Leuk voor op een tegeltje.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alles kost iets, tenzij je er geen ruk om geeft.
De alternatieven zijn er ook niet echt. Zou helpen als VVD eens flink zou verliezen, maar dan krijg je er weinig werkbaars voor terug.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, maar als we nog 12 jaar doorgaan met Mark, vrees ik dat dat niet meer zo is.
dan kost het nog steeds iets.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alles kost iets, tenzij je er geen ruk om geeft.
https://nos.nl/artikel/24(...)plek-rijkste-burgersquote:Op maandag 23 mei 2022 18:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk ik wel. . Dacht dat we in de top 6 van rijkste landen ter wereld staan?
Jaquote:
Blote voeten onder jurkjesquote:Op maandag 23 mei 2022 18:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van deze specifieke, maar why not.
Vandaag is gewoon zeer matig kutweerquote:
Ja, dat wel. Maar ik vind zijn beleid een afbraakbeleid. Onderwijs, zorg, defensie, belastingdienst, jeugdzorg: alles piept en kraakt.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk ik wel. . Dacht dat we in de top 6 van rijkste landen ter wereld staan?
Nederlanders zijn gemiddeld rijker geworden, maar de verschillen tussen huishoudens zijn relatief groot, schrijven de onderzoekers. Dat komt doordat Nederlandse huishoudens met weinig vermogen veel schulden hebben.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)plek-rijkste-burgers
Mja, dat kan thuis wel, maar elders?quote:
Mja, op Kaagedis zit ik ook niet zo te wachten.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De alternatieven zijn er ook niet echt. Zou helpen als VVD eens flink zou verliezen, maar dan krijg je er weinig werkbaars voor terug.
quote:Op maandag 23 mei 2022 18:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nederlanders zijn gemiddeld rijker geworden, maar de verschillen tussen huishoudens zijn relatief groot, schrijven de onderzoekers. Dat komt doordat Nederlandse huishoudens met weinig vermogen veel schulden hebben.
ja dit is wel zorgelijk
Lekker geniet ervan.!! Noorwegen toch?quote:Op maandag 23 mei 2022 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaMaar ik ga nu eerst even lang en hard en diep en ver op vakantie
![]()
Als er daarna nog wat over is ga ik er zeker over nadenken
Zolang het maar droog isquote:
Even op https://www.coalitiechecker.nl kijken wat de mogelijkheden zijn.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, op Kaagedis zit ik ook niet zo te wachten.
Vroegah had je nog een grote PvdA, niets meer van over. En een groot confessioneel blok, later CDA geworden. Niets meer van over. Wat hebben we nu? Driehonderd splintergroeperingen die allemaal tegen alles en iedereen zijn.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De alternatieven zijn er ook niet echt. Zou helpen als VVD eens flink zou verliezen, maar dan krijg je er weinig werkbaars voor terug.
quote:Op maandag 23 mei 2022 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaMaar ik ga nu eerst even lang en hard en diep en ver op vakantie
![]()
Als er daarna nog wat over is ga ik er zeker over nadenken
Vooral goed voor het onkruidquote:Op maandag 23 mei 2022 18:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel goed voor de plantjes dit, jammer dat ik geen regenton heb staan.
Voornamelijk jaquote:Op maandag 23 mei 2022 18:48 schreef mangalie het volgende:
[..]
Lekker geniet ervan.!! Noorwegen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |