abonnement Unibet Coolblue
pi_204828259
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 12:07 schreef Lyrebird het volgende:
Lagarde vertrouw ik voor geen cent (vat je m?); ze heeft technisch gelijk, maar hetzelfde geldt voor haar eigen Euro. Euro’s en Dollars zijn “aandelen” in de Europese en Amerikaanse economie, respectievelijk. Die kunnen ook niks waard worden en hoe meer gratis geld de FED en ECB printen, hoe harder dat zal gaan.

En ik zit op de lijn van Warren Buffett en heb geen bitcoin.
Ik gok graag op meerdere paarden, en mijn belangrijkste paard is mijn kennis, het zal me een rotzorg zijn welk muntje straks bepalend is, ik kan overal en altijd terug vallen op skills, en belangrijk, hecht niet te veel waarde aan kapitaal en bezit, hoe meer je hebt, hoe giftiger het word, eigenlijk geef ik het meestal gewoon weg aan mensen die het echt nodig hebben, en dat geeft me elke dag weer kracht om op te staan :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_204828287
Die luxe heb je niet als je kleine kinderen hebt :)

Omdat we vaak verhuizen, hebben we bankrekeningen in meerdere landen met vreemde valuta. Moet je je niet te veel bij voorstellen, want wij zijn arm. Het meeste geld is geīnvesteerd. Idd, wedden op meerdere paarden.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_204828337
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2022 12:14 schreef Lyrebird het volgende:
Die luxe heb je niet als je kleine kinderen hebt :)

Omdat we vaak verhuizen, hebben we bankrekeningen in meerdere landen met vreemde valuta. Moet je je niet te veel bij voorstellen, want wij zijn arm. Het meeste geld is geīnvesteerd. Idd, wedden op meerdere paarden.
Ik krijg mijn pensioen in Bitcoin, :+
Maar dat is meer vanwege: Eating your own dogfood :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_204830268
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 19:10 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Valuta die gedekt zijn met goud?
Zijn die er nog?
  zondag 22 mei 2022 @ 15:38:56 #65
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_204830357
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 15:33 schreef Murdera het volgende:

[..]
Zijn die er nog?
Nee...
  zondag 22 mei 2022 @ 15:39:51 #66
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_204830377
Zit zeker wel waarde in het systeem van BTC. Maar laten er geen doekjes omheen winden, de meeste mensen zitten in crypto in de hoop dat ze juist gegokt hebben op een coin die hopelijk opeens omhoog schiet.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_204832567
quote:
2s.gif Op zondag 22 mei 2022 15:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Zit zeker wel waarde in het systeem van BTC. Maar laten er geen doekjes omheen winden, de meeste mensen zitten in crypto in de hoop dat ze juist gegokt hebben op een coin die hopelijk opeens omhoog schiet.
Vaak niet eens een 'coin' maar een random aangemaakt 'token' op een blockchain van een bestaande coin.

Wil je in crypto op safe spelen, dan zit je in bitcoin prima. Eind 2023 of begin 2024 verwacht ik weer een nieuwe bull-run dus tot dat moment gewoon rustig blijven.

[ Bericht 0% gewijzigd door TheFreshPrince op 23-05-2022 15:16:42 ]
pi_204832664
quote:
2s.gif Op zondag 22 mei 2022 15:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Zit zeker wel waarde in het systeem van BTC. Maar laten er geen doekjes omheen winden, de meeste mensen zitten in crypto in de hoop dat ze juist gegokt hebben op een coin die hopelijk opeens omhoog schiet.
Het zijn net penny-stocks. Alleen de onderlaag van de maatschappij zit er met relatief grote posities in.

Er is nog steeds geen fatsoenlijke dienst of product uitgekomen uit al die shitcoins met hun zogenaamde contracten, tokens en weet ik wat nog meer.
pi_204832669
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 17:56 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Vaak niet eens een 'coin' maar een random aangemaakt 'token' op een blockchain van een bestaande coin.

Wil je in crypto op safe spelen, dan zit je in bitcoin prima. Eind 2024 of begin 2025 verwacht ik weer een nieuwe bull-run dus tot dat moment gewoon rustig blijven.
Waarom dan pas? Normaal elke 2 jaar
Vakman pur sang
pi_204832750
ze heeft in principe natuurlijk wel een punt. als morgen de exchanges zeggen: we handelen niet meer in bitcoin, is het geen cent meer waard.

Met normaal geld kan je dan nog een achterliggende overheid aanspreken, die zijn door geld uit te geven bepaalde verplichtingen aangegaan. met crypto is dat natuurlijk niet zo.
  zondag 22 mei 2022 @ 18:14:50 #71
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_204832756
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 18:05 schreef Confetti het volgende:

[..]
Het zijn net penny-stocks. Alleen de onderlaag van de maatschappij zit er met relatief grote posities in.

Er is nog steeds geen fatsoenlijke dienst of product uitgekomen uit al die shitcoins met hun zogenaamde contracten, tokens en weet ik wat nog meer.
En praktische adoption los van speculatie blijft ook achter. Maar is vast een kwestie van tijd.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_204832804
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2022 18:06 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Waarom dan pas? Normaal elke 2 jaar
Er kan natuurlijk eerder een bull-run zijn maar de aanloop naar de halving verwacht ik sowieso wel weer wat vuurwerk.

Het maakt weinig uit verder, het gaat zoals het gaat.
pi_204833387
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 18:21 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Er kan natuurlijk eerder een bull-run zijn maar de aanloop naar de halving verwacht ik sowieso wel weer wat vuurwerk.

Het maakt weinig uit verder, het gaat zoals het gaat.
Maak me wel wat zorgen dat bitcoin eens ter einde komt en dat de piek geweest is. Durf er niet meer belegging in te stoppen dan zo’n 30%
Vakman pur sang
pi_204833413
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 15:33 schreef Murdera het volgende:

[..]
Zijn die er nog?
De roebel?
pi_204833441
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2022 19:06 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Maak me wel wat zorgen dat bitcoin eens ter einde komt en dat de piek geweest is. Durf er niet meer belegging in te stoppen dan zo’n 30%
Bitcoin komt niet "ten einde". Het kan natuurlijk wel zijn dat de aandacht door investeerders er voor verslapt maar zolang er iemand blijft minen, gaat bitcoin wel door.

En het is natuurlijk sowieso verstandig om nooit "all-in" te gaan met een investering.
Achteraf weet je alles, vooraf niet.
pi_204833616
Iets heeft waarde zolang mensen geloven dat iets waarde heeft. Er zijn tamelijk wat personen die een zekere waarde zien in bitcoins etc dus wat dat betreft is het niet echt iets heel anders dan geld.
Conscience do cost.
pi_204833783
Ze zou zich druk moeten maken over het geringe verschil met de euro.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_204836464
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2022 18:06 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Waarom dan pas? Normaal elke 2 jaar
Omdat Bitcoin een macro asset is geworden die steeds meer de algemene trend van de beurs volgt.
Ik denk dat het nog erg lang kan duren voordat Bitcoin zich daar aan ontrekt, wellicht moet dan eerst de dollar volledig instorten, iets wat niet snel gaat gebeuren.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_204836477
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 18:05 schreef Confetti het volgende:

[..]
Het zijn net penny-stocks. Alleen de onderlaag van de maatschappij zit er met relatief grote posities in.

Er is nog steeds geen fatsoenlijke dienst of product uitgekomen uit al die shitcoins met hun zogenaamde contracten, tokens en weet ik wat nog meer.
U is niet bekend met het Lightning Network?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_204843838
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 19:30 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Er zijn ook niet-bejaarden met deze mening. Het produceert niks, genereert geen free cash flow, en is dus vanuit het oogpunt van een value-investor een waardeloze investering, zoals Lagarde hierboven ook aangaf met intrinsieke waarde.
[..]
Ik meen dat de man bv. ook nooit in goud "geīnvesteerd" heeft, maar ik kan me vergissen.
je quote in het filmpje vanaf 5:50

Eigenlijk is zijn argumentatie best prima als je het hele filmpje kijkt. Welke coin je ook bekijkt - de waarde zit niet in de coin maar in de mogelijkheid van betalingen. Hoewel betalingen best kunnen - ken ik eigenlijk geen coin die daadwerkelijk de waarde vanuit een betaalsysteem laat zien - het is vooral een asset class. En als asset class zelf levert het niet echt iets op anders dan de fluctuatie van het geld wat mensen er tot op heden in gestopt hebben.

Zodra het echt iets gaat oplossen, wat de smart contracts al heel lang beloven, of bijv de goedkopere equivalent van internationale betalingen mogelijk maakt, dan krijgt het een waarde. Tot die tijd is het een non-productive asset en dus is het dan greater fool theory.


En de presentatie van Lagarde moeten we denk ik in hetzelfde stukje zien.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')