Dat moet zo onderhand een regenboogcoalitie worden met al die splinterpartijtjesquote:Op maandag 23 mei 2022 18:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even op https://www.coalitiechecker.nl kijken wat de mogelijkheden zijn.
Het bier staat koud.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voornamelijk jaMaar ook 3 nachten in Zweden en 5 in Finland hoor
Wij zouden gewoon een politieke partij moeten oprichten, Onafhankelijk Foqueville of ietsquote:Op maandag 23 mei 2022 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vroegah had je nog een grote PvdA, niets meer van over. En een groot confessioneel blok, later CDA geworden. Niets meer van over. Wat hebben we nu? Driehonderd splintergroeperingen die allemaal tegen alles en iedereen zijn.
En dan noemen ze ons KSC'ers intolerant.
ja? Hoeveel kosten ze?quote:Op maandag 23 mei 2022 18:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik twijfel. Is wel een beetje uit mijn comfortzone
Oh, waarschuwing: echte zijn kut om in te lopen.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doe je dan ook iets van een bloemetje in je haar?quote:Op maandag 23 mei 2022 18:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
wat zijn onze punten dan?quote:Op maandag 23 mei 2022 18:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wij zouden gewoon een politieke partij moeten oprichten, Onafhankelijk Foqueville of iets
Op het strandquote:Op maandag 23 mei 2022 18:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, dat kan thuis wel, maar elders?
er is er precies EEN en dat is wat mij betreft de kiesdrempel invoeren.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even op https://www.coalitiechecker.nl kijken wat de mogelijkheden zijn.
Mag jij de lijsttrekker worden.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wij zouden gewoon een politieke partij moeten oprichten, Onafhankelijk Foqueville of iets
Want we zijn het zo lekker met elkaar eens altijd.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gratis frituurvet voor ieder gezin!quote:
Daar zitten nogal wat situaties tussen.quote:
Dat moeten we nog bepalenquote:
Oh geen idee heb nog niet een model uitgezocht.quote:
Heeft elk leven even veel waarde volgens jou?quote:Op maandag 23 mei 2022 18:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Leven kost geld.
Als leven geen waarde had was geld niet eens uitgevonden.
Goeie afspiegeling wel dus.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Want we zijn het zo lekker met elkaar eens altijd.
Ik mag jou.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |