abonnement Unibet Coolblue
pi_205047903
quote:
Dit lijkt me dan nou juist wel iets voor op linkedin.
What Would Goku Do
  dinsdag 14 juni 2022 @ 16:16:02 #162
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_205048991
Rabobank is lekker aan het greenwashen op Linkedin, terwijl zij de verduurzaming van Nederlandse boeren altijd hebben afgeraden en vooral schaalvergroting hebben aangemoedigd :')
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 14 juni 2022 @ 17:27:40 #163
269689 crew  Viv
pi_205049473
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 09:38 schreef HSG het volgende:

[..]
https://www.linkedin.com/(...)m=member_desktop_web

Ach zout op man en post dit op Facebook.
Hier staat opnieuw het linkje van die HBO-V student. ;)

Over die student, dat is er typisch zo eentje die over een jaar al niet meer in de zorg werkt. :') Als je tijdens de studie al zo verbitterd bent over het harde werken tegen een bescheiden salaris...

En over die fietser, wat een nepverhaal inderdaad. :D Het is echt geschreven om zichzelf te profileren als bij een sollicitatiegesprek. Zoek maar eens op de STARR-methode, alles komt erin terug: Situatie, Taak, Actie, Resultaat en Reflectie. :'(
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 14 juni 2022 @ 17:52:07 #164
269689 crew  Viv
pi_205049566
Geen nepverhaal, maar wel een uitermate ongelukkige woordkeuze:

quote:
Ruim 10 jaar geleden ging ik met collega’s naar Denemarken om ons te laten inspireren door de multidisciplinaire aanpak in de ‘Rape Centers’. Daar werd het zaadje geplant voor het huidige Centrum Seksueel Geweld.
https://www.linkedin.com/feed/update/activity:6942482294473461762

:X
pi_205049652
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 17:27 schreef Viv het volgende:

[..]
Hier staat opnieuw het linkje van die HBO-V student. ;)

Over die student, dat is er typisch zo eentje die over een jaar al niet meer in de zorg werkt. :') Als je tijdens de studie al zo verbitterd bent over het harde werken tegen een bescheiden salaris...

Die hbo-v ers krijgen helemaal geen slecht salaris. De lagere loonschalen in de zorg betalen slecht maar daar valt hbo-v niet onder, die beginnen gelijk al met een riant salaris.

Maar dat is natuurlijk zo'n muts die altijd ontevreden is en zich achtergesteld voelt.
  dinsdag 14 juni 2022 @ 19:04:50 #166
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_205050098
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 18:08 schreef machtpen het volgende:

[..]

Maar dat is natuurlijk zo'n muts die altijd ontevreden is en zich achtergesteld voelt.
Je bedoeld achterlijk?
soooo, da's mooi!
pi_205053026
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 18:08 schreef machtpen het volgende:

[..]
Die hbo-v ers krijgen helemaal geen slecht salaris. De lagere loonschalen in de zorg betalen slecht maar daar valt hbo-v niet onder, die beginnen gelijk al met een riant salaris.

Maar dat is natuurlijk zo'n muts die altijd ontevreden is en zich achtergesteld voelt.
Ik snap niet dat er in de zorg zo'n ongelijkheid is qua schalen voor verplegers.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  woensdag 15 juni 2022 @ 06:52:01 #168
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_205054529
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 22:29 schreef HSG het volgende:

[..]
Ik snap niet dat er in de zorg zo'n ongelijkheid is qua schalen voor verplegers.
Wel tussen een verpleegkundige en een verzorgende inderdaad. Maar tussen een dokter en een verpleegkundige zit ook een verschil, heeft alles met verantwoordelijkheid te maken. Hbo-V en Mbo-V scheelt vaak weinig.
  woensdag 15 juni 2022 @ 13:07:14 #171
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_205056807
quote:
Allemaal in polonaise naar het arbeidsbureau.
soooo, da's mooi!
  Tettenkoning woensdag 15 juni 2022 @ 13:10:23 #172
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205056818
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_205056952
quote:
Gatver, de reacties eronder zitten ook vol figuren die maar wat graag aan dit toneelstukje mee zouden doen om vervolgens gefilmd te worden en op LI voor lul te staan.

quote:
Geweldig! When Work Meet Fun
quote:
Gewoon omdat het kan, en dat voor 09:00 😂👌😜 #AfasRules 🤙
Ja man, de polonaise. Lekker gek, lekker spontaan, altijd doldwaze pret bij Afas bedrijfssoftware! *O*

-O-
  woensdag 15 juni 2022 @ 17:15:40 #174
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_205058377
quote:
En na de polonaise, als de camera uit is, weer lekker allemaal klagen hoe kut het er wel niet is _O-
pi_205061090
Deze kerel zit tegenwoordig in mijn tijdlijn

:|W

Life coach - Energetisch Therapeut - HSP ervaringsdeskundige - wet van de aantrekkingskracht - MSc Economics and Business


quote:
Het krachtigste VACCIN vind je in de natuur en dat kan ik vanuit mijn ervaring met je delen.

Holistisch gezien heb ik veel lagen mogen opruimen en doorvoelen de laatste jaren. De meest uiteenlopende therapieën, coaches & methodes (op alle levels) heb ik mogen ervaren.

Ik had een bepaald proces afgerond en ik merkte een doorbraak in mezelf. Ik voelde kracht, vertrouwen, liefde voor mezelf en het allermooiste was de fysieke, emotionele en mentale stabiliteit!

Plotseling diende het volgende proces alweer aan... als kind zijnde had ik altijd al last van eczeem en dusdanig dat het mijn hele leven beïnvloed heeft. Ik had en voelde continue extreme eczeem, kloven en jeuk(aanvallen) op de benen, voeten en handen en niets hielp meer...

Het was al een hele tijd weg maar het kwam nu in ene op (de eczeem), want het wilde gehoord, gezien en gevoeld worden!

Ik kwam er op de levels die ik kende niet uit (zegge holistisch: emotioneel, mentaal, fysiek en energetisch). Zalfjes en homeopathie waren ook niet de oplossing. Ik werd gek en ik zei tegen tegen het universum, laat me die oplossing dan zien of reik het me aan, want ik zat er helemaal doorheen..

Tot afgelopen week: toen heb ik kambo ervaren. Kambo is een plantmedicijn vanuit de amazone, oftewel kikkergif in het kort doet het het volgende:

“Kambo geeft je een fysieke, mentale en energetische detox. Het zuivert je bloed en lymfesysteem en boost je immuunsysteem. Dankzij de krachtige ontstekingsremmende eigenschappen is het de sterkste, natuurlijke antibiotica die bestaat”.

Ik merkte en ervaarde dat de eczeem een onderdrukking in mezelf was, een emotie op een heel diep niveau, die ik via de andere lagen & methoden niet kon bereiken (op mijn levenspad, want alles is met een reden). Eenmaal toen de kambo op mijn huid werd gezet, voelde ik een enorme energie door mijn eczeemplekken trekken en ik voelde het medicijn doorwerken.

Misselijkheid, zweten, braken, emoties enzovoort dienden zich allemaal aan en dat is juist goed, want dat is loslaten! Op het moment voelt het wel even als een ware hel...

Mijn huid is nu al beter aan het worden (ongelofelijk bizar en ik ben er nog niet...), het proces is aan het doorwerken. Ik besluit het nog 2x te doen deze maand (een maancyclus), zodat er echt een totale cellulaire reset is in mezelf.

Het bizarre is, je reinigt alle lagen in jezelf op alle niveaus en dat zit gewoon in de natuur! Hoor je dat goed? JA! En nu: voel ik me harstikke goed!

De boodschap die ik dus wil meegeven: alles is op te lossen! Alles wat zich aandient in je leven heeft een reden en alle ziekte is er om aandacht te vragen voor een achterliggend probleem in & met jezelf!

Aanvullend: de oplossing zit in de NATUUR en dus niet in chemische samenstellingen van de pharma! Wil je jezelf dus resetten doe dat bij voorkeur met de intelligentie van de natuur en niet de gecreëerde & gemanipuleerde substanties van grote partijen.

Ik hoop je geïnspireerd te hebben
https://www.linkedin.com/(...)e&utm_medium=ios_app
pi_205070201
quote:
23u 's avonds...onderweg van Rotterdam naar Brussel met mijn elektrische auto, net niet genoeg batterij.
En daar sta je dan...op een verlaten laadstation, de tankshop ver buiten beeld.

Wat te doen? Het is namelijk niet even snel stekker erin, 5 minuutjes laden en klaar. Blijf ik in mijn eentje in de auto zitten of loop ik toch maar even richting iets meer 'leven' bij het winkeltje? Ik besluit het laatste.

Met mijn hoge hakken moet ik eerst een weg oversteken en dan door een modderig grasveldje om bij de tank shop te komen. Een paar vrachtwagens passeren mij richting hun welverdiende slaapplek. Een chauffeur draait zijn raam open en roept: “Voorzichtig hè dame, zo alleen hier!”

Hij heeft gelijk, dit voelt echt niet heel prettig. En niet alleen omdat ik een vrouw ben, dit is voor niemand fijn!

Dat kan en moet anders. Daarom wil ik hier aandacht aan besteden en het rapport over laadinfrastructuur (AFIR), waarop ik namens de liberalen Renew Europe medeonderhandelaar ben, biedt hier een goede mogelijkheid voor.

Samen met mijn Duitse collega van de Groenen proberen wij ervoor te zorgen dat in de wettekst meer aandacht wordt besteed aan de veiligheid bij (onbemande) laadstations. Dit kan bijvoorbeeld met cameratoezicht, met betere verlichting (zoals op de foto), of een noodknop die in contact staat met de lokale hulpdiensten.

Wat is jouw ervaring met laden in het donker of op afgelegen plekken?
Op welke plekken voel jij je niet veilig en waar is het wel goed geregeld?
https://www.linkedin.com/(...)m_medium=android_app

Ach meid het is toch allemaal maar wat he. ;( :')
Ô mon citoyens vous serez unis.
  donderdag 16 juni 2022 @ 22:21:51 #177
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_205070260
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2022 21:25 schreef Adrian4 het volgende:
Deze kerel zit tegenwoordig in mijn tijdlijn

:|W

Life coach - Energetisch Therapeut - HSP ervaringsdeskundige - wet van de aantrekkingskracht - MSc Economics and Business
[..]
https://www.linkedin.com/(...)e&utm_medium=ios_app
quote:
Van WO en allemaal opleidingen naar een simpel bezorgbaantje? 🤔

Het gaat er niet om wat je doet, als je je maar vrij en gelukkig voelt.

Dat is echt mijn motto...

In een kooi vastzitten, op kantoor, presteren, sales en commercie....

Ik heb het allemaal wel gezien en precies daardoor: ik WIL het niet meer. Een bewuste keuze!

De omgeving en naasten spiegelden mij continue:

MAAR... Robin 👉

* Je kunt wel 2 a 3x meer verdienen...
* Waarom heb je dan zoveel gestudeerd?
* Je werkt onder je kunnen en kwaliteiten

Om maar een aantal voorbeelden op te noemen...

Als ik kan leven, voldoende financiële middelen heb om dit te kunnen bewerkstelligen, mezelf vrij voel en iets kan betekenen voor anderen... DAN is dat helemaal in lijn met mijn huidige zijn 💯

Naast het coachen doe ik met plezier een bezorgfuntie bij de AH. Gewoon zo vrij als een vogel en een mooie financiële stabiliteit.

Ik hoef me niet anders voor te doen... voor wie of wat?

Dit is GOED zoals het is. Dit is ook precies wat ik mijn coachees wil laten zien en meegeven: laat je zuivere jij zien en durf je gevoel te volgen 😇

Dit is zelfs een hele mooie manier om mezelf (coaching) onder de aandacht te brengen zodra ik boodschappen aflever.

Ik heb al aan een aantal klanten/mensen kunnen interesseren tijdens het afleveren. Elk huisje heeft zijn ❌ en daar maak ik zeker gebruik van.

Alles heeft een reden en doel in het leven en ik omarm volledig waar ik nu sta en ben 🔥

Hopelijk heb ik je kunnen inspireren om ook je hart en eigen geluk te volgen, ondanks wat de omgeving daarvan vind!
Die beste knul heeft twee dagen bij een autodealer gewerkt en wat stageklusjes gedaan. _O-
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 16 juni 2022 @ 23:20:29 #178
269689 crew  Viv
pi_205070756
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2022 21:25 schreef Adrian4 het volgende:
Deze kerel zit tegenwoordig in mijn tijdlijn

:|W

Life coach - Energetisch Therapeut - HSP ervaringsdeskundige - wet van de aantrekkingskracht - MSc Economics and Business
[..]
https://www.linkedin.com/(...)e&utm_medium=ios_app
Jemig, wat een vermoeiend iemand moet dat zijn. :{

Volgt aan de lopende band therapieën en coachingstrajecten, maar bereikt daar precies niks mee. Weet dit voor zichzelf goed te praten, want er is alwéér een emotie op een heel diep niveau losgelaten. Nóg dieper dan de vorige laag! Kijk mij eens een ongelooflijk ingewikkeld gevoelsleven hebben. *O*

En dat is dan zelf ook coach, een life coach nog wel. :D


quote:
7s.gif Op donderdag 16 juni 2022 22:17 schreef HSG het volgende:

[..]
https://www.linkedin.com/(...)m_medium=android_app

Ach meid het is toch allemaal maar wat he. ;( :')
Ik wist niet dat de veiligheid op onbemande laadstations een issue was, maar als dat zo is, lijkt het me een goed streven om dat te verbeteren. ^O^

Maar vanwege het overduidelijke nepverhaal hierboven zou ik er gewoon tegen stemmen. :(

Wat een kul, geen enkele vrouw gaat om 23:00 bij een verlaten laadstation op hoge hakken langs de vrachtwagenchauffeurs paraderen. Tenzij dat haar beroep is. :+
pi_205070889
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2022 21:25 schreef Adrian4 het volgende:
Deze kerel zit tegenwoordig in mijn tijdlijn

:|W

Life coach - Energetisch Therapeut - HSP ervaringsdeskundige - wet van de aantrekkingskracht - MSc Economics and Business
[..]
https://www.linkedin.com/(...)e&utm_medium=ios_app
Kijk naar zijn reactie eronder, al die hashtags _O-


#zelfontwikkeling #bewustzijn #persoonlijkegroei #mindset #bewustwording #jezelfzijn #loslaten #spiritueel #leven #zelfliefde #zelfvertrouwen #kiezen #positiviteit #inzichten #verandering #transformatie #wijsheid #kwetsbaar #open #eerlijk #ondernemer #gevoelig #perfectionisme #manifestatie #angst #onzekerheid #tevreden #reiki #universele #levensenergie #zelfreflectie #kambo #plantmedicijn

Tering

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2022 23:41:52 ]
pi_205071571
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2022 23:20 schreef Viv het volgende:

Wat een kul, geen enkele vrouw gaat om 23:00 bij een verlaten laadstation op hoge hakken langs de vrachtwagenchauffeurs paraderen. Tenzij dat haar beroep is. :+
Een zogenaamde Lot Lizard! :P https://www.urbandictionary.com/define.php?term=lot%20lizards
  vrijdag 17 juni 2022 @ 09:44:57 #181
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_205072253
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 22:21 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
[..]
Die beste knul heeft twee dagen bij een autodealer gewerkt en wat stageklusjes gedaan. _O-
Die zou ik lachend voor een rijdende bus duwen.
soooo, da's mooi!
pi_205074444
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2022 21:25 schreef Adrian4 het volgende:
Deze kerel zit tegenwoordig in mijn tijdlijn

:|W

Life coach - Energetisch Therapeut - HSP ervaringsdeskundige - wet van de aantrekkingskracht - MSc Economics and Business
[..]
https://www.linkedin.com/(...)e&utm_medium=ios_app
Zijn eczeem heeft een eigen wil en alles is op te lossen. Het is toch ver¤&%# niet te geloven.
pi_205074453
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 22:21 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
[..]
Die beste knul heeft twee dagen bij een autodealer gewerkt en wat stageklusjes gedaan. _O-
Als mijn boodschappenbezorger zichzelf als coach aan me probeert te verkopen bij de voordeur, dien ik meteen een klacht in bij zijn werkgever. Idioot :')
pi_205074583
Linkedin is echt voor die mongolen die denken wat te gaan bereiken. Je gaat niets bereiken
pi_205074601
Ik zag vandaag weer een staaltje hoe kan ik mijn dooie kind monetizen.

Een foto van een huilend stel bij een kist en vervolgens een rouw verhaal over dat mannen mogen rouwen.

Aan het einde "oja heb boek geschreven erover -> koop hier". :')
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 17 juni 2022 @ 15:03:21 #186
269689 crew  Viv
pi_205074635
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 14:57 schreef Duiveltja het volgende:
Ik zag vandaag weer een staaltje hoe kan ik mijn dooie kind monetizen.

Een foto van een huilend stel bij een kist en vervolgens een rouw verhaal over dat mannen mogen rouwen.

Aan het einde "oja heb boek geschreven erover -> koop hier". :')
Linkje of quote? O-)
pi_205074844
Ik kan het zelf niet openen en lezen want ik heb geen account maar misschien werkt deze link?
https://www.linkedin.com/(...)ic_profile_like_view
pi_205074872
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 14:28 schreef Serinde het volgende:

[..]
Zijn eczeem heeft een eigen wil en alles is op te lossen. Het is toch ver¤&%# niet te geloven.
Het eczeem wilde gehoord en gezien worden! _O-
Het staat er gewoon echt. :')
  vrijdag 17 juni 2022 @ 20:58:18 #189
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_205078065
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 14:57 schreef Duiveltja het volgende:
Ik zag vandaag weer een staaltje hoe kan ik mijn dooie kind monetizen.

Een foto van een huilend stel bij een kist en vervolgens een rouw verhaal over dat mannen mogen rouwen.

Aan het einde "oja heb boek geschreven erover -> koop hier". :')
Ook gezien.

Ik vond dat bijzonder.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  vrijdag 17 juni 2022 @ 21:14:56 #190
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_205078234
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 15:39 schreef vencodark het volgende:

[..]
Het eczeem wilde gehoord en gezien worden! _O-
Het staat er gewoon echt. :')
Ik krijg er spontaan eczeem van.
  vrijdag 17 juni 2022 @ 21:32:31 #191
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_205078367
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 14:57 schreef Duiveltja het volgende:
Ik zag vandaag weer een staaltje hoe kan ik mijn dooie kind monetizen.

Een foto van een huilend stel bij een kist en vervolgens een rouw verhaal over dat mannen mogen rouwen.

Aan het einde "oja heb boek geschreven erover -> koop hier". :')
Mijn stijl is het ook niet en ik vind het ook wat cru/ vreemd, maar stel je hebt daar een boek over geschreven; hoe ga je dat dan marketen?
Met een foto van een speeltuin vol spelende kinderen? Eigenlijk is alles een beetje vreemd in die context denk ik :)

Ik zou dus ook nooit zo'n boek schrijven, daar niet van.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_205078471
Coaches zijn echt de kkr van linkedIN.
  vrijdag 17 juni 2022 @ 21:50:20 #193
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_205078507
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 21:45 schreef Cockwhale het volgende:
Coaches zijn echt de kkr van linkedIN.
Een collega vroeg laatst of ik eigenlijk een coach heb. Dus ik vroeg of ze vond dat ik die nodig heb.

Nee, zegt ze, maar iedereen met een hogere functie hier heeft er één. Tja, moeten zij weten. :') X1000
pi_205079850
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 22:21 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
[..]
Die beste knul heeft twee dagen bij een autodealer gewerkt en wat stageklusjes gedaan. _O-
Kambo ??

Kikkergif dus


Fijn voor die kikker ook en jezelf dan genezer noemen :')
pi_205080094
Ohh dat plaatje :'( :'(
  zaterdag 18 juni 2022 @ 09:45:37 #196
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_205080572
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 02:37 schreef Class het volgende:

[..]
Kambo ??

Kikkergif dus
[ afbeelding ]

Fijn voor die kikker ook en jezelf dan genezer noemen :')
Arme kikker. ;(
soooo, da's mooi!
pi_205094553
quote:
Zaterdagmiddag. Lekker weer en warm in de achtertuin. Ik sta op het dak van mijn overkapping welke ik aan het bouwen ben als ik een jongen boos hoor schreeuwen en vloeken. Ik kijk even rond en zie verderop in de straat de scheldende jongeman, steeds harder vloekend en tierend. Hij is overduidelijk erg boos.
Als ik om hem heen de straat af scan zie ik niemand anders. Zijn geduld is op, het geduld met zichzelf lijkt het. Hij gooit zijn fiets op de grond, zijn postnl jas erachteraan en ook zijn zonnebril vliegt door de lucht. Onderwijl blijven de scheldwoorden door de straat zingen. Inmiddels ligt ook de post over de straat en het trottoir. Hij heeft het duidelijk lastig.
Ik zie inmiddels mensen in de straat met een grote boog om hem heen lopen. Ik klim van het dak en loop naar de koelkast, pak een blikje cola zeg tegen mijn vrouw dat ik zo terug ben. 'Wat ga je doen? Vraagt mijn vrouw' 'Ik ga even iemand helpen' zeg ik terwijl ik de poort uit loop.
Ik loop naar de jongeman en geef hem het blikje. 'We hebben allemaal wel eens een k*tdag' zeg ik tegen hem. Hij kijkt me verbaasd aan, maakt het blikje open en neemt een paar goede slokken. 'Kom, ik help je even' zeg ik terwijl ik op mijn knieën zak en de post bij elkaar raap.
Ik begin automatisch even de post te sorteren, eerst op straat, dan oneven en even huisnummers en vervolgens op de juiste volgorde.
Terwijl ik stapeltjes maak vraagt de jongeman hoe ik heet. ' Renate' zeg ik terwijl ik even naar hem op kijk. Ik zie een voorzichtige glimlach. Hij kijkt even hoe ik de post sorteer en de eerste stapels aan hem geef. ' Wat doe je eigenlijk voor werk? ' vraagt hij. Ik, beetje verbaasd door de vraag, antwoord dat ik manager ben bij de gemeente. 'Ahhh' hoor ik hem zeggen met een brede glimlach. 'Dat verbaasd me niets als ik je zo zie sorteren'. Ik moet automatisch lachen.
Ik geef hem de laatste stapels post terwijl hij zijn fiets weer rechtzet en zijn tassen weer in orde maakt. Ik pak zij inmiddels lege blikje aan en wens hem succes met de rest van zijn rit. Hij bedankt mij oprecht en al snel fietst hij verder de straat in. Ik loop weer naar huis en ga terug het dak op.

Hoe makkelijk is het om met een grote boog om de jongeman heen te lopen vraag ik mij stilletjes af? Nog makkelijker is het om even de helpende hand uit te steken.

# We hebben allemaal wel eens een k*tdag. Kijk juist dan even naar elkaar om.
https://www.linkedin.com/(...)m_medium=android_app

Dit soort verhalen op LinkedIn bezorgen je al een kutdag.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_205094563
quote:
Ik kan die

onnodige witregels

niet meer zien

maar dat zal wel

geen high-end mening zijn
https://www.linkedin.com/(...)m_medium=android_app

Ik weet niet wat je hebt gehad... :{
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_205094573
quote:
"... En hoe voelt het om 30 jaar te zijn?"

Deze vraag heb ik altijd al vreemd gevonden en al helemaal om te beantwoorden.

"... Ehm ja... voel me nie anders dan gisteru..."

Ik weet niet of jij dat ook herkent, maar ik krijg deze vraag elk jaar haha.

Maar toen ik vorige week 30 werd beantwoorden ik hem dit keer toch anders.

Eerst antwoorden ik met "Ja, ben officieel oud nu." Met het risico dat mensen die boven de 30 zijn me een beetje boos aankeken haha.

30 jaar voelt voor mij... ja echt anders dit keer.. Het voelt daadwerkelijk als een mijlpijl.

Want tja... je heb er al 30 jaar opzitten en man man als je eens wist wat voor domme dingen ik heb gezegd en gedaan. Waar ik af en toe nog steeds van cringe als ik er aan terug denk haha. Gelukkig kan ik daar nu hard om lachen. Want deze momenten heb ik ook nodig gehad om te groeien.

Het leven is daadwerkelijk een rollercoaster, met ups, downs en zo hier en daar een dikke vette crash. Of nog erger, dat je uren ondersteboven net in zo'n loop hangt.

En één van de belangrijkste dingen die ik heb geleerd is dat het leven eenmaal super kut kan zijn en dat dat oké is. Het hoort erbij. Want daardoor ben ik ook de allermooiste dingen in mijn leven gaan zien en waarderen.

Doordat ik de dieptepunten heb gevoeld, voel ik nu ook intens mijn hoogtepunten.

Wat ik nu vooral voel is dankbaarheid. Naar alles wat ik heb mogen zien, voelen en meemaken. Naar alle mensen die ik ben tegengekomen... goed en "slecht".

Er zijn veel mensen gekomen, veel ook weer gegaan en sommige zijn ook weer teruggekeerd. Sommige mensen heb ik met liefde achtergelaten en sommige kon ik toen die tijd wel stompen... maar bedoel dan ook echt no mercy.

Gelukkig ben ik daar ook in gegroeid en voel ik ook liefde naar deze mensen toe. Want zij hebben de taak gehad mij de meest waardevolle lessen mee te geven en ook daar ben ik dankbaar voor.

Nu heb ik een cirkel van prachtige mensen om me heen gecreëerd. Mensen die mij supporten en mij ook die schop onder mijn reet kunnen geven waar dat nodig is.

Ouder worden vind ik eigenlijk helemaal niet zo erg. Ja ik ben wat voller dan dat ik gewend ben, niet meer zo snel fit en herstel duurt allemaal wat langer... Maar ik ben trots op de vrouw die ik ben geworden. De zelfvertrouwen die ik nu voel... I love that sh*t.

I welcome myself to the Thirties 💁♀️ The time of transfomation.

Good things are coming and I am so f*ckng excited.

P.S.

Thanks for reading this memoir ♡
https://www.linkedin.com/(...)m_medium=android_app

Blablablabla boeiend en dan een foto plaatsen met een behoorlijke inkijk. :9~
Ô mon citoyens vous serez unis.
  zondag 19 juni 2022 @ 19:49:40 #200
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_205094787
quote:
7s.gif Op zondag 19 juni 2022 19:36 schreef HSG het volgende:

[..]
https://www.linkedin.com/(...)m_medium=android_app

Blablablabla boeiend en dan een foto plaatsen met een behoorlijke inkijk. :9~
Het hele verhaal niet gelezen, zat naar haar tieten te kijken :9~
  zondag 19 juni 2022 @ 21:11:48 #201
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_205096362
Lesley van Opstal spreekt z'n vader niet meer. Dat snap ik goed van zijn vader.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 20 juni 2022 @ 01:02:00 #202
269689 crew  Viv
pi_205098655
Van een Kunstzinnig coach en kunstenaar:

quote:
dinsdag 14 juni: Daar zijn ze.... Eindelijk.... na wachten, wachten, wachten. Of tenminste voor mij duurde het wachten toch wel eindeloos lang.
Vorige week had ik contact met de gieter. Donderdag zouden ze gaan gieten, vrijdag zouden ze dan met de koeriersdienst meegegeven worden. Dan zouden ze zaterdag bij mij thuis worden bezorgd.
Ik was er zo klaar voor. Het voelde inmiddels zo hoogzwanger in mij en klaar om geboorte te geven. (al vermoed ik dat het krijgen van een kind nog zeker 100x zo intens zal zijn).
Zaterdag; onrustig gevoel, alles in mijn huis willen voorbereiden om de hangertjes te ontvangen, kan ik al dingen voorbereiden? Wat kan ik nu al doen? Nee ik kan niks anders dan gewoon thuis zijn en afwachten. Bij iedere auto die in de straat rijd omkijken. Maar geen koeriersdienst. Ik baal, ik had van het weekend alle ruimte en tijd om de hangertjes te ontvangen, af te werken, er mooie cadeautjes van te maken. Maar ik heb te wachten.
Ik baal omdat ik maandagochtend afspraken buiten de deur heb staan. Wil ze echt niet mislopen. Probeer het zo te regelen dat er iemand op mijn huis kan passen in de ochtend, dat lukt niet, krijg het uiteindelijk wel voor elkaar om m'n eigen afspraken naar online te verplaatsen.
Onrustige nacht, haast alsof er weeen door mijn lijf gaan. Zouden ze dan vandaag eindelijk komen.....?
's Ochtends bellen met de koeriersdienst. Blijken ze op maandag helemaal niet te leveren, pffff.
Maar dinsdag ben ik zelf een groot deel niet thuis, ik wil niet nog langer wachten. Ik kan het adres gelukkig verplaatsen naar dat van mijn zus haar huis waar zij en mijn moeder vandaag zijn.
Na het cursus geven rijd ik er vanmiddag heen. Ze zijn nog niet bezorgd. Dus opnieuw wachten, een nichtje en neefje welke afleiding bieden, wachten... het stemmetje in mijn hoofd, zullen nu toch niet.... wachten...
En ineens gaat de bel, in no time sta ik aan de deur. Mijn zusje net tussen twee calls van haar werk in even beneden, mijn moeder naast me, mijn neefje en nichtje die rondtrippelen... mijn vrouwenlijn, mijn vrouwenveld, en gezin van oorsprong waarin ik ze mag ontvangen.
De hangertjes, mijn kindjes.... zoveel vrouwen.... zoveel lijnen... ze zijn zoooooo prachtig geworden. Nog zoveel mooier als ik durfde dromen. Oh ik ben verliefd. En stil. Geraakt. En vol met zoveel woorden... Een grote roze wolk.
Zoo zooooo dankbaar dat jullie ze in de voorverkoop kochten, daarmee dit, in deze grootte, lieten ontstaan. En de komende dagen zulle ze zich gaan verspreiden. Als een web verbonden. Alle voorouder lijnen die elkaar kruisen, die met elkaar in verbinding ontstaan. Als krachtveld. Dat we ons verbonden en gedragen mogen weten.
Nu stil starend naar mijn handen, het instrument van mijn ziel. #vrouwenlijn #Beyoniful #systemischwerk
https://www.linkedin.com/feed/update/activity:6944240578737922048

:{

TL;DR: kunstenaar wacht op pakketje met haar eigen ontworpen sieraden, maakt er een heel bevallingsverhaal van. :X
  Tettenkoning maandag 20 juni 2022 @ 01:08:32 #203
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205098669
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2022 01:02 schreef Viv het volgende:
Van een Kunstzinnig coach en kunstenaar:
https://www.linkedin.com/feed/update/activity:6944240578737922048

:{

TL;DR: kunstenaar wacht op pakketje met haar eigen ontworpen sieraden, maakt er een heel bevallingsverhaal van. :X
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 20 juni 2022 @ 01:35:14 #204
269689 crew  Viv
pi_205098696
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2022 01:08 schreef Nine. het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ik moest denken aan deze:

pi_205098767
Beyoniful.

*Stil*

Dit woord maakt me wel benieuwd naar die hangers. Gaan er mensen met een vulva om hun nek lopen?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205098783
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2022 01:02 schreef Viv het volgende:
Van een Kunstzinnig coach en kunstenaar:
[..]
https://www.linkedin.com/feed/update/activity:6944240578737922048

:{

TL;DR: kunstenaar wacht op pakketje met haar eigen ontworpen sieraden, maakt er een heel bevallingsverhaal van. :X
De Hangertjes:

🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205098803
quote:
Werk maar eens 2 dagen met Afas producten en je zou dit feestje graag inruilen om er niet nog een halve dag mee te moeten werken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205099069
quote:
16s.gif Op zondag 19 juni 2022 19:49 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Het hele verhaal niet gelezen, zat naar haar tieten te kijken :9~
Het gaat over dat ze 30 is geworden. Wereldnieuws hoor. :')
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_205099080
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2022 01:02 schreef Viv het volgende:
Van een Kunstzinnig coach en kunstenaar:
[..]
https://www.linkedin.com/feed/update/activity:6944240578737922048

:{

TL;DR: kunstenaar wacht op pakketje met haar eigen ontworpen sieraden, maakt er een heel bevallingsverhaal van. :X
Man man man. :') }:| _O-
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_205099310
quote:
7s.gif Op zondag 19 juni 2022 19:36 schreef HSG het volgende:

[..]
https://www.linkedin.com/(...)m_medium=android_app

Blablablabla boeiend en dan een foto plaatsen met een behoorlijke inkijk. :9~
Begrijp ik nou dat ze al een aantal jaar 30 wordt? :?
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 20 juni 2022 @ 08:51:02 #212
269689 crew  Viv
pi_205099395
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2022 08:41 schreef vencodark het volgende:

[..]
Begrijp ik nou dat ze al een aantal jaar 30 wordt? :?
Nee, ze bedoelt dat ze ieder jaar de vraag krijgt van "En hoe voelt dat nou, om X jaar te zijn?"

En nu ze 30 is, voelt het daadwerkelijk anders dan X-1. ;)
pi_205099400
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2022 08:41 schreef vencodark het volgende:

[..]
Begrijp ik nou dat ze al een aantal jaar 30 wordt? :?
Nee ze zegt "ik ben 30 en voel mij oud".

Alsjeblieft zeg. :')
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_205099403
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 08:51 schreef Viv het volgende:

[..]
Nee, ze bedoelt dat ze ieder jaar de vraag krijgt van "En hoe voelt dat nou, om X jaar te zijn?"

En nu ze 30 is, voelt het daadwerkelijk anders dan X-1. ;)
Meh. :')
pi_205099560
quote:
7s.gif Op zondag 19 juni 2022 19:36 schreef HSG het volgende:

[..]
https://www.linkedin.com/(...)m_medium=android_app

Blablablabla boeiend en dan een foto plaatsen met een behoorlijke inkijk. :9~
Verhaal niet gelezen. Op LinkedIn wel een like gezet voor de foto.

@de_boswachter @Poepz0r
  Tettenkoning maandag 20 juni 2022 @ 09:14:50 #216
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205099578
quote:
7s.gif Op zondag 19 juni 2022 19:36 schreef HSG het volgende:
https://www.linkedin.com/(...)m_medium=android_app

Blablablabla boeiend en dan een foto plaatsen met een behoorlijke inkijk. :9~

Post dan gelijk even een pica van haar, luiwammes :P
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_205099621
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 09:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]
Verhaal niet gelezen. Op LinkedIn wel een like gezet voor de foto.

@:de_boswachter @:poepz0r
Kolere. Dit is geil ja.
U MAD?
pi_205099622
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2022 09:14 schreef Nine. het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Post dan gelijk even een pica van haar, luiwammes :P
Goeie genade. Zou inhuren.
U MAD?
  maandag 20 juni 2022 @ 09:33:55 #219
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_205099727
quote:
7s.gif Op zondag 19 juni 2022 19:36 schreef HSG het volgende:

[..]
https://www.linkedin.com/(...)m_medium=android_app

Blablablabla boeiend en dan een foto plaatsen met een behoorlijke inkijk. :9~
Leuke vorm van zelfpijperij.
soooo, da's mooi!
pi_205099935
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 09:33 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Leuke vorm van zelfpijperij.
Nogal ja. Ik zat meer naar de foto te kijken dan naar haar oninteressante zeikverhaal.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  maandag 20 juni 2022 @ 13:01:56 #221
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_205101221
quote:
7s.gif Op maandag 20 juni 2022 10:04 schreef HSG het volgende:

[..]
Nogal ja. Ik zat meer naar de foto te kijken dan naar haar oninteressante zeikverhaal.
Snap ik.
soooo, da's mooi!
  maandag 20 juni 2022 @ 13:25:52 #222
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_205101405
quote:
7s.gif Op maandag 20 juni 2022 07:58 schreef HSG het volgende:

[..]
Het gaat over dat ze 30 is geworden. Wereldnieuws hoor. :')
Toch een echte 'mijlpijl' :')
pi_205101790
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 13:25 schreef Ceviche het volgende:

[..]
Toch een echte 'mijlpijl' :')
En dat moet vooral de hele wereld weten. :')
Ô mon citoyens vous serez unis.
  maandag 20 juni 2022 @ 14:24:04 #224
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_205101828
Meer een mauwpeil
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  maandag 20 juni 2022 @ 15:51:11 #225
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_205102279
quote:
Nog zoveel mooier als ik durfde dromen. Oh ik ben verliefd. En stil. Geraakt. En vol met zoveel woorden... Een grote roze wolk.
:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 20 juni 2022 @ 15:53:27 #226
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_205102301
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2022 14:24 schreef hemarookworst het volgende:
Meer een mauwpeil
Godallejezus wat een zelfkontlikkerij zeg en dan lees ik nog maar een paar zinnen uit die lap onzin :')

Om het Breezertaalgebruik nog maar achterwege te laten :{
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  dinsdag 21 juni 2022 @ 22:00:33 #227
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_205114856
"Volgende week begin ik met mijn nieuwe baan. Een nieuw begin. Ik ben vol zin!"

;(

Zo iemand hoort toch zelf ook wel dat dat nogal geforceerd klinkt? :{
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_205115951
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 16:16 schreef SEMTEX het volgende:
Rabobank is lekker aan het greenwashen op Linkedin, terwijl zij de verduurzaming van Nederlandse boeren altijd hebben afgeraden en vooral schaalvergroting hebben aangemoedigd :')
[ afbeelding ]
Doet me denken aan bedrijven die extra veel labels aan hun product toe voegen om zeker te laten zien dat het een heel groen product is.

"Eco-friendly"
"Sustainability from natural recources"
"Made out of 30% recycled fibers"

Vervolgens zit je met 3 extra kledinglabels die je weg kan gooien.
afspraak tandarts verzetten
  woensdag 22 juni 2022 @ 09:16:54 #229
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_205117050
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 05:43 schreef raptorix het volgende:

[..]
De Hangertjes:

[ afbeelding ]
Mooi man, ijzerdraad op een (d)rolletje :')
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 22 juni 2022 @ 09:24:10 #230
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205117121
quote:
2s.gif Op woensdag 22 juni 2022 09:16 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Mooi man, ijzerdraad op een (d)rolletje :')
Ziet jouw vagijn er niet zo uit dan? :wtf:
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 22 juni 2022 @ 09:24:53 #231
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_205117128
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2022 09:24 schreef Molo het volgende:

[..]
Ziet jouw vagijn er niet zo uit dan? :wtf:
Nou,nou,nou. Moet dat nu weer? :P
soooo, da's mooi!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 22 juni 2022 @ 09:59:49 #232
269689 crew  Viv
pi_205117459
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 22:00 schreef Federer-fan het volgende:
"Volgende week begin ik met mijn nieuwe baan. Een nieuw begin. Ik ben vol zin!"

;(

Zo iemand hoort toch zelf ook wel dat dat nogal geforceerd klinkt? :{
Misschien een invloed vanuit het Engels: full of joy, full of crap, etc. :+

Wel tenenkrommend inderdaad, zeg dan gewoon: "Ik heb er zin in!"
pi_205117648
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 09:59 schreef Viv het volgende:

[..]
Misschien een invloed vanuit het Engels: full of joy, full of crap, etc. :+

I am full of sin!
  Tettenkoning woensdag 22 juni 2022 @ 10:23:28 #234
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205117748
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juni 2022 10:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
I am full of sin!
A dirty mind is a joy forever O-)
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  woensdag 22 juni 2022 @ 10:31:09 #235
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_205117841
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2022 09:24 schreef Molo het volgende:

[..]
Ziet jouw vagijn er niet zo uit dan? :wtf:
Wait what..moet dat een klit voorstellen dan? :o en dat deel je dan op Linkedin :')
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 22 juni 2022 @ 12:22:30 #236
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205118963
quote:
2s.gif Op woensdag 22 juni 2022 10:31 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Wait what..moet dat een klit voorstellen dan? :o en dat deel je dan op Linkedin :')
Clit én schaamlippen erbij :7

Aan de kinderstoel te zien heeft ze haar man iig één keer kunnen overhalen haar tools te gebruiken :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 22 juni 2022 @ 14:46:35 #237
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_205120217
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2022 12:22 schreef Molo het volgende:

[..]
Clit én schaamlippen erbij :7

Aan de kinderstoel te zien heeft ze haar man iig één keer kunnen overhalen haar tools te gebruiken :')
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_205120311
quote:
2s.gif Op woensdag 22 juni 2022 10:31 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Wait what..moet dat een klit voorstellen dan? :o en dat deel je dan op Linkedin :')
Jij vond het op een mossel lijken? :P
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 23 juni 2022 @ 11:28:46 #239
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_205127071
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 15:51 schreef daNpy het volgende:

[..]
:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
Even serieus he, waarom posten mensen dit soort dingen op hun LinkedIn? Dat is toch om werk te krijgen ofzo? Waarom gaan mensen daar enorme, totaal niet aan werk gerelateerde blogverhalen op gooien die beter op Facebook of iets passen?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 23 juni 2022 @ 11:31:58 #240
269689 crew  Viv
pi_205127100
quote:
2s.gif Op woensdag 22 juni 2022 10:31 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Wait what..moet dat een klit voorstellen dan? :o en dat deel je dan op Linkedin :')
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2022 12:22 schreef Molo het volgende:

[..]
Clit én schaamlippen erbij :7

Aan de kinderstoel te zien heeft ze haar man iig één keer kunnen overhalen haar tools te gebruiken :')
Nee, dat is gewoon de vunzige gedachte van Molo hierbij. :+

Het zijn 8 generaties vrouwen:

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')