Je kunt ook gewoon niet op hem reageren en hem links laten liggen.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit zou beter werken als Danny die blokkeerfunctie eens beter maakt.
Dankje. Ik wilde niet eens de moeite nemen.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou nee hoor.
Het komt regelmatig voor dat als bijv Ama iets zegt over roken of eten dat hij antwoordt dat ze enge ziektes krijgt, at het voor paupers is. Hij liep laatst ook op Fles in te hakken ofzo, dat iets voor debieltjes was als reactie op iets wat Fles had gezegd. Hij zegt het niet direct, hij insinueert het en geeft steken onder water. Dat hij met sommige users hier leuk loopt te grappen en te grollen, prima. Jou loopt ie altijd een beetje te plagen, Buda laat ie ook met rust. Maar vooral Fles en Ama zijn altijd de lul. Dan kun je wel zeggen 'ja maar zij begonnen', maar dat is vaak niet eens zo.
Klopt maar andersom heeft ook iedereen constant gezegd dat alles wat hij zegt wel onzin is.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou nee hoor.
Het komt regelmatig voor dat als bijv Ama iets zegt over roken of eten dat hij antwoordt dat ze enge ziektes krijgt, at het voor paupers is. Hij liep laatst ook op Fles in te hakken ofzo, dat iets voor debieltjes was als reactie op iets wat Fles had gezegd. Hij zegt het niet direct, hij insinueert het en geeft steken onder water. Dat hij met sommige users hier leuk loopt te grappen en te grollen, prima. Jou loopt ie altijd een beetje te plagen, Buda laat ie ook met rust. Maar vooral Fles en Ama zijn altijd de lul. Dan kun je wel zeggen 'ja maar zij begonnen', maar dat is vaak niet eens zo.
MK geloof me, hij vertelt soms hele epistels over gebeurtenissen in z'n leven en z'n nichtjes, dat is gewoon complete onzinquote:Op maandag 23 mei 2022 17:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit is wel echt een beetje flauw hoor. Kom op.
Je hebt zeker ook een hekel aan Satire.
Ga ik voorstellenquote:Op maandag 23 mei 2022 18:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag een doolhof in een maisveld wel?
Joh ik ken Etto niet maar ik erger me niet aan hem.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij vindt Etto leuk en daarom is hij een matige act. En US vind je niet leuk en dus moet die geband worden.
Ik heb je wel een aantal DM's gestuurd ja maar doodgooien is wel een beetje overdreven.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ontken je dat je maar bleef dm-em totdat ik je van de block haalde?
Ama is niet onschuldigquote:Op maandag 23 mei 2022 18:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Joh ik ken Etto niet maar ik erger me niet aan hem.
Ik vind het heel jammer dat er nu weer zo op Ama wordt gehakt, 10 tegen 1 dit.
Ik ervaar ook stress van mijn activiteiten.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja het schijnt dat alpaca's toch ook stress ervaren van die activiteiten
#veganmodeoff
ik zal niet meer met je wandelen danquote:Op maandag 23 mei 2022 18:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ervaar ook stress van mijn activiteiten.
Ik heb je ontmoet en je hebt een leuke hond dus 10/10.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar sta ik in de rij? We kunnen wel soort van ranking the stars er van maken.
Maar maakt het uit of het onzin is of niet?quote:Op maandag 23 mei 2022 18:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
MK geloof me, hij vertelt soms hele epistels over gebeurtenissen in z'n leven en z'n nichtjes, dat is gewoon complete onzin
Foeiquote:Op maandag 23 mei 2022 18:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben ook meestal niet aardig tegen Etto![]()
![]()
Omdat hij kaas haat zeker. Terecht dan wel.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben ook meestal niet aardig tegen Etto![]()
![]()
Maar het gaat altijd over eten, dus dat zegt niks.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
O.. ja. Nou dat ontstaat steeds. Net zoals vanmiddag.
Het ging gewoon over eten.
Hoe zweet je al die mayo er dan vanaf?quote:Op maandag 23 mei 2022 18:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zal niet meer met je wandelen dan
Omdat hij het ALTIJD beter heeft. Als iemand nu hier blij roept dat hij/zij 1000 euro heeft gewonnen dan heeft sowieso wel 10.000 euro gewonnen. Nooit kan iemand anders het een keertje goed hebben, nee hij heeft het altijd beter.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar maakt het uit of het onzin is of niet?
Ik lees het gewoon als vermaak.![]()
Waarom moet het per sé waar zijn? Iedereen weet toch dat hij een rijke fantasie heeft. Ik vind dat juist geniaal.![]()
Normaals: hij kan soms wel vals zijn, maar dat is doorgaans ook wederzijds.
nietquote:Op maandag 23 mei 2022 18:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hoe zweet je al die mayo er dan vanaf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |