Je zal er toch een gat in moeten maken?quote:Op maandag 23 mei 2022 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmm, met zoiets hoef ik de regenpijp niet door te zagen...
https://www.hornbach.nl/s(...)6745366/artikel.html
Nee hoor. Ik heb dat ook. En hier is het alles behalve een teringbende.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar had laatst een hooiwagen op de wc zitten en die had er eentje gevangen![]()
Klinkt nu echt alsof het hier een teringbende is
Ik ga het maar gewoon proberen. Misschien dat het scheeltquote:Op maandag 23 mei 2022 10:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
langs naden en kieren waar je ze vandaan ziet komen
Toen ik hier introk had ik al meteen een plaag. We haalden de plinten los en daar kwamen ze. Ik heb ze vooral onder het bed zitten en ook op de wc, wat ik dus niet snap. En onder de keukenkastjesquote:Op maandag 23 mei 2022 10:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb dat ook. En hier is het alles behalve een teringbende.
Maar eerst zaten die beestjes alleen op zolder. Maar inmiddels ook beneden. Ik snap het niet…
Da's het probleem ook niet.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je zal er toch een gat in moeten maken?
Nou dat is het dus!quote:Op maandag 23 mei 2022 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik hier introk had ik al meteen een plaag. We haalden de plinten los en daar kwamen ze. Ik heb ze vooral onder het bed zitten en ook op de wc, wat ik dus niet snap. En onder de keukenkastjes
Vochtige ruimtes houden ze van..quote:Op maandag 23 mei 2022 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik hier introk had ik al meteen een plaag. We haalden de plinten los en daar kwamen ze. Ik heb ze vooral onder het bed zitten en ook op de wc, wat ik dus niet snap. En onder de keukenkastjes
Dat is juist het probleemquote:Op maandag 23 mei 2022 10:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou dat is het dus!
Ze komen ook in m’n keukenkastje. Pak je een bord, schiet er zo’n ding weg. Echt super goor. Ga ik alles weer maniakaal zitten poetsen. Laatst liep er zelfs een over de trap.
Van de week zag ik er eentje op de muur achter de bank.
En ze variëren van heel klein tot vrij groot.![]()
Toen ik hier kwam wonen zaten ze op zolder, ik dacht dat ze daar bleven ivm mijn wasmachine.
Ik heb ze weleens in m'n pannen zitten, dus ik denk dat ze in die open ruimte onder de kastjes enzo zitten. Dus uitkijken als ik een pan op het vuur zetquote:Op maandag 23 mei 2022 10:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou dat is het dus!
Ze komen ook in m’n keukenkastje. Pak je een bord, schiet er zo’n ding weg. Echt super goor. Ga ik alles weer maniakaal zitten poetsen. Laatst liep er zelfs een over de trap.
Van de week zag ik er eentje op de muur achter de bank.
En ze variëren van heel klein tot vrij groot.![]()
Toen ik hier kwam wonen zaten ze op zolder, ik dacht dat ze daar bleven ivm mijn wasmachine.
Dat zijn meer de papiervisjes toch?quote:Op maandag 23 mei 2022 10:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vochtige ruimtes houden ze van..
En papierrrr
nope zelfde beestjequote:Op maandag 23 mei 2022 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zijn meer de papiervisjes toch?
Nee, dat zijn andere visjes toch?quote:Op maandag 23 mei 2022 10:59 schreef Moeraskat het volgende:
Dan zou ik ze in m’n boekenkast verwachten. Maar daar zijn ze niet.
Je maakt een grapquote:Op maandag 23 mei 2022 10:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat is juist het probleemhet is te schoon
Brrrr… heb jij dan die spuitbus geprobeerd ?quote:Op maandag 23 mei 2022 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ze weleens in m'n pannen zitten, dus ik denk dat ze in die open ruimte onder de kastjes enzo zitten. Dus uitkijken als ik een pan op het vuur zet
Had er ook eens eentje over de bank rennen, schrok me wild. Sommige zijn echt enorm.
Heb een stel van die plakvallen onder de bank en het bed enzo gelegd, die vingen wel wat, maar dat zet geen zoden aan de dijk.
Dan zou ik ze niet moeten hebben.quote:
Ja toen ik hier kwam wonen en als ik langere tijd op vakantie was, vanwege m'n huisvee.quote:Op maandag 23 mei 2022 11:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Brrrr… heb jij dan die spuitbus geprobeerd ?
Een tijdje, dus je komt niet van ze af?quote:Op maandag 23 mei 2022 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja toen ik hier kwam wonen en als ik langere tijd op vakantie was, vanwege m'n huisvee.
Dat helpt dan een tijdje.
Nee het was niet blijvend, want ik heb ze nu weerquote:Op maandag 23 mei 2022 11:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Een tijdje, dus je komt niet van ze af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |