Oh spatader, tja hoeven ze je niet snel voor te zien, komt gewoon op lijst operatie even dichtschroeien.quote:Op zondag 22 mei 2022 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ben paar maanden terug al voor echo geweest voor dit in erasmus.. Maar toen was het niet zo groot. het is een spatader
Ja, dat weet ik. Maar ik weet niet wat er allemaal kan gebeuren met een spataderquote:Op zondag 22 mei 2022 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ben paar maanden terug al voor echo geweest voor dit in erasmus.. Maar toen was het niet zo groot. het is een spatader
Het ergste geval is een open beenquote:Op zondag 22 mei 2022 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar ik weet niet wat er allemaal kan gebeuren met een spatader
Ik moet ook gelijk aan trombose denken. Je been is niet rood en dikker dan normaal?quote:Op zondag 22 mei 2022 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het ergste geval is een open been
[ afbeelding ]
Wat?quote:Op zondag 22 mei 2022 09:46 schreef bitterbal het volgende:
heb wel weer de vorm van mijn voeten terug
nee. ja had die opgezwollen voeten maar dat waren beide.quote:Op zondag 22 mei 2022 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet ook gelijk aan trombose denken. Je been is niet rood en dikker dan normaal?
Het was leuk je gekend te hebbenquote:
Hmm. Oké.quote:Op zondag 22 mei 2022 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee. ja had die opgezwollen voeten maar dat waren beide.
Maar been is niet dikker alleen waar die ader loopt zie je een verkleuring maar had gelezen dat dat kan gebeuren. Beetje bruinig
Ja je bent tenslotte ook geen 18 meerquote:Op zondag 22 mei 2022 09:48 schreef bitterbal het volgende:
ja zal de leeftijd wel zijn denk ik
al heb ik een collega, denk 25 en die heeft paar maanden terug zo'n spatader operatie gehad
elke dag een tasje voor die dagaten bezorgen, kan je die van de vorige dag mee terug sturenquote:Op zondag 22 mei 2022 09:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo maar eens een kledingplan maken. Idee is om niet alles in 1 grote koffer te stoppen omdat we nergens echt lang blijven. Hoop kleine tasjes worden het denk ik. En een tas met bijv toiletspullen die je wel elke dag nodig hebt. En tech gear en zo. Even over nadenken gewoon. Nu eerst douchen.
mja had ik al gezegd maar geen prio. moet het nog een weekje uitzitten denk ikquote:Op zondag 22 mei 2022 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja. Kun je toch niet de huisarts bellen en zeggen dat het erger geworden is?
quote:Op zondag 22 mei 2022 09:53 schreef UitStraling het volgende:
Zo'n spatader kan ook ineens ontploffen hè.
quote:Op zondag 22 mei 2022 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja had ik al gezegd maar geen prio. moet het nog een weekje uitzitten denk ik
hopelijk knapt de boel niet
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 mei 2022 09:53 schreef UitStraling het volgende:
Zo'n spatader kan ook ineens ontploffen hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |