Dat werkt twee kanten op he.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tuurlijk zelf weten. Maar het kan wel zijn dat mensen je dan minder serieus nemen of gaan roddelen.
Katja Farm mix.quote:
Zoals de waard is..quote:Op maandag 23 mei 2022 19:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tuurlijk zelf weten. Maar het kan wel zijn dat mensen je dan minder serieus nemen of gaan roddelen.
Delen? Ik heb Skittles.quote:
Goed compliment dit fles ...quote:
Mooi, meer voor mij.quote:
Ik ken hem niet andersquote:
ben eerlijk gezegd vanwege mn pens abrupt gestopt met snoep vreten een paar maanden geledenquote:
Ik ben ook niet andersquote:
Tja. Zo zijn mensen nou eenmaalquote:Op maandag 23 mei 2022 19:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dus dan moet je iets laten omdat iemand mogelijk gaat roddelen? En mensen nemen je minder serieus wellicht omdat je een clipje in je haar hebt? Lekker kortzichtig dan die mensen.
Mja, ik heb ook altijd het idee dat haags ook als pensionado hier zit maar het is een van de jongstenquote:
Gewoon zeggen dat je een biljetje gaat verscheuren, dan piept die wel andersquote:
Ik eet het ook niet meer. Maar heb het wel in huis voor kitten.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ben eerlijk gezegd vanwege mn pens abrupt gestopt met snoep vreten een paar maanden geleden
had anders altijd snoep ind e buurt
Da's een prima reden ja.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ben eerlijk gezegd vanwege mn pens abrupt gestopt met snoep vreten een paar maanden geleden
had anders altijd snoep ind e buurt
Ja hoe moet ik daar nu nog iets aardigs over zeggen danquote:Op maandag 23 mei 2022 19:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja, ik heb ook altijd het idee dat haags ook als pensionado hier zit maar het is een van de jongsten
Noem je @Haags nou een ouwe lul?quote:Op maandag 23 mei 2022 19:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja, ik heb ook altijd het idee dat haags ook als pensionado hier zit maar het is een van de jongsten
Ik dacht dat die net zo belegen was als ik?quote:Op maandag 23 mei 2022 19:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 mei 2022 19:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Noem je @:haags nou een ouwe lul?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |