat meisje. Althans, dat laatste zullen zij zo gezien hebben en daarom voor de eerste reactie hebben gekozen omdat ze dat de meeste damage control vonden geven.
pi_204852602
Is er al een signalement van de dader?
  dinsdag 24 mei 2022 @ 20:25:21 #79
117098 Hathor
Effe niet
pi_204852631
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 20:23 schreef Toine51 het volgende:
Is er al een signalement van de dader?
Blank, jaartje of 40, blond en kalend, tattoo in gezicht.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_204852638
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 20:23 schreef Toine51 het volgende:
Is er al een signalement van de dader?
Witte slungel van ongeveer 40 met kort blond haar en tatoeage op zijn smoel.
pi_204852658
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 20:25 schreef Werkman het volgende:

[..]
Witte slungel van ongeveer 40 met kort blond haar en tatoeage op zijn smoel.
Slungel van 1.70m. Lijkwit.
pi_204852931
Fons heeft een vraag.

twitter
  dinsdag 24 mei 2022 @ 20:45:18 #83
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_204852951
quote:
88s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 16:16 schreef just me het volgende:
Weglopen was geen optie? Of schreeuwen ?
Ik heb zelf ook een keer zoiets meegemaakt. Ik was wel een stukje jonger, 14. Ik zat in de bus en een groepje oudere jongens achter me knepen me tussen de stoel door in m'n kont. Ik werd boos en bang tegelijk. En ik zei tegen ze dat ze moesten stoppen. En zwaaide een beetje met m'n tas. Ze lachten wat. Gelukkig kwam daarna snel m'n halte.

Maar ik ging dus ook niet ergens anders zitten. En riep ook niet om hulp. Of ging ook niet naar de buschauffeur. En achteraf weet ik ook niet goed waarom.

Ik kan me dus goed voorstellen dat dat meisje ook niet weg durfde te lopen. Misschien was er niemand in de buurt. Of was ze gewoon bang.
  Spellchecker dinsdag 24 mei 2022 @ 20:47:12 #84
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_204853000
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 20:45 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]
Ik heb zelf ook een keer zoiets meegemaakt. Ik was wel een stukje jonger, 14. Ik zat in de bus en een groepje oudere jongens achter me knepen me tussen de stoel door in m'n kont. Ik werd boos en bang tegelijk. En ik zei tegen ze dat ze moesten stoppen. En zwaaide een beetje met m'n tas. Ze lachten wat. Gelukkig kwam daarna snel m'n halte.

Maar ik ging dus ook niet ergens anders zitten. En riep ook niet om hulp. Of ging ook niet naar de buschauffeur. En achteraf weet ik ook niet goed waarom.

Ik kan me dus goed voorstellen dat dat meisje ook niet weg durfde te lopen. Misschien was er niemand in de buurt. Of was ze gewoon bang.
Ik gok dat zij tegen de wand zat en hij daarnaast. Dus dan moest ze er eerst voorbij.

Wat zal ze zich afschuwelijk voelen :r
  † In Memoriam † dinsdag 24 mei 2022 @ 20:47:26 #85
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_204853008
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 20:45 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]
Ik heb zelf ook een keer zoiets meegemaakt. Ik was wel een stukje jonger, 14. Ik zat in de bus en een groepje oudere jongens achter me knepen me tussen de stoel door in m'n kont. Ik werd boos en bang tegelijk. En ik zei tegen ze dat ze moesten stoppen. En zwaaide een beetje met m'n tas. Ze lachten wat. Gelukkig kwam daarna snel m'n halte.

Maar ik ging dus ook niet ergens anders zitten. En riep ook niet om hulp. Of ging ook niet naar de buschauffeur. En achteraf weet ik ook niet goed waarom.

Ik kan me dus goed voorstellen dat dat meisje ook niet weg durfde te lopen. Misschien was er niemand in de buurt. Of was ze gewoon bang.
vreselijke ervaring -O-
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_204853009
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 20:44 schreef Nober het volgende:
Fons heeft een vraag.

[ twitter ]
Lekker belangrijk Fons.
pi_204853051
quote:
88s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 16:16 schreef just me het volgende:
Weglopen was geen optie? Of schreeuwen ?
:')

Fight flight freeze
pi_204853662
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 20:49 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
:')

Fight flight freeze
De ruimtes tussen de stoelen zijn zo minimaal dat je daar met een normaal figuur al amper uit kan komen, laat staan met een mafkees naast je die je blokkeert en waarschijnlijk half op je hangt.
  dinsdag 24 mei 2022 @ 23:15:27 #89
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204854958
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 21:38 schreef Document1 het volgende:
De ruimtes tussen de stoelen zijn zo minimaal dat je daar met een normaal figuur al amper uit kan komen, laat staan met een mafkees naast je die je blokkeert en waarschijnlijk half op je hangt.
Beste is over hem heen te kotsen en zeggen dat je er even langs moet omdat je je niet zo lekker voelt >:)
  dinsdag 24 mei 2022 @ 23:30:36 #90
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_204855080
Daarom altijd schroevendraaier bij je hebben zodat je hem in zijn halsslagader dan wel oog kan steken.
pi_204855189
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 19:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Tja, van Amsterdam naar Alkmaar. Dat zal geen trein gevuld met beschaafde mensen zijn.
Het advies dat je beter niet in een lege coupé kunt gaan zitten en beter tussen meer reizigers kunt gaan zitten zou ik mijn dochters wel meegeven. Er lopen rondom het OV en openbare gelegenheden zeker in de late avonduren te veel ongure types rond. Sowieso heb ik mijn dochters altijd gezegd nooit alleen na het stappen naar huis te komen maar altijd met een groep. Dit is dus niet alleen een probleem in het OV alleen.


Ik hoop dat ze dat stuk vreten nog te pakken krijgen.
  woensdag 25 mei 2022 @ 00:02:01 #92
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_204855199
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 17:45 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
Een manlet met een tatoeage in zijn gezicht moet toch niet heel lastig te vinden zijn op de camerabeelden, zo veel stations zijn er niet tussen Alkmaar en Den Helder
Op een aantal stations op dat traject staan dummies. Camera's die niet werken, maar die de illusie van veiligheid moeten geven aan de reiziger.
Ik weet niet hoe het zit op het eindstation, maar wees er maar niet zo zeker van dat je daadwerkelijk gefilmd wordt.
Non possumus non loqui
  woensdag 25 mei 2022 @ 00:15:54 #93
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_204855255
Wat 'n ervaring, wat 'n ervaring!

Godzijdank zijn er verder geen onfrisse en tevens ernstigere dingen gebeurd, zoals traumatisch binnendringen bij het slachtoffer of nóg ergere bijkomstigheden. Het had zeer zeker veel erger kunnen aflopen in zo'n rustige situatie.

Het bevorderen van de algemene veiligheid, middels meer camera's en toezichthoudend personeel op betreffende trajecten, wordt binnenkort nader besproken.
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
  woensdag 25 mei 2022 @ 00:55:33 #94
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204855330
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 23:30 schreef damsco het volgende:
Daarom altijd schroevendraaier bij je hebben zodat je hem in zijn halsslagader dan wel oog kan steken.
Pepperspray mag je niet hebben want dat is een wapen, de oplossing is smurfenspray ;)
Klein busje met blauwe verf wat drie dagen blijft zitten *O*
Makkelijk zoeken naar dader ^O^
  woensdag 25 mei 2022 @ 01:41:14 #95
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204855381
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 23:30 schreef damsco het volgende:
Daarom altijd schroevendraaier bij je hebben zodat je hem in zijn halsslagader dan wel oog kan steken.
Ik denk dat je er verstandiger aan doet om ergens te gaan zitten waar wat meer mensen aanwezig zijn zodat dit soort situaties zich minder gemakkelijk kunnen voordoen, of waar je mensen treft waar je je veilig bij voelt.

Ik kwam van de week ook een jongedame tegen die alleen over straat liep. Het was nogal donker en ik kwam haar tegemoet en er was verder niemand in de buurt en aan de linkerkant waren er bomen en bossages. Lijkt mij zelf een nogal angstig moment voor zo'n dame als je niet weet met wie je te maken hebt.
pi_204855388
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 01:41 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik denk dat je er verstandiger aan doet om ergens te gaan zitten waar wat meer mensen aanwezig zijn zodat dit soort situaties zich minder gemakkelijk kunnen voordoen, of waar je mensen treft waar je je veilig bij voelt.

Ik kwam van de week ook een jongedame tegen die alleen over straat liep. Het was nogal donker en ik kwam haar tegemoet en er was verder niemand in de buurt en aan de linkerkant waren er bomen en bossages. Lijkt mij zelf een nogal angstig moment voor zo'n dame als je niet weet met wie je te maken hebt.
Niet iedereen is gelijk bang in t donker.
  woensdag 25 mei 2022 @ 02:06:27 #97
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_204855406
quote:
84s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 18:46 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]
Dit gedrocht kan beter niks zeggen

Ik ben inmiddels overleden
pi_204863105
De trein en tevens het station hangt vol met camera's.

Waarom de fuck laat de politie niet direct foto's zien van de dader? Waarom, kan iemand mij dat uitleggen?
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_204863172
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 19:45 schreef Tengano het volgende:
Je hebt in bussen trouwens van die knoppen waardoor dat voorste display STOP gaat branden. De chauffeur weet dan dat je er bij de volgende halte uit wilt. Misschien is dat wel iets voor in de trein; dat er knopjes komen waar je op kunt drukken zodat de conducteur even bij je langskomt om te zien of alles ok is.

Het komt toch regelmatig voor dat er wat freaky personen in de trein zitten en je eigenlijk helemaal geen idee hebt waar je zo'n conducteur zou moeten vinden.

Jezus nee. Dan wordt er duizend keer op de knopjes gedrukt. Had in de bus vroeger ook vaak zo'n blaag dat bij elke halte op de knop drukte en dat er dan niemand uitstapte "want Sterre drukt zo graag op knopjes", net zoals in liften. Alleen maar gezeik.
Tap tap tap
pi_204863991
quote:
13s.gif Op woensdag 25 mei 2022 20:04 schreef epicbeardman het volgende:
De trein en tevens het station hangt vol met camera's.

Waarom de fuck laat de politie niet direct foto's zien van de dader? Waarom, kan iemand mij dat uitleggen?
Omdat de politie standaard eerst zelf onderzoek doet. De zaken op Opsporing Verzocht en dergelijke zijn zaken die ze niet konden oplossen en zaken waarvan ze dat gelijk al wisten. Hier zijn dus idd beelden van en ik denk dat ie snel wordt gevonden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')