abonnement Unibet Coolblue
  zondag 22 mei 2022 @ 10:39:22 #51
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_204827643
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 23:36 schreef -XOR- het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Nou met wat plamuur van die Oekraïnse doen ze niet veel voor elkaar onder zo op het eerste gezicht. Maar als ik dan dat getatoeëerde traantje zie hoeven we ook niet bij Tony te zijn voor de rationele beslissingen
  zondag 22 mei 2022 @ 10:47:06 #52
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_204827723
Het was niet de bedoeling maar is hem * zomaar * overkomen ?
Ik geloof dat niet. Je dochter haar kamer afnemen om er een aantrekkelijke jonge dame in te zetten terwijl je partner dat eigenlijk niet wil,klinkt niet als toevallig maar eerder als gepland.
Na 10 jaar en 2 kinderen was de spanning er uit. Dus op naar iets nieuws.
Wat een gehuichel van die man. Wees dan tenminste een kerel en geef het ronduit toe.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_204827767
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2022 10:07 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Onslow was helemaal geen tokkie. :{w

[ afbeelding ]

_O_
Onslowgod @Zipportal @Wereldgozer
U MAD?
  zondag 22 mei 2022 @ 19:10:13 #54
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_204833428
quote:
84s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 23:25 schreef Starhopper het volgende:
The Sun :')
jij :')
Graag verwijderen.
pi_204834106
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 10:47 schreef deedeetee het volgende:
Het was niet de bedoeling maar is hem * zomaar * overkomen ?
Ik geloof dat niet. Je dochter haar kamer afnemen om er een aantrekkelijke jonge dame in te zetten terwijl je partner dat eigenlijk niet wil,klinkt niet als toevallig maar eerder als gepland.
Na 10 jaar en 2 kinderen was de spanning er uit. Dus op naar iets nieuws.
Wat een gehuichel van die man. Wees dan tenminste een kerel en geef het ronduit toe.
Had hij dan niet beter naar een groepsopvang kunnen gaan en daar shoppen. Dan had hij meer keuze gehad.

Overigens, wat het idee er ook achter was, je bent natuurlijk niet goed snik als je wildvreemde mensen in huis gaat nemen en al helemaal niet als je jonge kinderen hebt. Maar goed, die gozert ziet er ook niet uit als het grootste licht van het Verenigd Koninkrijk (en die lat ligt toch niet hoog).
pi_204834384
quote:
84s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 23:47 schreef Starhopper het volgende:
Wat kan iemand nou schelen dat een Engelse tokkie zijn vriendin dumpt? En waarom is dit nieuws?
Je moet een tokkie zijn om andere te herkennen.
pi_204837150
Dat nummer van André Hazes over 'Wat een vriend .."was blijkbaar niet in het Engels vertaald. Dan had die vrouw beter kunnen weten.
  maandag 23 mei 2022 @ 12:07:19 #58
3542 Gia
User under construction
pi_204838047
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 02:19 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Vreemd, zijn eigen vrouw is knapper dan die hoer uit Oekraïne.

Deze lul gaat hier nog heel veel spijt van krijgen.
Helemaal mee eens. Maar ja, zijn verlies. Over 2 jaar is dat hoertje weg en zit hij alleen met een alimentatieverplichting.
  maandag 23 mei 2022 @ 13:51:10 #59
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_204838809
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 21:22 schreef NoXia het volgende:
Ik snap hem wel. :9~
Ik ook
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_204838896
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 23:25 schreef Rode_Wijn het volgende:
Oekraïnse vrouw is wel oke, niet speciaal. Is zijn vriendin dan zo erg? Waarom zijn daar geen foto's van?
Er loopt wel betere handel rond in Oekraïne.
pi_204838925
quote:
7s.gif Op maandag 23 mei 2022 13:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ik ook
Lekker je raketkruiser in haar zee van Azov laten zinken. :+
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  maandag 23 mei 2022 @ 14:15:41 #62
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_204839019
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 21:03 schreef Prego het volgende:

[..]
Je moet een tokkie zijn om andere te herkennen.
Behalve wanneer de tokkie in kwestie tatoeages op z'n gelaat heeft.
pi_204839602
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 21:22 schreef MichaelScott het volgende:
Dit gaat vast goed aflopen, die Oekraïense doet hem echt niet om een Brits paspoort te bemachtigen.

"Goudeerlijke Brit eindelijk van vervelende vrouw verlost"
- The Sun
afspraak tandarts verzetten
  maandag 23 mei 2022 @ 17:16:47 #64
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_204840251
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 10:47 schreef deedeetee het volgende:
Het was niet de bedoeling maar is hem * zomaar * overkomen ?
Ik geloof dat niet. Je dochter haar kamer afnemen om er een aantrekkelijke jonge dame in te zetten terwijl je partner dat eigenlijk niet wil,klinkt niet als toevallig maar eerder als gepland.
Na 10 jaar en 2 kinderen was de spanning er uit. Dus op naar iets nieuws.
Wat een gehuichel van die man. Wees dan tenminste een kerel en geef het ronduit toe.
Dit. Hij was uitgekeken op zijn vrouw en zij knoopt waarschijnlijk met voorbedachte rade een relatie aan met die kerel omdat hij een makkelijk slachtoffer is in die zin.

Maar dan nog: altijd eerlijk blijven idd. Ik ken er in mijn omgeving ook wel een paar waarvan dit op zo'n manier zal lopen en ze zullen blijven claimen 'het is mij overkomen' terwijl ze al lang wisten dat die relatie niet voor eeuwig was. Omdat ze in zo'n geval willen redden wat er te redden valt zal je niemand horen zeggen hoe de vork écht in de steel zat. Ik vind het alleen jammer dat dit in het nieuws is zodat er heel veel mensen gaan denken dat Oekraïnse vrouwen alleen maar op dit soort zaken uit zijn. Jammer.
With love :*
  maandag 23 mei 2022 @ 17:32:13 #65
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_204840363
Ik zie wel wat hem tot haar heeft aangetrokken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_204840380
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2022 17:32 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ik zie wel wat hem tot haar heeft aangetrokken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is inderdaad bepaald geen bijzonder mooie meid en zeker voor een 22 jarige al behoorlijk chubby.

Als die haar paspoort heeft groeit die dicht en is hij blij als hij er vanaf is.

Slechte keuze, Oekraïense vrouwen zorgen doorgaans beter voor zichzelf. Hiervoor had hij ook de eerste de beste bar binnen kunnen stappen. Al heb je dan wel kans dat ze op hun 22 al twee kinderen rond hebben lopen.

Maar zuipen en vloeken kunnen ze!
  Moderator maandag 23 mei 2022 @ 17:41:21 #67
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204840435
Waarom zou je zo trots voor pers gaan poseren dat je je vrouw hebt verlaten voor iemand die je een week kent?
pi_204840440
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 23:36 schreef -XOR- het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Denk dat ze over een tijdje blij is dat hij dit heeft gedaan. Jeetje, wat een figuur.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_204840491
Waar kan ik me opgeven voor opvang van Oekraiense lekkere wijven vluchtelingen ?
Ik heb een groot hard.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  maandag 23 mei 2022 @ 17:52:43 #70
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_204840589
Na 10 dagen ook echt al.
pi_204840635
quote:
9s.gif Op maandag 23 mei 2022 17:41 schreef Momo het volgende:
Waarom zou je zo trots voor pers gaan poseren dat je je vrouw hebt verlaten voor iemand die je een week kent?
Het is een tokkie.
pi_204840765
quote:
84s.gif Op zondag 22 mei 2022 09:26 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dus vluchtelingen van het vrouwelijke geslacht zijn hoeren? :')
Een vreemde, stigmatiserende en onjuiste conclusie.
pi_204841418
Sofiia Karkadym laat aan The Sun weten dat zij zich niet verantwoordelijk voelt voor het stuklopen van de relatie van de mensen die haar onderdak boden. „Ik hield van de familie. Ik heb veel tijd met zijn vriendin doorgebracht en ik heb geprobeerd haar te helpen, maar ze had twee gezichten. Haar constante achterdocht zorgde voor veel spanning en dat duwde mij en Tony alleen maar dichter naar elkaar toe.”
ofiia heeft duidelijk geen spijt dat ze het huwelijk van haar gastgezin heeft opgebroken. „Ze creëerde deze situatie door constant te suggereren dat er iets aan de hand was terwijl dat toen nog niet zo was. Dus dit is haar eigen schuld.”

Ook de ex-vriendin van Tony heeft inmiddels gereageerd. Tegen The Sun zegt Lorna Garnett dat ze gebroken is. „Sofiia had vanaf het begin haar zinnen op mijn man gezet. Ze geeft er niets om dat ze ons gezin verwoest.” Garnett is het vertrouwen in haar medemens verloren. „Ik wilde iemand in nood helpen door haar onderdak te bieden. Dit is wat ik ervoor terugkrijg.” :o Haar eigen schuld _O-
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_204842027
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 18:42 schreef Soury het volgende:
Sofiia Karkadym laat aan The Sun weten dat zij zich niet verantwoordelijk voelt voor het stuklopen van de relatie van de mensen die haar onderdak boden. „Ik hield van de familie. Ik heb veel tijd met zijn vriendin doorgebracht en ik heb geprobeerd haar te helpen, maar ze had twee gezichten. Haar constante achterdocht zorgde voor veel spanning en dat duwde mij en Tony alleen maar dichter naar elkaar toe.”
ofiia heeft duidelijk geen spijt dat ze het huwelijk van haar gastgezin heeft opgebroken. „Ze creëerde deze situatie door constant te suggereren dat er iets aan de hand was terwijl dat toen nog niet zo was. Dus dit is haar eigen schuld.”

Ook de ex-vriendin van Tony heeft inmiddels gereageerd. Tegen The Sun zegt Lorna Garnett dat ze gebroken is. „Sofiia had vanaf het begin haar zinnen op mijn man gezet. Ze geeft er niets om dat ze ons gezin verwoest.” Garnett is het vertrouwen in haar medemens verloren. „Ik wilde iemand in nood helpen door haar onderdak te bieden. Dit is wat ik ervoor terugkrijg.” :o Haar eigen schuld _O-
Schuld is niet het juiste woord, maar dat die relatie in 10 dagen naar de klote gaat omdat er een gewoontjes uitziend grietje van 22 komt wonen zegt wel iets over wat er was. Kennelijk was die kerel maar wat graag bereid om haar in te ruilen en dat is doorgaans niet omdat het zo’n leuke, lieve meid is. Dat is meer omdat je haar spuugzat bent.
pi_204842061
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2022 19:26 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Schuld is niet het juiste woord, maar dat die relatie in 10 dagen naar de klote gaat omdat er een gewoontjes uitziend grietje van 22 komt wonen zegt wel iets over wat er was. Kennelijk was die kerel maar wat graag bereid om haar in te ruilen en dat is doorgaans niet omdat het zo’n leuke, lieve meid is. Dat is meer omdat je haar spuugzat bent.
Dat zijn niet mijn woorden he?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_204842166
Viezzz Patrick
  maandag 23 mei 2022 @ 19:45:12 #78
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_204842269
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2022 17:32 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ik zie wel wat hem tot haar heeft aangetrokken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zijn ex lijkt eigenlijk eerder op een "ok" Oekraïnse.

Hij heeft de Oekraïne-eruitziende Brit ingeruild voor een Brits uitziende Oekraïnse... 8)7
Krekker is de bom!
pi_204843189
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2022 19:45 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
En zijn ex lijkt eigenlijk eerder op een "ok" Oekraïnse.

Hij heeft de Oekraïne-eruitziende Brit ingeruild voor een Brits uitziende Oekraïnse... 8)7
Hij heeft gewoon het oude exemplaar ingeruild tegen een wat nog niet door de kinderen volgekliederd is met hun viltstiften. Als Sofiia zich binnen een paar maanden vol heeft laten spuiten en tatoeëren is het ware liefde! :+
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_204843674
Hier is haar gezicht een stuk minder bewerkt en ze ziet er gelijk een stuk viezer uit:

.
pi_205004031
Er is weer veel te doen rondom het dictatortje.

quote:
Poetin behandeld voor kanker, volgens Amerikaanse inlichtingendiensten: ‘Iedereen voelt dat het einde nabij is’
https://www.businessinsider.nl/poetin-behandeld-voor-kanker/

quote:
'Poetin ontsnapt aan aanslag en behandeld voor kanker'
https://www.rtlnieuws.nl/(...)igde-staten-newsweek

quote:
LIVE | Populair programma Poetin met vragen van kijkers zonder reden afgezegd
https://www.telegraaf.nl/(...)onder-reden-afgezegd
  donderdag 9 juni 2022 @ 13:16:13 #82
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_205004087
Na 10 dagen, goeie basis. _O-
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  maandag 26 september 2022 @ 22:20:05 #83
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206113903
Hahaha, dumbass _O-

=================================

British father, 30, SPLITS from Ukrainian refugee accusing her of 'irrational behaviour, not handling her drink and stabbing a wall' - just four months after he dumped his partner of 10 years and mother of his two children to be with her

Tony Garnett, 30, claims he's thrown out Sofiia Karkadym, 22, after they had a furious argument
He was with his partner Lorna, 28, for 10 years before leaving her for Sofiia after she came to stay with them
She fell for the father-of-two and they moved out together after 10 days so they could start a new life together
But in an interview with MailOnline, he said: 'I am 100 per cent through with her. We are finished as a couple'

Lees verder: https://www.dailymail.co.(...)gee-affair-with.html
pi_206114266
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 23:36 schreef -XOR- het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Die tattoos :')
  maandag 26 september 2022 @ 23:02:11 #85
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_206114311
quote:
10s.gif Op maandag 26 september 2022 22:20 schreef slashdotter3 het volgende:

British father, 30, SPLITS from Ukrainian refugee accusing her of 'irrational behaviour, not handling her drink and stabbing a wall' - just four months after he dumped his partner of 10 years and mother of his two children to be with her

Tony Garnett, 30, claims he's thrown out Sofiia Karkadym, 22, after they had a furious argument
He was with his partner Lorna, 28, for 10 years before leaving her for Sofiia after she came to stay with them
She fell for the father-of-two and they moved out together after 10 days so they could start a new life together
But in an interview with MailOnline, he said: 'I am 100 per cent through with her. We are finished as a couple'
Echt een typische tokkie die gast man man man..
  maandag 26 september 2022 @ 23:33:32 #86
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_206114534
quote:
10s.gif Op maandag 26 september 2022 22:20 schreef slashdotter3 het volgende:
Hahaha, dumbass _O-

=================================

British father, 30, SPLITS from Ukrainian refugee accusing her of 'irrational behaviour, not handling her drink and stabbing a wall' - just four months after he dumped his partner of 10 years and mother of his two children to be with her

Tony Garnett, 30, claims he's thrown out Sofiia Karkadym, 22, after they had a furious argument
He was with his partner Lorna, 28, for 10 years before leaving her for Sofiia after she came to stay with them
She fell for the father-of-two and they moved out together after 10 days so they could start a new life together
But in an interview with MailOnline, he said: 'I am 100 per cent through with her. We are finished as a couple'

Lees verder: https://www.dailymail.co.(...)gee-affair-with.html
Whehehehe, leedvermaak is het beste vermaak zeggen ze wel eens :-)
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_206114805
quote:
10s.gif Op maandag 26 september 2022 22:20 schreef slashdotter3 het volgende:
Hahaha, dumbass _O-

=================================

British father, 30, SPLITS from Ukrainian refugee accusing her of 'irrational behaviour, not handling her drink and stabbing a wall' - just four months after he dumped his partner of 10 years and mother of his two children to be with her

Tony Garnett, 30, claims he's thrown out Sofiia Karkadym, 22, after they had a furious argument
He was with his partner Lorna, 28, for 10 years before leaving her for Sofiia after she came to stay with them
She fell for the father-of-two and they moved out together after 10 days so they could start a new life together
But in an interview with MailOnline, he said: 'I am 100 per cent through with her. We are finished as a couple'

Lees verder: https://www.dailymail.co.(...)gee-affair-with.html
:D
pi_206114809
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 21:29 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Denk het ook. Ze gaat doen wat al die importbruiden doen. Paar maanden/jaren uitzingen met hem totdat het permanente verblijf is veilig gesteld en ondertussen rondkijken naar een nog betere/rijkere/leukere/leukereFamilie/groterHuis/geenKinderen partner.

Die knakker heeft een paar jaar pret met haar en dan is ze weg en heeft hij z'n relatie van 10 jaar en kinderen hiervoor weggegooid
Och, misschien valt (de kloon/vervanger van) Putin tegen die tijd Finland wel binnen.

Edit: volgende week dus. Dat ging snel met de liefde.
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 27 september 2022 @ 01:24:11 #89
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_206115015
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 18:42 schreef Soury het volgende:
Sofiia Karkadym laat aan The Sun weten dat zij zich niet verantwoordelijk voelt voor het stuklopen van de relatie van de mensen die haar onderdak boden. „Ik hield van de familie. Ik heb veel tijd met zijn vriendin doorgebracht en ik heb geprobeerd haar te helpen, maar ze had twee gezichten. Haar constante achterdocht zorgde voor veel spanning en dat duwde mij en Tony alleen maar dichter naar elkaar toe.”
ofiia heeft duidelijk geen spijt dat ze het huwelijk van haar gastgezin heeft opgebroken. „Ze creëerde deze situatie door constant te suggereren dat er iets aan de hand was terwijl dat toen nog niet zo was. Dus dit is haar eigen schuld.”

Ook de ex-vriendin van Tony heeft inmiddels gereageerd. Tegen The Sun zegt Lorna Garnett dat ze gebroken is. „Sofiia had vanaf het begin haar zinnen op mijn man gezet. Ze geeft er niets om dat ze ons gezin verwoest.” Garnett is het vertrouwen in haar medemens verloren. „Ik wilde iemand in nood helpen door haar onderdak te bieden. Dit is wat ik ervoor terugkrijg.” :o Haar eigen schuld _O-
De tering zeg, wat een shitshow.
Begreep ik het goed dat er met een dag of 10 een ‘relatie’ was? Dan was het achterdocht van de vriendin in kwestie zeer terecht.

Alleen jammer dat beide dames naar elkaar wijzen ipv naar de heer in kwestie.
Die was vanaf het eerste moment al geïnteresseerd in die vluchteling, want die ander kan haar zinnen zetten tot ze een ons weegt als de heer in kwestie niet wil.

Al met al, waarschijnlijk al een relatie die al niet te best liep. Dan ook nog eens de kat op het spek binden (mooie en geïnteresseerde vrouw) en voila, een zeer naar eind.

Heer in kwestie ziet eruit als een lozer en gedraagt zich zo. Vriendin in kwestie mag blij zijn dat ze eraf is. Oekraïnse dame gaat spijt krijgen. Hoop dat ze iig een mooi paspoort eraan overhoudt en zo verstandig is zich niet volgens Britse gewoonte met jong te laten schoppen door hem.

Maar past niet in nws dit. Meer voor onzin of klaagbaak of iig iets anders. SBS6 ofzo.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_206115034
'Stabbing a wall' 14.gif
-nee-
  dinsdag 27 september 2022 @ 02:14:49 #91
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_206115068
quote:
12s.gif Op maandag 23 mei 2022 17:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het is inderdaad bepaald geen bijzonder mooie meid en zeker voor een 22 jarige al behoorlijk chubby.

Als die haar paspoort heeft groeit die dicht en is hij blij als hij er vanaf is.

Slechte keuze, Oekraïense vrouwen zorgen doorgaans beter voor zichzelf. Hiervoor had hij ook de eerste de beste bar binnen kunnen stappen. Al heb je dan wel kans dat ze op hun 22 al twee kinderen rond hebben lopen.

Maar zuipen en vloeken kunnen ze!
Chubby???
Echt serieus? Want zij is niet chubby.

Jij valt op rank gebouwde fitgirls. Sportief en rank lichaam. Gezond en mooi, maar wel aan de ranke kant van een goed gezond lichaam. Deze meid zit meer in het midden van een goed gezond lichaam. Ze is gewoon slank, niet heel afgetraind. Ze is niet chubby, dat is mollig (niet vet, maar ook niet slank). Ze heeft vooral een wat ronder/voller gezicht, wat haar goed staat. Misschien hou jij meer van hartvorm of ovaal.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 27 september 2022 @ 02:18:09 #92
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_206115070
quote:
10s.gif Op maandag 26 september 2022 22:20 schreef slashdotter3 het volgende:
Hahaha, dumbass _O-

=================================

British father, 30, SPLITS from Ukrainian refugee accusing her of 'irrational behaviour, not handling her drink and stabbing a wall' - just four months after he dumped his partner of 10 years and mother of his two children to be with her

Tony Garnett, 30, claims he's thrown out Sofiia Karkadym, 22, after they had a furious argument
He was with his partner Lorna, 28, for 10 years before leaving her for Sofiia after she came to stay with them
She fell for the father-of-two and they moved out together after 10 days so they could start a new life together
But in an interview with MailOnline, he said: 'I am 100 per cent through with her. We are finished as a couple'

Lees verder: https://www.dailymail.co.(...)gee-affair-with.html
Ok, dat ging snel…

Grinnik
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_206115284
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 02:18 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Ok, dat ging snel…

Grinnik
Gekke Britten :')
High in the clouds is no way to be free
pi_206115302
_O- _O- _O-
pi_206115341
Als er geen vechtrelatie zonder basis is vind ik iemand die kinderen neemt en ondertussen kijkt of er andere smaken zijn geen knip voor de neus waard. Als je geen kinderen neemt, prima. Maar zo'n signaal als in dat hij (of zij) iets anders is wat lekker is tegenkomt en simpelweg de lul achterna loopt geeft imho een beroerd signaal naar de kinderen af.
pi_206115374
Uit het AD

quote:
......
Tony benadrukt dat hoewel hij Sofia op straat zet, hij haar niet in de steek laat. „Ik heb haar moeder zelfs gemaild met de vraag om haar te helpen.”
  dinsdag 27 september 2022 @ 08:12:16 #97
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_206115402
Good-bye, said so easily, Good-bye, said so quietly Good-bye
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  dinsdag 27 september 2022 @ 08:28:54 #98
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_206115483
Tijd om terug te gaan naar zijn ex dan, die staat er waarschijnlijk nog open voor ook als ze die Oekraiense de schuld geeft.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  dinsdag 27 september 2022 @ 08:53:57 #99
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_206115660
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2022 19:26 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Schuld is niet het juiste woord, maar dat die relatie in 10 dagen naar de klote gaat omdat er een gewoontjes uitziend grietje van 22 komt wonen zegt wel iets over wat er was. Kennelijk was die kerel maar wat graag bereid om haar in te ruilen en dat is doorgaans niet omdat het zo’n leuke, lieve meid is. Dat is meer omdat je haar spuugzat bent.
Wie zegt dat het door haar komt? Die vent lijkt mij niet de betrouwbaarste of meest moreel verhevene.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 27 september 2022 @ 08:54:48 #100
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206115664
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 08:02 schreef Idisrom het volgende:
Uit het AD
[..]

En af en toe nog neuken natuurlijk
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')