Ik heb ook planten op het balkonquote:Op maandag 23 mei 2022 10:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en het gazonnetje moet natuurlijk wel groen blijven.
O nou ik wist niet dat het een wedstrijd was.quote:
De tuin overleeft op zich wel redelijk zelfstandig.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook planten op het balkonMaar vind dat al slecht van mezelf.
kan je via de gemeente geen regenton aanschaffen?quote:Op maandag 23 mei 2022 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook planten op het balkonMaar vind dat al slecht van mezelf.
Regenton wil ik op zich ook, alleen delen we de regenpijp met de buren, dus even kijken hoe enzo.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De tuin overleeft op zich wel redelijk zelfstandig.
Al wil ik wel nog een regenton gaan neerzetten.
Ik heb hier geen regenpijp uitkomen op het balkon, anders had ik die ook wel gehad. De buren op de hoek hebben dat wel.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De tuin overleeft op zich wel redelijk zelfstandig.
Al wil ik wel nog een regenton gaan neerzetten.
Moet je dat wel ergens op aan kunnen sluiten.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je via de gemeente geen regenton aanschaffen?
Maar jij bent een meneer, toch? Dus dan ben jij een kater, en blijf ik gewoon een poes.quote:
Ik heb ook planten en shit uitgekozen voor de bijen en vlindersquote:Op maandag 23 mei 2022 10:20 schreef Moeraskat het volgende:
Ik geef de planten wel water in de tuin. Want anders kan ik net zo goed veeggras nemen. Maar dat wil de gemeente niet. Ze willen dat je zoveel procent van je tuin groen/beplant hebt. Dus dan moet ik ook wel water geven.
dat was ook mijn vraagquote:Op maandag 23 mei 2022 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moet je dat wel ergens op aan kunnen sluiten.
die actie heeft de gemeente hier ook een paar keer gehad.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je via de gemeente geen regenton aanschaffen?
Die dingen zijn ook takkeduur.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die actie heeft de gemeente hier ook een paar keer gehad.
en dan hebben ze 50 tonnen ofzo die binnen een kwartier weg zijn
Volle grond en de klei is nog vochtig, dus dat overleeft wel. Sowieso schijnt het beter voor je planten te zijn als je ze niet continu water geeft, want diepere wortels.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:20 schreef Moeraskat het volgende:
Ik geef de planten wel water in de tuin. Want anders kan ik net zo goed veeggras nemen. Maar dat wil de gemeente niet. Ze willen dat je zoveel procent van je tuin groen/beplant hebt. Dus dan moet ik ook wel water geven.
Dan maak je stiekem een t-splitsing in hun regenpijp vannacht.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hier geen regenpijp uitkomen op het balkon, anders had ik die ook wel gehad. De buren op de hoek hebben dat wel.
ja mijn buren toen in den haag hadden het ook gedaan dacht ikquote:Op maandag 23 mei 2022 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die actie heeft de gemeente hier ook een paar keer gehad.
en dan hebben ze 50 tonnen ofzo die binnen een kwartier weg zijn
Is het niet. Hij was er gewoon eerder dan jij.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
O nou ik wist niet dat het een wedstrijd was.
Kunnen aanschaffen is één, er dan wat aan hebben is wat anders.quote:
Ik heb slechte zandgrond helaas. Hier overleefd zowat niks. Dus ik zal wel moeten.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volle grond en de klei is nog vochtig, dus dat overleeft wel. Sowieso schijnt het beter voor je planten te zijn als je ze niet continu water geeft, want diepere wortels.
De goudvis heeft bepaald dat het onzijdig is, daar ga ik uiteraard niet tegenin.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar jij bent een meneer, toch? Dus dan ben jij een kater, en blijf ik gewoon een poes.
Hij jankt als een wijf dus....quote:Op maandag 23 mei 2022 10:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar jij bent een meneer, toch? Dus dan ben jij een kater, en blijf ik gewoon een poes.
Maar hij is dus een vrouwelijke kat. Duidelijkquote:Op maandag 23 mei 2022 10:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is het niet. Hij was er gewoon eerder dan jij.
Jij bent wel het leukste VOCHTIG POESJE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |