abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_204827462
Heb een buurvrouw op leeftijd, en ze hangt me de keel uit. Ze bemoeit zich met alles, denkt opmerkingen te kunnen maken (laatst dat ik te hard de oprit op reed.., blaadjes in mijn voortuin, vogelstront op de garagepoort en noem maar op).

Nu is het ansich een aardige vrouw, maar ben er klaar mee. Wil niks meer met haar te maken hebben. Hoef mijn reet maar uit de deur te steken en daar gaat de deur ook open heel toevallig. Staat om de haverklap aan de deur, kijkt zelfs door de brievenbus. Fuck off.

Ontloop haar nu al een paar dagen en ben ook al paar keer zeer kortaf geweest. Dat ik binnen nog wat op het vuur had, doei.

Hoe kap ik het contact netjes af, heb hier toch geen interesse meer in. Als ik uit huis ga, moet ik altijd even inspecteren of de kust veilig is, anders krijg ik weer te horen hoe erg ze het heeft en hoe fantastisch alles vroeger was, haar jeugd was top en blablabla. Boeit me niet, nooit gedaan ook.
Heb paar een paar keer huilend aan de deur gehad, dat ze zich had pijn gedaan :') Eenmaal aan een voet :') Sleutel in haar hand, haar deur dicht, met andere woorden of ze binnen mocht. Nee dus.

Wat is een nette manier om het haar duidelijk te maken? Bot afkappen zoals afgelopen week helpt niet, als ik nu naar buiten zou gaan, zou ze er ook zijn. Wil geen ruzie met de buren, maar gewoon hoi en hallo, en verder niks.

Bitch is rond de 70.
pi_204827612
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 10:35 schreef Selenophilia het volgende:
Gewoon een glas voor haar tanden en je broek omlaag.
Hoe kan dit? @laforest postte deze comment net?

@laforest uitleg aub
  Beste/leukste mod 2022 zondag 22 mei 2022 @ 10:37:38 #3
319979 Fok-it
All is well
pi_204827628
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 10:36 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Hoe kan dit? @:laforest postte deze comment net?

@:laforest uitleg aub
Het is GC, geen ONZ.

Maar als je dit graag als serieuze reactie hebt dan verplaats ik je topic wel even
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_204827631
lol
pi_204827634
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 10:37 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Het is GC, geen ONZ.

Maar als je dit graag als serieuze reactie hebt dan verplaats ik je topic wel even
Ja, daarom in GC gezet zelf. Heb echt goede tips nodig in deze kwestie.
  zondag 22 mei 2022 @ 10:40:14 #6
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_204827652
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 10:20 schreef Sfancta het volgende:
Hoe kap ik het contact netjes af
quote:
Match met Buurvrouw opheffen
pi_204827914
Zeg dat de Duitsers weer komen en dat ze in de kelder moet gaan zitten tot het over is.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_204828066
Koptelefoon op doen als ze tegen je begint te praten.

Of gewoon zeggen dat ze niet meer hoeft aan te komen aangezien je te druk bent met vanalles. En vriendelijk vragen of ze wil stoppen met door de brievenbus te loeren.

Eventueel, als je die hebt, een grote waakhond op haar afsturen, dat zal haar vast leren.
pi_204828126
Je kunt haar toch gewoon negeren als ze jouw grenzen niet respecteert. Ik zou eerlijk zeggen dat die graftak zich niet zo moei bemoeien of anders meehelpt met bladeren ruimen, ze heeft toch genoeg tijd.
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
  zondag 22 mei 2022 @ 12:07:21 #10
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_204828327
Inderdaad netjes vertellen dat je een eigen leven hebt en niet continu bemoeienis van haar daarbij nodig hebt. Als er werkelijk iets is mag ze aanbellen maar verder liever een beetje afstand houden. Gewoon direct en zonder emotie duidelijk maken. Even goede vrienden.

Als het wel ruzie wordt is dat niet fijn maar de wereld stort er niet van in.
  zondag 22 mei 2022 @ 12:44:25 #12
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_204828451
Blijkbaar heeft ze behoefte aan een klein beetje aandacht, misschien is ze soms wat eenzaam. Zo erg is het toch niet om af en toe een praatje te hebben met je buurvrouw? Teveel geklaag moet je inderdaad parkeren, maar een beetje naastenliefde mag best, wordt niemand slechter van!
  zondag 22 mei 2022 @ 13:15:00 #13
395101 pokkerdepok
bla bla bla
pi_204828620
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 12:44 schreef Yozzz het volgende:
Blijkbaar heeft ze behoefte aan een klein beetje aandacht, misschien is ze soms wat eenzaam. Zo erg is het toch niet om af en toe een praatje te hebben met je buurvrouw? Teveel geklaag moet je inderdaad parkeren, maar een beetje naastenliefde mag best, wordt niemand slechter van!
dit.

dat apatische dat je ervan af wil, ga dan verhuizen ofzo..

verder gewoon niet over je heen laten lopen maar toch vriendelijk blijven.
nou nou buurvrouw wat loop je weer te klagen, geen zin in hoor, doei.
pi_204828628
Moet verschrikkelijk zijn zo'n buurvrouw.

Veel sterkte TS in deze donkere tijden.

PS: Maak een lekkere appelcake voor je buurvrouw . ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_204829179
Je kunt toch gewoon dat gesprek een keer met haar aangaan? Gewoon zeggen dat je het niet waardeert dat zij zich zo met je bemoeit. En als ze het daarna nog niet snapt, pak een krant en houd die langs je hoofd als je langs haar heen loopt.
pi_204829776
Gewoon den pener laten zien,dan blijft ze daarna wel uit de buurt. Hoewel.. Medelijden zorgt ook weer voor aandacht. Moeilijk,moeilijk...

Pepperspray ftw
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_204829902
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 10:38 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Ja, daarom in GC gezet zelf. Heb echt goede tips nodig in deze kwestie.
Daar is WGR voor.
pi_204830302
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 10:20 schreef Sfancta het volgende:
Heb een buurvrouw op leeftijd, en ze hangt me de keel uit. Ze bemoeit zich met alles, denkt opmerkingen te kunnen maken (laatst dat ik te hard de oprit op reed.., blaadjes in mijn voortuin, vogelstront op de garagepoort en noem maar op).

Nu is het ansich een aardige vrouw, maar ben er klaar mee. Wil niks meer met haar te maken hebben. Hoef mijn reet maar uit de deur te steken en daar gaat de deur ook open heel toevallig. Staat om de haverklap aan de deur, kijkt zelfs door de brievenbus. Fuck off.

Ontloop haar nu al een paar dagen en ben ook al paar keer zeer kortaf geweest. Dat ik binnen nog wat op het vuur had, doei.

Hoe kap ik het contact netjes af, heb hier toch geen interesse meer in. Als ik uit huis ga, moet ik altijd even inspecteren of de kust veilig is, anders krijg ik weer te horen hoe erg ze het heeft en hoe fantastisch alles vroeger was, haar jeugd was top en blablabla. Boeit me niet, nooit gedaan ook.
Heb paar een paar keer huilend aan de deur gehad, dat ze zich had pijn gedaan :') Eenmaal aan een voet :') Sleutel in haar hand, haar deur dicht, met andere woorden of ze binnen mocht. Nee dus.

Wat is een nette manier om het haar duidelijk te maken? Bot afkappen zoals afgelopen week helpt niet, als ik nu naar buiten zou gaan, zou ze er ook zijn. Wil geen ruzie met de buren, maar gewoon hoi en hallo, en verder niks.

Bitch is rond de 70.
Hier loopt ook zo'n Indisch chagrijn beneden rond die meent dat ie de burgemeester is en zich met alles en iedereen moet bemoeien. Die heb ik een tijdje terug te kennen gegeven dat ie zijn klep moest houden en door moest lopen. Sindsdien negeert ie me gelukkig op een enkel moment na, zoals gisteren, waarbij ie probeert om met iets te provoceren. Ik zweer je als ie 20 jaar jonger was geweest had allang iemand hem een keer op zijn bek getimmerd. (die kerel is bijna 70, kun je nagaan). Dus ik zou die takketeef gewoon haar vet geven als ik jou was, ben je er tenminste van verlost.
  maandag 23 mei 2022 @ 05:17:50 #19
497248 LeonDavinci
- einde oefening -
pi_204836143
Faken dat je oren niet goed werken of je ruis in je oren hebt.
Beetje ja-en-nee zeggen op de verkeerde momenten.
Het lekker ongemakkelijk maken totdat de buur niet meer wil praten.
Is de moeilijkste manier overigens..
Dingen moeten gewoon een keer voorbij zijn
  Tettenkoning maandag 23 mei 2022 @ 06:13:21 #20
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_204836190

Run Forrest @TS, run!
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_204841119
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 10:20 schreef Sfancta het volgende:
Heb een buurvrouw op leeftijd, en ze hangt me de keel uit. Ze bemoeit zich met alles, denkt opmerkingen te kunnen maken (laatst dat ik te hard de oprit op reed.., blaadjes in mijn voortuin, vogelstront op de garagepoort en noem maar op).

Nu is het ansich een aardige vrouw, maar ben er klaar mee. Wil niks meer met haar te maken hebben. Hoef mijn reet maar uit de deur te steken en daar gaat de deur ook open heel toevallig. Staat om de haverklap aan de deur, kijkt zelfs door de brievenbus. Fuck off.

Ontloop haar nu al een paar dagen en ben ook al paar keer zeer kortaf geweest. Dat ik binnen nog wat op het vuur had, doei.

Hoe kap ik het contact netjes af, heb hier toch geen interesse meer in. Als ik uit huis ga, moet ik altijd even inspecteren of de kust veilig is, anders krijg ik weer te horen hoe erg ze het heeft en hoe fantastisch alles vroeger was, haar jeugd was top en blablabla. Boeit me niet, nooit gedaan ook.
Heb paar een paar keer huilend aan de deur gehad, dat ze zich had pijn gedaan :') Eenmaal aan een voet :') Sleutel in haar hand, haar deur dicht, met andere woorden of ze binnen mocht. Nee dus.

Wat is een nette manier om het haar duidelijk te maken? Bot afkappen zoals afgelopen week helpt niet, als ik nu naar buiten zou gaan, zou ze er ook zijn. Wil geen ruzie met de buren, maar gewoon hoi en hallo, en verder niks.

Bitch is rond de 70.
Klinkt als Hyacinth Bucket :P
Gewoon negeren en geen aandacht geven.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')