Dan zal het wel goedkomenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 15:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat past wel. Die stekker kan met 15 Watt laden en de S22 kan met 25 Watt laden. Je zou dus een nieuwe oplader moeten kopen als je sneller wilt opladen.
dan moet jij er misschien 1 bij kopen?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 15:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn oplader doet maar 10 Watt, zo te zien.
Come on, come on!quote:Your parcel is out for delivery and will be delivered today between 15:08-16:08
Als ik me aan het trage laden stoor wel.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 15:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dan moet jij er misschien 1 bij kopen?
Vind NPO Crime Docs wel intrigerendquote:Op dinsdag 24 mei 2022 15:43 schreef Ama het volgende:
1 ding wat Netflix altijd wel goed doet is true crime docu's maken.
Ja wij keken afgelopen weekend iets nieuws van de NPO over social media en moordenaars.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind NPO Crime Docs wel intrigerend
Vriend van me had eens het idee om een podcast te beginnen over al onze hobby's. Maar ik klink als een dronken zeepaardje met ADHD, dus ik durf niet zo.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 15:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk beter met @:cherrylips want zij heeft meer een liefde voor true crime volgens mij.
Doe doequote:Op dinsdag 24 mei 2022 15:49 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik klink als een dronken zeepaardje met ADHD
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 15:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriend van me had eens het idee om een podcast te beginnen over al onze hobby's. Maar ik klink als een dronken zeepaardje met ADHD, dus ik durf niet zo.
Dooooooeeeeequote:Op dinsdag 24 mei 2022 15:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriend van me had eens het idee om een podcast te beginnen over al onze hobby's. Maar ik klink als een dronken zeepaardje met ADHD, dus ik durf niet zo.
Ik ben nog steeds bezig met een FOK! podcast.Mag ik je uitnodigen?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 15:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lijkt me een oude foto.quote:
Zou kunnen. Ik kwam de foto op Twitter tegen en er staat verder geen informatie bij dan dat het Russen zijn.quote:
Ja van voordat die man zijn sleutelbeen in 40 stukken brak.quote:
Vast superbetrouwbaar.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik kwam de foto op Twitter tegen en er staat verder geen informatie bij dan dat het Russen zijn.
Blauwe baretten is vredesmacht.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik kwam de foto op Twitter tegen en er staat verder geen informatie bij dan dat het Russen zijn.
Uiteraard, we hebben het over Twitter. Dat is de gouden standaard op het gebied van betrouwbaarheid.quote:
Het zal ergens op de Balkan zijn dan? Ze hebben wel van die wit/blauw gestreepte shirts onder hun uniform aan en dat is typisch Russisch.quote:
In Texas wel toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:07 schreef bitterbal het volgende:
weinig plekken waar ze nog van die kruizen en gekke jurken hebben
Die monnik heeft een Byzantijns kruis om zijn nek. Zal wel iets Servisch-Orthodox wezen. i.e. Joegoslavië.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Het zal ergens op de Balkan zijn dan? Ze hebben wel van die wit/blauw gestreepte shirts onder hun uniform aan en dat is typisch Russisch.
Auch proficiatquote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:08 schreef Recce het volgende:
Zo te zien zijn die blauwe baretten van de Russische paratroopers. Toch in Rusland dan, denk ik.
Het wordt steeds gekker met die luiquote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:09 schreef bitterbal het volgende:
Hoofd van de Russisch-orthodoxe kerk houdt extremistische preek: Gay prides zijn de reden voor deze oorlog
https://www.trouw.nl/reli(...)eze-oorlog~b98986d0/
Dacht dat het was omdat het nazi's waren
Die rechtsonder doet een facepalm.quote:
jaquote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die rechtsonder doet een facepalm.
Zeg even dat ik groente moet gaan halen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:12 schreef bitterbal het volgende:
laatst was er bij de leider van dit gekkenclubje ook al een duur horloge van zijn pols geshopt op een foto
Je moet groente halenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zeg even dat ik groente moet gaan halen.
Ja ja,,ik ga zo.quote:
Ik ga echt zo.quote:
Ja, van Kirill, de baas van die idioten in Rusland. Die heeft ook sancties opgelegd gekregen, omdat-ie zich ook lekker heeft verrijkt in samenwerking met Poetin.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:12 schreef bitterbal het volgende:
laatst was er bij de leider van dit gekkenclubje ook al een duur horloge van zijn pols geshopt op een foto
ja natuurlijk. gaat toch allemaal om geld. Zie je aan het vaticaan ookquote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, van Kirill, de baas van die idioten in Rusland. Die heeft ook sancties opgelegd gekregen, omdat-ie zich ook lekker heeft verrijkt in samenwerking met Poetin.
Nah, ik denk niet dat de paus het voor het geld doet.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja natuurlijk. gaat toch allemaal om geld. Zie je aan het vaticaan ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |