Hangt er vanaf of je dat daarna wilt verbinden aan een quote die ik twee topics geleden tegen een veganist gedaan heb,of eentje die ik 10 jaar geleden tegen een vliegofiel gezzegd heb.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heeft elk leven even veel waarde volgens jou?
quote:Op maandag 23 mei 2022 18:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misdaad tegen de snackelijkheid.
Onder andere. Er is helaas geen perfecte manier om het te regelen, uiteindelijk kom je vaak uit op korte termijndenken, want de langere termijn loont zich niet om stemmen te trekken.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er is er precies EEN en dat is wat mij betreft de kiesdrempel invoeren.
dat moet apart bestraft wordenquote:Op maandag 23 mei 2022 18:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misdaad tegen de snackelijkheid.
Let op de rendieren!quote:Op maandag 23 mei 2022 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Best kans dat daar inderdaad relatief weinig van terecht gaat komen ja![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
crocsquote:Op maandag 23 mei 2022 18:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, dat kan thuis wel, maar elders?
Nooit, maar ik ben geen bloementype. M'n punt is meer dat 'te oud' een domme reden is, leven is te kort om dat soort dingen te laten.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wanneer had jij voor het laatst bloemen in je haar?
weet nog wel iemand die dat netjes kan aansluitenquote:Op maandag 23 mei 2022 18:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel goed voor de plantjes dit, jammer dat ik geen regenton heb staan.
Harde grens dit.quote:
Ja we zijn al eens vaker in die contreien geweestquote:
Boot- treinreis?quote:Op maandag 23 mei 2022 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Best kans dat daar inderdaad relatief weinig van terecht gaat komen ja![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je voormalige buur?quote:Op maandag 23 mei 2022 18:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
weet nog wel iemand die dat netjes kan aansluiten
Niet eens gehakt erbijquote:Op maandag 23 mei 2022 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Levenslang op water en broccoli.
@:4everblackeyed
Schijnt dat bloemkoolrijst ook niet te huffen isquote:Op maandag 23 mei 2022 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Levenslang op water en broccoli.
@:4everblackeyed
Ik ookquote:Op maandag 23 mei 2022 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja we zijn al eens vaker in die contreien geweest
Bloemkool is sowieso niet te doen.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schijnt dat bloemkoolrijst ook niet te huffen is
quote:Op maandag 23 mei 2022 18:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bloemkool is sowieso niet te doen.
dat is best goed te doenquote:Op maandag 23 mei 2022 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schijnt dat bloemkoolrijst ook niet te huffen is
Ik kijk kerel wel lief aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |