Thuiswifi, kantoorwifi, dus ehhh.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja okmaar ik had dus satelliet wifi toen
Kan je toch ook van te voren downloaden?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:15 schreef CherryLips het volgende:
Of dat we naar de dierentuin gingen, met de toegangskaartjes op de telefoon, en dat ik precies bij de ingang ineens geen bereik meer had.
Ja oké misschien is Apple dan toch wel kut.
Want bereik zit 'm ook in het merk telefoon.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:15 schreef CherryLips het volgende:
Of dat we naar de dierentuin gingen, met de toegangskaartjes op de telefoon, en dat ik precies bij de ingang ineens geen bereik meer had.
Ja oké misschien is Apple dan toch wel kut.
Leek me niet nodigquote:
deels welquote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Want bereik zit 'm ook in het merk telefoon.
Heb jij weleens met die Iridium shit gewerkt?quote:
Toch is het vaker de provider.quote:
jazekerquote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb jij weleens met die Iridium shit gewerkt?
Ik had een 4S waarbij de wifi ermee ophield. Scheen een veel voorkomend probleem te zijn. Ben naar de Apple Store geweest en kreeg een 'nieuwe'. Maar had hem ook al een jaar dus verwachtte geen gloednieuwe, hij zag er verder wel helemaal als nieuw uit maar zal wel refurbished zijn geweest. Maar dat kostte me niks verder.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Want bereik zit 'm ook in het merk telefoon.
met gehaktballetjes?quote:
Oh, ja, specifieke modellen hebben gerust wel hun rare dingen, maar da's gewoon pech hebben, niet-apple heeft ook vaak zat wat raars.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een 4S waarbij de wifi ermee ophield. Scheen een veel voorkomend probleem te zijn. Ben naar de Apple Store geweest en kreeg een 'nieuwe'. Maar had hem ook al een jaar dus verwachtte geen gloednieuwe, hij zag er verder wel helemaal als nieuw uit maar zal wel refurbished zijn geweest. Maar dat kostte me niks verder.
Maar neeeeee dat kan echt niet dat Wifi het niet doet!
Ondertussen is hij drie telefoons verder en ik niet.
Ging dat goed? Beetje batterijduur en zo?quote:
jawel hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ging dat goed? Beetje batterijduur en zo?
Bij m'n huidige telefoon gaat de microfoon soms aan als ik een sms verstuur. Dan hoor ik dat bliepje ervan, meer niet. Maar toch apart.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:21 schreef Ama het volgende:
Smartphones hebben vaak wel problemen op den duur.
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:22 schreef CherryLips het volgende:
En dan was ik in China met iemand en Whats App enzo deed het daar dus niet. Ik zit gewoon Apple Kaarten en iMessage te gebruiken
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij m'n huidige telefoon gaat de microfoon soms aan als ik een sms verstuur. Dan hoor ik dat bliepje ervan, meer niet. Maar toch apart.
Met spekjesquote:
"Deze stuurt een sms? Raar gedrag, MOET MONITOREN"quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij m'n huidige telefoon gaat de microfoon soms aan als ik een sms verstuur. Dan hoor ik dat bliepje ervan, meer niet. Maar toch apart.
Hahahahaquote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:23 schreef CherryLips het volgende:
Had ook eens in de bios dat siri ineens aanging. Film was nog niet begonnen, we liepen naar onze plekken en ik zei nog 'wat komt er allemaal voor gebazel uit m'n tas'. Was siri een willekeurig iemand aan het bellen
Ja als je m'n sms'jes wilt aflezen dan doe je dat niet zo, lijkt me.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Deze stuurt een sms? Raar gedrag, MOET MONITOREN"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |