Ja die denken dat je een maand lang hebt liggen batsen in Thailand.quote:Op zondag 22 mei 2022 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kwam ik gisteren op het werk. Komt iemand van de keuken met een serieus gezicht naar mij toe.
Ah ik hoor dat je geen rood vlees meer eet.
nee dat was naar aanleiding van die opmerking van die vrouwquote:Op zondag 22 mei 2022 09:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die denken dat je een maand lang hebt liggen batsen in Thailand.
Misschien was dat wel zo'n vrouw die dat aanvoelt of kan "zien" en ben je daadwerkelijk zwanger.quote:Op zondag 22 mei 2022 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat was naar aanleiding van die opmerking van die vrouw
Er bestaat gewoon zorgplicht he. Als jij het idee hebt dat het geen week kan wachten moet er ergens anders plek gemaakt worden.quote:Op zondag 22 mei 2022 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja had ik al gezegd maar geen prio. moet het nog een weekje uitzitten denk ik
hopelijk knapt de boel niet
[ afbeelding ]
ja denk wel dat het een week kan wachten zonder ernstige gevolgen maar het is gewoon pijnlijkquote:Op zondag 22 mei 2022 10:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Er bestaat gewoon zorgplicht he. Als jij het idee hebt dat het geen week kan wachten moet er ergens anders plek gemaakt worden.
ja ik kom aanvoelen dat ze wat jaloers was omdat ik haar niet zoveel aandacht gaf maar haar man welquote:Op zondag 22 mei 2022 10:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien was dat wel zo'n vrouw die dat aanvoelt of kan "zien" en ben je daadwerkelijk zwanger.
ja dat weet ik, maar dat heeft met rood vlees te maken?quote:Op zondag 22 mei 2022 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de dag er voor was er een vrouw die vroeg of ik zwanger was
Jij zwoele verleidster.quote:Op zondag 22 mei 2022 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik kom aanvoelen dat ze wat jaloers was omdat ik haar niet zoveel aandacht gaf maar haar man wel
Als zwangere vrouwen een stukje rood vlees eten floept de baby te vroeg uit zijn tentje.quote:Op zondag 22 mei 2022 10:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ja dat weet ik, maar dat heeft met rood vlees te maken?
543 hier. Nu eerst sokken en schoenen aan doenquote:Op zondag 22 mei 2022 10:08 schreef Haags het volgende:
@:Budapestenaar maat, de eerste 8000 stappen van de dag zitten erop.
Appeltje eitje vandaag.
*beroofd @FranticDJquote:Op zondag 22 mei 2022 10:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
verse wafels met slagroom en aardbeien
Goed bezigquote:Op zondag 22 mei 2022 10:08 schreef Haags het volgende:
@:Budapestenaar maat, de eerste 8000 stappen van de dag zitten erop.
Appeltje eitje vandaag.
quote:Op zondag 22 mei 2022 10:21 schreef UitStraling het volgende:
Rendang staat te pruttelen, beetje een niksdoendagje ervan maken
Triggeredquote:Op zondag 22 mei 2022 10:22 schreef UitStraling het volgende:
Ik irriteer me nu al aan mijn nieuwe klok, die voert zijn primaire taak maar erg matig uit.
quote:Op zondag 22 mei 2022 10:21 schreef UitStraling het volgende:
Rendang staat te pruttelen, beetje een niksdoendagje ervan maken
quote:Op zondag 22 mei 2022 10:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Bal wist niet dat Fles ook naar Thailand was
https://www.instagram.com/reel/Ccu2tMWJ1yE/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |