Zorg je wel een beetje goed voor je jetsers?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Allemaal van die krassen op de jetsers.
quote:
Voor mij gewoon 2 dagen weekend. MOrgen en overmorgen vrij, maar vrijdag en zaterdag gewoon werken.quote:
Mijnes vorige week vrijdag alquote:Op dinsdag 24 mei 2022 14:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wel is vandaag het vakantiegeld gestort
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
moet ik die kennen?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik mag hier eigenlijk geen grapjes over maken, maar ik had net iemand aan de telefoon die klonk als Beverly Bighead.
Is dat "Beavis & Butthead" wat je altijd verkeerd verstaan hebt?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik mag hier eigenlijk geen grapjes over maken, maar ik had net iemand aan de telefoon die klonk als Beverly Bighead.
Neequote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat "Beavis & Butthead" wat je altijd verkeerd verstaan hebt?
Heb je wel veel vakantie geld gehadquote:Op dinsdag 24 mei 2022 14:27 schreef Karzai het volgende:
Ik heb ook vakantiegeld gekregen.
Ga ik waarschijnlijk een balkon mee laten bouwen als de buren ook meedoen
Valt me dan mee wat zo'n balkon kost.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 14:27 schreef Karzai het volgende:
Ik heb ook vakantiegeld gekregen.
Ga ik waarschijnlijk een balkon mee laten bouwen als de buren ook meedoen
Komt nog bovenop mijn spaarpot, kom ik nog tekort. Moet ik mijn vader nog lief aankijken of geld lenen bij de bankquote:
maar weet je al of de buren mee willen doen?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 14:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
Komt nog bovenop mijn spaarpot, kom ik nog tekort. Moet ik mijn vader nog lief aankijken of geld lenen bij de bank
Weet ik nog niet, in ieder geval eentje. De andere buren hebben nog niets gezegd. 31 mei vve vrgaderingquote:Op dinsdag 24 mei 2022 14:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar weet je al of de buren mee willen doen?
oke. Spannend. Hoop het. Zou mooi zijn als jullie dat kunnen bouwenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 14:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, in ieder geval eentje. De andere buren hebben nog niets gezegd. 31 mei vve vrgadering
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |