Ok, ontvolg, ik ga terug naar dts.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is het niet. Hij was er gewoon eerder dan jij.
Jij bent wel het leukste VOCHTIG POESJE
Gelukkig vroeg ik het aan gerquote:Op maandag 23 mei 2022 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kunnen aanschaffen is één, er dan wat aan hebben is wat anders.
In vorig huis hadden mn buren hun nieuwe garage goot op mijn waterafvoer aangesloten, zonder wat te overleggen terwijl ik op zee zat.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Regenton wil ik op zich ook, alleen delen we de regenpijp met de buren, dus even kijken hoe enzo.
Ik lees net dat je jankt als een wijf. Maar van mij mag jij “nat poesje” blijven. Ik vind die nickname toch niet zo leukquote:Op maandag 23 mei 2022 10:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De goudvis heeft bepaald dat het onzijdig is, daar ga ik uiteraard niet tegenin.
Ben toevallig even aan het opzoeken.quote:
quote:
misschien zijn er stickers voor te koopquote:Op maandag 23 mei 2022 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ben toevallig even aan het opzoeken.
zo'n standaard groene ton valt wel mee, maar ja, dat ziet misschien ook een beetje lomp uit op het balkon.
Zompig poesje dan?quote:Op maandag 23 mei 2022 10:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik lees net dat je jankt als een wijf. Maar van mij mag jij “nat poesje” blijven. Ik vind die nickname toch niet zo leukof “vochtig poesje”
is het zelfs in thailand nog luxerquote:Op maandag 23 mei 2022 10:24 schreef kwiwi het volgende:
Op een gegeven moment zal het misschien wel zo worden als in zuid afrika of cyprus e.d., dat je een rolling water schedule krijgt of gereduceerde druk. In Cyprus kon ik maar 2x per week de wasmachine aanzetten op bepaalde dagen en voor de rest was die hoofdkraan ergens dicht.
Met z'n bedorven eten in de magnetronquote:
gewoon je was aan ene lijn achter het schip vast makenquote:Op maandag 23 mei 2022 10:24 schreef kwiwi het volgende:
Op een gegeven moment zal het misschien wel zo worden als in zuid afrika of cyprus e.d., dat je een rolling water schedule krijgt of gereduceerde druk. In Cyprus kon ik maar 2x per week de wasmachine aanzetten op bepaalde dagen en voor de rest was die hoofdkraan ergens dicht.
dat maakt het vaak niet beterquote:Op maandag 23 mei 2022 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien zijn er stickers voor te koop
Geen ideequote:Op maandag 23 mei 2022 10:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat ze daar ook meer regen hebben misschien?
Ja ik zit natuurlijk bij die dure designdingen te kijken. Zestig euro voor zo'n standaard groene valt mee.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ben toevallig even aan het opzoeken.
zo'n standaard groene ton valt wel mee, maar ja, dat ziet misschien ook een beetje lomp uit op het balkon.
Is niks voor mij dit, want dan vergeet ik het.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:24 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op maandag 23 mei 2022 10:28 schreef FranticDJ het volgende:
Net een wesp uit huis geplaatst. We gaan niet nesten in Lotje.
Ja, het scheelt nogal hoeveel ruimte je beschikbaar hebt, voor mij is zo'n standaard ton prima, ik kijk er daar toch amper tegenaan.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik zit natuurlijk bij die dure designdingen te kijken. Zestig euro voor zo'n standaard groene valt mee.
Ik heb plek zat en zet er dan wel planten enzo omheen.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, het scheelt nogal hoeveel ruimte je beschikbaar hebt, voor mij is zo'n standaard ton prima, ik kijk er daar toch amper tegenaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |