abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8282503
Ik zeg zo af en toe echt de gekste dingen. Laatst:

Ik noem die jongen ff Piet

Piet: "Ken je me zaterdag komen helpen met spullen verhuizen naar me nieuwe woning?"

Ik: "Nee , ik kijk wel uit"

Aaaarrrgghhh f*cking ik , hoe kan ik dat nou zeggen. Hij is altijd zo aardig voor me. Ik voel me kut.

Hij bleef de rest van de dag gewoon vriendelijk. Ben bang dat hij me nu een klootzak vind

Tja eigen schuld , dikke bult

Hebben jullie dat ook wel eens?

[Dit bericht is gewijzigd door Mogiin op 04-02-2003 22:47]

pi_8282539
heheh heb ik ook welles last van hoor heel normaal

na een tijdje merk je dat mensen je daardoor gaan ' respecteren '

dinsdag 4 februari 2003 @ 22:48:05 #3
45339 GHansie2
Wie ik ben? Een k*tkloon
pi_8282548
Doe alsof het als grap bedoeld was en doe het alsnog.
En ja volgens mij heeft iedereen wel eens zulke uitspraken.
Don't think you are, know you are.
pi_8282579
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 22:48 schreef GHansie2 het volgende:
Doe alsof het als grap bedoeld was en doe het alsnog.
En ja volgens mij heeft iedereen wel eens zulke uitspraken.
sluit ik me bij aan...
gewoon gaan helpen en doen alsof er niets aan de hand is, en als het ter sprake komt doe je maar alsof het altijd al een geintje was
Nobody deserves your tears, those who actually do will never make you cry!!!
pi_8282584
Ik denk dat ik toch maar ff tegen hem zeg dat het me spijt en dat ik wat beter moet nadenken voordat ik iets zeg.
  dinsdag 4 februari 2003 @ 22:52:15 #6
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_8282656
Moeilijk he, nadenken voor je iets zegt, hebben wel veel FOK!-kers hier volgens mij

Maare, vroeger klapte ik er dus ook echt van alles uit (heb ik enkele mensen nog erg mee gekwetst) en ben toen maar eens bij mezelf gaan nadenken.. Gewoon ff snel het antwoord door je hoofd laten gaan en de te verwachten reactie analyseren (kan binnen 0,1 seconde hoor )

Succes!

Ennuh, ik moet over een paar maandjes ook verhuizen, kom je helpen

pi_8282696
Tja helaas kan ik zaterdag niet helpen. Maar ik heb wel met 'm afgesproken om wat meer te gaan werken als hij met de verhuizing bezig is. Hij kon geen mensen vinden die voor een paar dagen willen invallen.
pi_8282727
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 22:52 schreef Miguel het volgende:
Moeilijk he, nadenken voor je iets zegt, hebben wel veel FOK!-kers hier volgens mij

Maare, vroeger klapte ik er dus ook echt van alles uit (heb ik enkele mensen nog erg mee gekwetst) en ben toen maar eens bij mezelf gaan nadenken.. Gewoon ff snel het antwoord door je hoofd laten gaan en de te verwachten reactie analyseren (kan binnen 0,1 seconde hoor )

Succes!

Ennuh, ik moet over een paar maandjes ook verhuizen, kom je helpen

Ik kijk wel uit

F*ck nou doe ik het weer

dinsdag 4 februari 2003 @ 22:58:30 #9
46177 CJ_S
weg van teruggeweest
pi_8282808
Wow, serieus hey dat hebbik ook maar dan net iets anders.

Op een vraag waar altijd een ja op gezegd word geef ik dan een serieuse nee... en dat hebbik dan niet eens in de gaten.

Of als ik iemand vraag hoe z'n dag was dan vraag ik 't 5 minuten later weer! tzaldedrugszijn.

pi_8283092
Een goede vriendin van mij heeft dit heel vaak, maar door haar eerlijkheid welke erbij hoort begin je zo iemand na een tijdje echt te respecteren..

De truuk is idd zoals al eerder gezegd is, reactie eerst door je hoofd laten lopen, reactie bedenken.. dan praten.

pi_8284641
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 22:46 schreef Mogiin het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens?
Ja... meestal laat 'k 't voor wat 't is... Als het echt erg was, bied ik m'n verontschuldigingen aan.

Als je direct 't gevoel hebt dat 't fout is, kan je doen alsof 't een geintje is (wat 't waarschijnlijk ook was).

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_8286518
"Ik denk altijd heel goed na...

Voordat ik iets stoms zeg!"

loesje

Nu officieel
pi_8287189
Heb ook heel vaak dat ik iets zeg,.. maar 2 min later, vraag ik me af of degene het goed opgevat heeft, omdat je het op een goede of slechte manier kan opvatten.
Lambo of Rekt
pi_8287626
Dat is niks vergeleken met mij, troost je met die gedachte
pi_8287808

Als ik soms niet nadenk voordat ik wat zeg dan komt er ook van alles uit. Meestal denk ik eerst na voordat ik wat zeg maar dat lukt niet altijd even goed.

Spontaniteit heet dat volgens mij. Gewoon praten zonder eerst te denken. Ikzelf moet dat vaker doen want ik ben altijd aan het overwegen of ik anderen niet kwets en of ik geen domme dingen zeg.

pi_8296275
lol

Ik vandaag tege meisje vanop twerk die ik net leerde kennen...zaten op trein...

Gans verhaal aan't ophangen over dat werk, en dan zeg ik "ik zat achter mijn bureaustoel, en dan blablabla"...schiet dat meisje in de lach natuurlijk...was te verwachten....

Ahja, toch al rooie kop, dus viel niet echt meer op

En al tientalle keren voorgehad, op 3e verdiep lift pakken, en dan naar 1e willen, maar op 3 drukken..(lift blijft natuurlijjk staan)...na 5 secs duwt een collega dan op 1, met een lach op diens gezicht...

Never argue with an idiot...they drag you down to their level, and beat you with experience
pi_8296342
Ja ik heb dat ook best wel vaak dat ik iets zeg maar dat ik dat helemaal niet wil zeggen of bedoel.
Heb ooit gezegd tegen een meisje "jee jij bent ook dik" terwijl ik iets héél anders wou zeggen...
pi_8299490
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 18:44 schreef mliez het volgende:
Ja ik heb dat ook best wel vaak dat ik iets zeg maar dat ik dat helemaal niet wil zeggen of bedoel.
Heb ooit gezegd tegen een meisje "jee jij bent ook dik" terwijl ik iets héél anders wou zeggen...
doh!

Nja zeg ook weleens stomme dingen, is dat de reden dak geen vrienden heb Neuh, soms vinden mensen me wel maf, of een klootzak woeps

pi_8300004
ken wel een paar mensen die soms de raarste lullige dingen eruit flappen..

soms slaat het ook werkelijk nergens op en is zon opmerking in de situatie die er dan is helemaal niet logisch of nodig..

pi_8340886
quote:
Toch kan het soms goed zijn om precies te zeggen wat je denkt.. Soms kun je beter een wat minder plezante opmerking maken, en daarmee de waarheid vertellen, die uiteindelijk iemand aan het denken zet, dan altijd ja te knikken terwijl je er geen donder van meent..
  zaterdag 8 februari 2003 @ 05:04:04 #21
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_8345947
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 22:18 schreef Mariel het volgende:

[..]

Toch kan het soms goed zijn om precies te zeggen wat je denkt.. Soms kun je beter een wat minder plezante opmerking maken, en daarmee de waarheid vertellen, die uiteindelijk iemand aan het denken zet, dan altijd ja te knikken terwijl je er geen donder van meent..

dat doe ik ook altijd.

moet niet zo direct zijn denk ik.

pi_8346212
Ik zeg of ik doe ook wel eens stomme dingen
en als ik er dan ooit aan terug denk dan baal ik nog van binnen dat ik iets gedaan of gezegt heb.
Terwijl diegene dat misschien allang is vergeten.
Want ik weet ook niet wie ooit iets stoms tegen mij heeft gezegt.
Al zal dat best wel ooit iemand hebben gedaan.
pi_8346216
ik kan vaak stomme impulsieve dingen zeggen, gelukkig ben ik nu wel zover dat ik op een volwassen manier mijn excuses kan aabieden en erover kan praten en dat waarderen mensen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_8346248
Ach wat, ik zeg ook zo vaak van die vreselijk stomme dingen

Het komt eruit en op het zelfde moment kan je jezelf wel voor je kop slaan..

Do you ever have that feeling where you're not sure if you're awake or still dreaming?
pi_8350189
Uhm nee vrijwel niet eigenlijk. Als ik zoiets zeg is het eigenlijk altijd gemeend, of het is overduidelijk dat het een geintje is...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')