quote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:10 schreef CherryLips het volgende:
https://www.lekkerensimpel.com/gevuld-turks-brood-met-kip/
Dit ooit eens maken.
had je beter ook bij de kaufland kunnen meenemenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:08 schreef Ama het volgende:
Mijn geklaag bij de Jumbo heeft geholpen want tandpasta heeft weer de oude prijs.
Ik heb vorige week al bij de Kruidvat gekocht daar is het ook maar 80 cent.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had je beter ook bij de kaufland kunnen meenemen
80centquote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb vorige week al bij de Kruidvat gekocht daar is het ook maar 80 cent.
Onze Ygritte? of die van de serie?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Stapt hier gewoon een complete Ygritte-look-alike in, inclusief vlammende manen
jij en nog 300 anderen waarschijnlijkquote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:09 schreef Ama het volgende:
Komt denk ik omdat ik ze lijstje heb gestuurd met de prijzen van alle supermarkten.
AH heeft schijnbaar ook huismerk tandpasta voor 80 eurocent.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
80cent
volgens mij kost die wat ik heb meer dan 4 euro in nederland
Oké Fles.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik hoop gewoon van die grootverpakkingen bij Kruidvat voor een jaar of drie.
Lijkt langer geledenquote:
vanaafquote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tikje vroeg Bal en binnenbeestje
Nu voel ik me een oud wijf.quote:
Oke, dan ben je wel een beetje simpelquote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:55 schreef kwiwi het volgende:
Dit geloof je toch niet.. zag vanochtend ineens dat het idiote hulpje van de aannemer bij het afdekken van de vloer met z'n zakmes in het nieuwe parket heeft gesneden!!! Nu moeten hele delen van de vloer er weer uitgehaald worden en opnieuw gelegd worden. Nu ook nog nieuw parket kopen. Hopelijk hebben ze het nogWtf man welke josti snijdt nou dat spul op het parket
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:55 schreef kwiwi het volgende:
Dit geloof je toch niet.. zag vanochtend ineens dat het idiote hulpje van de aannemer bij het afdekken van de vloer met z'n zakmes in het nieuwe parket heeft gesneden!!! Nu moeten hele delen van de vloer er weer uitgehaald worden en opnieuw gelegd worden. Nu ook nog nieuw parket kopen. Hopelijk hebben ze het nogWtf man welke josti snijdt nou dat spul op het parket
wat kost dat tegenwoordig?quote:
Zij moeten dat nu doen. Maar ik regel het zelf nu en stuur ze de rekening van 4000-5000 euro door. Dan moeten zij maar zien of hun verzekering dat betaalt. Zo niet dan trek ik het van het bedrag af dat wij hem nog moeten betalen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Regelen zij alles ofmoet je dat nu zelf fixen?
Heb 444 euro los betaald bij Tele2 en betaal dan 22 euro per maand voor 5 gb internet en 200 bel/sms en maandelijks opzegbaar.quote:
oh, dat valt nog best mee.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb 444 euro los betaald bij Tele2 en betaal dan 22 euro per maand voor 5 gb internet en 200 bel/sms en maandelijks opzegbaar.
5g heb ik niet gedaan. Totaalprijs toestel bij tele2 is 650 ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |