writers block?quote:Op maandag 23 mei 2022 11:36 schreef Moeraskat het volgende:
Ik wil best drie weken in quarantaine momenteel
quote:Op maandag 23 mei 2022 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik twijfel wel een beetje aan de muggenbult in m'n gezicht nu.
Ik nietquote:Op maandag 23 mei 2022 11:36 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ook, dan hoef ik nog maar 2 weken tot mijn vakantiequote:Op maandag 23 mei 2022 11:36 schreef Moeraskat het volgende:
Precies jaquote:
quote:Op maandag 23 mei 2022 11:37 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ook, dan hoef ik nog maar 2 weken tot mijn vakantie
Ik ben van hetzelfde geslachtquote:Op maandag 23 mei 2022 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gewoon geen naakte spelletjes spelen met mensen van het andere geslacht
Is voor veel fokkers geen probleemquote:Op maandag 23 mei 2022 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Omdat zij naar darklands zijn geweest?quote:Op maandag 23 mei 2022 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben ik handig?quote:
zou alle mannen wantrouwen jaquote:Op maandag 23 mei 2022 11:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Omdat zij naar darklands zijn geweest?
https://www.hartvannederl(...)aard-apenpokkenvirusquote:Op maandag 23 mei 2022 11:43 schreef FranticDJ het volgende:
Naja 't zal wel weer van mannen komen die met apen hebben gecopuleerd.. En dan met andere mannen ATM doen ofzo
Beter apenpokken dan aidsquote:
ja hoi, ik ben een ballie fanclub aan het oprichten. Ons clubblad heet "Jongens!"quote:
ah!quote:Op maandag 23 mei 2022 11:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
https://www.hartvannederl(...)aard-apenpokkenvirus
FML. Afgelopen weekend bij iemand in de buurt geweest die volgens mij daar aan het werk was.quote:Op maandag 23 mei 2022 11:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
https://www.hartvannederl(...)aard-apenpokkenvirus
Fijn, word ik weer buitengeslotenquote:Op maandag 23 mei 2022 11:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja hoi, ik ben een ballie fanclub aan het oprichten. Ons clubblad heet "Jongens!"
apenpok op je neusquote:Op maandag 23 mei 2022 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
FML. Afgelopen weekend bij iemand in de buurt geweest die volgens mij daar aan het werk was.
Quarantaine!quote:Op maandag 23 mei 2022 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
FML. Afgelopen weekend bij iemand in de buurt geweest die volgens mij daar aan het werk was.
Wil je zelf een clubje beginnen?quote:
nee, is een hoekje in het blad dat heet "De Wijsheden van Moeraskat"quote:
Waarom las ik Moeraskutquote:Op maandag 23 mei 2022 11:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, is een hoekje in het blad dat heet "De Wijsheden van Moeraskat"
Ik bedoel meer dat ik ook in de fanclub wilquote:Op maandag 23 mei 2022 11:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, is een hoekje in het blad dat heet "De Wijsheden van Moeraskat"
Niet weer..quote:
en wat komt daar zoal in te staan?quote:Op maandag 23 mei 2022 11:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja hoi, ik ben een ballie fanclub aan het oprichten. Ons clubblad heet "Jongens!"
RAAK ME NIET AAAANNNN!!!quote:Op maandag 23 mei 2022 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Fu, de data kloppen precies. OH WEE HE.
Ettodepettoquote:Op maandag 23 mei 2022 11:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
lotlotlotlotlotlotltotltotltotltotlot
Ik ben gelukkig niet heel dichtbij 'm geweest, maar dan nog.quote:
Vraag even hoe het met z’n bobbel gaat.quote:Op maandag 23 mei 2022 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet heel dichtbij 'm geweest, maar dan nog.
mag ik in die club?quote:Op maandag 23 mei 2022 11:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik ook in de fanclub wil
quote:Op maandag 23 mei 2022 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dawn of the Planet of the Apes ditdat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |