abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 februari 2003 @ 23:33:20 #1
22843 Matsie
It Sucks To Be You!
pi_8283489
ik weet dat jullie er niks aan hebben maar ik wil het even van me aftypen.
ik ben vanavond bij mijn (in middels ex) vriendin langs gegaan om het uit te maken. de reden is dat het gewoon niet meer goed ging, we hadden vaak ruzie, de spanning was eruit, enz
ik had er lang over nagedacht want een relatie van een jaar en 4 maanden (en een week) gooi je niet zo maar weg...
ik kwam dus bij haar aan de deur, en we gingen naar boven. we hadden een beetje gepraat over vanalles en toen zei ik: ik moet je iets vertellen
toen zei ze: ik weet al wat je gaat vertellen...
toen hadden we nog wat gepraat enzo en nog even wat geknuffeld
daarna zijn we naar beneden gegaan, heb ik mijn jas aangedaan, gaven we elkaar nog een knuffel en een laatste afscheidskus. toen ben ik naar huis gefietst. op de terugweg rolden er nog 5 tranen over mijn gezicht. zij had het moeilijker en moest toen ik nog bij haar was al huilen.

ik heb het er nu toch ff moeilijk mee ook al weet ik dat het zo beter is...
we blijven nu wel gewoon goede vrienden enzo

dinsdag 4 februari 2003 @ 23:37:19 #2
44425 bluebellyfluff
Hi Greg Flores :)
pi_8283568
Jammer dat de echte liefde is doodgebloed maar beter zo dan dat je er na tien jaar huwelijk achter moet komen toch? En super voor jullie dat jullie goede vrienden blijven.
fluff for life
pi_8283569
Afscheid doet altijd pijn...

sterkte.... goed dat je je gevoel hebt gevolgt...

veel mensen blijven in dit soort situaties toch bij elkaar.. met alle gevolgen van dien....

Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
pi_8283622
het duurt ff maar probeer het vol te houden...het is ff moeilijk..maar jij weet voor jezelf dat het de beste keuze was toch? niet twijfelen zou ik zegge...gewoon met je leventje verder gaan...verzet je gedachte..sta er wel bij stil maar niet te lang...dat is niet goed voor je...ik wens je het beste..ik weet hoe het voelt....it sucks, i know....maar je hebt het niet voor niks zo ver laten komen dat je het uitmaakt...dat is met een reden..blijf achter dit besluit staan..je komt er wel overheen...succes
I promise not to sell your perfumed secrets, there are countless formulas for pressing flowers, I lie in the soll and fertilize mushrooms, Leaking out gas fumes are made into perfume!
  dinsdag 4 februari 2003 @ 23:40:48 #5
22843 Matsie
It Sucks To Be You!
pi_8283632
ik vind het ook fijn dat we goede vrienden blijven

ik heb idd mijn gevoel, mijn hart gevolgt want als ik toch bij haar bleef kon ik haar OF niet trouw zijn, OF ik deed nooit lief tegen haar en dat schiet echt niet op dacht ik

pi_8283682
geen hand vol maar een land vol
  dinsdag 4 februari 2003 @ 23:46:40 #7
28662 roobje
Invisible Pink Unicorn
pi_8283742
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 23:33 schreef Matsie het volgende:
riiiiiiiiiiiiight..

Ik hoop dat het bij jou anders gaat dan bij mij Maar ben benieuwd of je hier over paar maandjes nog op terug komt..

"Religion. A daughter of Hope and Fear, explaining to Ignorance the nature of the Unknowable."
Ambroce Bierce
  dinsdag 4 februari 2003 @ 23:48:57 #8
22843 Matsie
It Sucks To Be You!
pi_8283777
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 23:46 schreef roobje het volgende:

[..]

riiiiiiiiiiiiight..

Ik hoop dat het bij jou anders gaat dan bij mij Maar ben benieuwd of je hier over paar maandjes nog op terug komt..

ik kende haar voor we iets hadden ook al best lang, toen waren we ook (goede) vrienden
we zijn nu zonder ruzie uit elkaar gegaan dus waarom zouden we nu in 1x geen vrienden meer kunnen zijn?
  dinsdag 4 februari 2003 @ 23:55:14 #9
34182 knuffeldees
Fris en Fruitig
pi_8283848
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 23:48 schreef Matsie het volgende:

[..]

ik kende haar voor we iets hadden ook al best lang, toen waren we ook (goede) vrienden
we zijn nu zonder ruzie uit elkaar gegaan dus waarom zouden we nu in 1x geen vrienden meer kunnen zijn?

dat had ik dus ook maar dat slijt toch hoor
jullie zullen het er de komende tijd erg moeilijk mee krijgen
om elkaar te zien
en vooral als eentje van jullie dan een nieuwe partner krijgt
dat trekt aan je
believe me
Dubbel zo Frissss
  dinsdag 4 februari 2003 @ 23:55:16 #10
44425 bluebellyfluff
Hi Greg Flores :)
pi_8283850
quote:
dus waarom zouden we nu in 1x geen vrienden meer kunnen zijn?
Volgens mij bedoelt hij dat je misschien weer wat met haar gaat beginnen ofzo, en in een jojo-relatie terecht komt...
fluff for life
pi_8283965
-zeg, hou die onzin eens bij je-

[Dit bericht is gewijzigd door Vork op 05-02-2003 00:12]

woensdag 5 februari 2003 @ 00:03:43 #12
43216 Yodium
.... voor open wonden
pi_8283994
*troost
  woensdag 5 februari 2003 @ 07:54:31 #13
22843 Matsie
It Sucks To Be You!
pi_8286023
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 23:55 schreef bluebellyfluff het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelt hij dat je misschien weer wat met haar gaat beginnen ofzo, en in een jojo-relatie terecht komt...

ooh zo
nee, dat wil ik niet. ik heb er lang over na gedacht om het wel of niet uit te maken, en toen mijn beslissing genomen. ik blijf bij mijn beslissing.

want ik weet gewon dat als ik weer iets met haar krijg, dat het dan toch weer niet goed gaat
stel dat ik (ik noem maar even iets) weer 3 maanden iets met haar krijg, zullen de eerste 2 maanden denk ik wel goed gaan maar de 3e al niet meer

we hebben gewoon een super mooie tijd gehad, maar we zijn nog jong. en als het niet meer gaat kan je er beter een eind aan maken

pi_8286197
Heb respect voor je manier van uitmaken!!
Lambo of Rekt
  woensdag 5 februari 2003 @ 15:26:01 #15
22843 Matsie
It Sucks To Be You!
pi_8292643
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 08:29 schreef EggsTC het volgende:
Heb respect voor je manier van uitmaken!!
dank je

ze stuurde mij gister avond nog een smsje: Heej, ik weet niet zo goed ik moet zeggen. maar ik ben blij dat er heel veel leuke dingen gebeurd zijn tussen ons. ik zal je echt nooit vergeten. kus

toen smste ik terug: er zijn zeker heel erg veel leuke dingen gebeurd. ik zal jou ook nooit vergeten. maak wat moois van je leven!!!

pi_8293952
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 15:26 schreef Matsie het volgende:

[..]

dank je

ze stuurde mij gister avond nog een smsje: Heej, ik weet niet zo goed ik moet zeggen. maar ik ben blij dat er heel veel leuke dingen gebeurd zijn tussen ons. ik zal je echt nooit vergeten. kus

toen smste ik terug: er zijn zeker heel erg veel leuke dingen gebeurd. ik zal jou ook nooit vergeten. maak wat moois van je leven!!!

Bij zo´n sms van haar zou ik gelijk al weer smelten...
Lambo of Rekt
  woensdag 5 februari 2003 @ 16:26:47 #17
28156 qbus
Walk of fame.
pi_8294015
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 23:33 schreef Matsie het volgende:
ik weet dat jullie er niks aan hebben maar ik wil het even van me aftypen.
ik ben vanavond bij mijn (in middels ex) vriendin langs gegaan om het uit te maken. de reden is dat het gewoon niet meer goed ging, we hadden vaak ruzie, de spanning was eruit, enz
ik had er lang over nagedacht want een relatie van een jaar en 4 maanden (en een week) gooi je niet zo maar weg...
ik kwam dus bij haar aan de deur, en we gingen naar boven. we hadden een beetje gepraat over vanalles en toen zei ik: ik moet je iets vertellen
toen zei ze: ik weet al wat je gaat vertellen...
toen hadden we nog wat gepraat enzo en nog even wat geknuffeld
daarna zijn we naar beneden gegaan, heb ik mijn jas aangedaan, gaven we elkaar nog een knuffel en een laatste afscheidskus. toen ben ik naar huis gefietst. op de terugweg rolden er nog 5 tranen over mijn gezicht. zij had het moeilijker en moest toen ik nog bij haar was al huilen.

ik heb het er nu toch ff moeilijk mee ook al weet ik dat het zo beter is...

Zo herkenbaar......
Goed dat jij of jullie de knoop toch hebben doorgehakt.

Houd er rekening mee dat je fysiek nog een enorme klap te wachten staat, daarmee wil ik je heel veel sterkte wensen de komende tijd.

pi_8294060
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 23:48 schreef Matsie het volgende:

[..]

hmmm ik kende mijn ex ook al 3 jaar als goede vrienden.
heb het na 3,5 jaar relatie zonder ruzie uitgemaakt
nu begint zij mij na een maand allemaal dingen te verwijten
ik denk dat je hier nog wel op terugkomt
misschien ook niet...in dat geval veel plezier nog met elkaar
  woensdag 5 februari 2003 @ 17:14:20 #19
22843 Matsie
It Sucks To Be You!
pi_8294920
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 16:26 schreef qbus het volgende:

[..]

Zo herkenbaar......
Goed dat jij of jullie de knoop toch hebben doorgehakt.

Houd er rekening mee dat je fysiek nog een enorme klap te wachten staat, daarmee wil ik je heel veel sterkte wensen de komende tijd.

ik zal er (proberen) rekening mee te houden, bedankt!
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 16:28 schreef on_the_mike het volgende:

[..]

hmmm ik kende mijn ex ook al 3 jaar als goede vrienden.
heb het na 3,5 jaar relatie zonder ruzie uitgemaakt
nu begint zij mij na een maand allemaal dingen te verwijten
ik denk dat je hier nog wel op terugkomt
misschien ook niet...in dat geval veel plezier nog met elkaar

ikk hoop en denk ook niet dat het zo zal gaan (jij had het waarschijnlijk ook niet gedacht maar toch)
ik zie wel hoe het zal gaan.
pi_8304446
Damn... Echt balen voor je.... Veel Suc6...

(k moet er niet aan denken dat mij zoiets gebeur...)

donderdag 6 februari 2003 @ 08:09:26 #21
22843 Matsie
It Sucks To Be You!
pi_8306484
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 00:34 schreef Gertsan het volgende:
Damn... Echt balen voor je.... Veel Suc6...

(k moet er niet aan denken dat mij zoiets gebeur...)

zo dacht ik er ook over
ongeveer een jaar. de laatste 4 maanden waren al wat minder en de laatste tijd nog wat slechter. en hoeveel je dan ook van haar houdt, als dit het beste is moet het zo gaan.

het gaat me tot nu toe goed af, af en toe mis ik haar een beetje want ik ben bijv altijd na het fitness naar haar gegaan en nu is dat niet meer en dan denk je: "ohja, ik hoef er niet meer heen"
maar verder gaat het goed gelukkig

donderdag 6 februari 2003 @ 16:01:11 #22
22843 Matsie
It Sucks To Be You!
pi_8314245
ik denk ook dat ik het strax ook wel even moeilijk zal hebben:

wij zitten namelijk in dezelfde trainingsgroep (gemengt t/m 17 jaar)
eerst ging ik haar altijd ophalen met de scooter, en dan gingen we met zijn 4en (nog 2 andere jongens ook met scooter) naar de tennishal.
ik vroeg dinsdag avond wat ik zou doen? toen heb ik gezegt dat ik haar nog wel op kom halen.
misschien is dit niet het verstandigste, maar dat zien we vanavond wel

ik ga haar om 19.45 ophalen want we moeten om 20.00 trainen. normaal zat ik daar al vanaf 19.00 ofzo en dan gingen we ook rond 19.45

maandag 24 maart 2003 @ 14:59:20 #23
22843 Matsie
It Sucks To Be You!
pi_9339472
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 23:46 schreef roobje het volgende:

[..]

riiiiiiiiiiiiight..

even een schopje......omdat ik er op terug moest komen

de situatie nu: mijn ex en ik zijn nog steeds vrienden. niet dat we elkaar vaak ziek ofzo, maar af en toe een smsje met "hee hoe is het" enzom komt nog wel eens voor.
verder heb ik sinds vrijdag een nieuwe vriendin en ben helemaal
verder wou ik nog even vertellen dat mijn leven op dit moment echt perfect is:
- op school gaat het erg goed!
- thuis nooit meer ruzie met ouders oid
- een super lieve vriendin

* Matsie is super happy

pi_9341011
quote:
Op maandag 24 maart 2003 14:59 schreef Matsie het volgende:

[..]

even een schopje......omdat ik er op terug moest komen

de situatie nu: mijn ex en ik zijn nog steeds vrienden. niet dat we elkaar vaak ziek ofzo, maar af en toe een smsje met "hee hoe is het" enzom komt nog wel eens voor.
verder heb ik sinds vrijdag een nieuwe vriendin en ben helemaal
verder wou ik nog even vertellen dat mijn leven op dit moment echt perfect is:
- op school gaat het erg goed!
- thuis nooit meer ruzie met ouders oid
- een super lieve vriendin

* Matsie is super happy

veel plezier met je nieuwe vriendin dan maar he!!
pi_9341227
Waarom heb gvd iedereen binnen 2 weken weer een vriendin, en moet ik al anderhalfjaar na me ex nog steeds op iemand wachten die bij me past ??? Komt het doordat ik hier woon ofzo?
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')