oke. Spannend. Hoop het. Zou mooi zijn als jullie dat kunnen bouwenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 14:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, in ieder geval eentje. De andere buren hebben nog niets gezegd. 31 mei vve vrgadering
quote:
Niet samen ingebracht toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 14:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn tandenstokers en tampons zijn binnen.
Het leven is goed.
quote:
Je bent echt verslaafd he.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Even een dozijn droge worst bestellen
Ja en dat is allemaal jouw schuldquote:
Het spijt me.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 14:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en dat is allemaal jouw schuld![]()
![]()
De stinkerd![]()
![]()
Ja, ik neem altijd de proeverij, heb je ze allemaal in een keerquote:Op dinsdag 24 mei 2022 14:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Het spijt me.
Je neemt toch wel meer soorten als je meer koopt? Of alleen maar die met knoflook?
Scheelt weer verzendkostenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 14:47 schreef Ama het volgende:
Maar dan doe ik het volgende week maandag, ga ik woensdag chillen bij een vriend die daar op zelfde locatie werkt en kan hij het mooi meenemen voor me.
Er komt anders hoe dan ook wel iemand het naar me toe brengen.quote:
https://worstworstworst.nl/winkel/de-actie/ Ik zie nu deze ook trouwens.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Dit gesprek kan worden opgenomen worden voor kwaliteitsdoeleinden."
Even mijn scheldwoorden oppoetsen.
Je eigen worstenbreng-servicequote:Op dinsdag 24 mei 2022 14:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Er komt anders hoe dan ook wel iemand het naar me toe brengen.Vorige keer wou hij het zelf doen maar toen was iemand anders hem al voor. Meeste mensen daar moeten sowieso wel iets bij ons doen ook snel (al is het maar koffie brengen voor het koffiezetapparaat).
Ja, toffe acties heeft hijquote:Op dinsdag 24 mei 2022 14:51 schreef Ama het volgende:
[..]
https://worstworstworst.nl/winkel/de-actie/ Ik zie nu deze ook trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |