Ja dat trekt voornamelijk Henk en Yvonne aan waarvan de 2 bloedjes Wesley en Kayleigh inmiddels 16 plus zijn en niet meer met pa en ma meewillen. Kunnen ze ook eens lekker helemaal tot rust komen en lekker de hele vakantie een beetje bakken, lawaai maken en zuipen.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja dat trekt voornamelijk Henk en Yvonne aan waarvan de 2 bloedjes Wesley en Kayleigh inmiddels 16 plus zijn en niet meer met pa en ma meewillen. Kunnen ze ook eens lekker helemaal tot rust komen en lekker de hele vakantie een beetje bakken, lawaai maken en zuipen.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
wortelhappen
appels in een teil
brokjes poepen
Oh jij komt er ook geregeld?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hawaii bloesje aan, all inclusieve polsbandje om en in de avonduren naar een muzikaal optreden van de lokale zwakzinnige Julio kijken
Henk en Yvonne Haagsquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja dat trekt voornamelijk Henk en Yvonne aan waarvan de 2 bloedjes Wesley en Kayleigh inmiddels 16 plus zijn en niet meer met pa en ma meewillen. Kunnen ze ook eens lekker helemaal tot rust komen en lekker de hele vakantie een beetje bakken, lawaai maken en zuipen.
Heb je foto’s van Kayleigh?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
En de hele dag andijviesmoothies
Oeh ik heb nog sorbet bedenk ik net!quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:17 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb nog Taksi ijsjes van vorige zomer
Ik heb maar 1 cavia die vlees at gehad en de rest was strikt vegaquote:
Ben er een keer geweest, in Playa del Carmen, daar stond toen het nieuwe vlaggenschip van Rui Palace, ben maar iedere dag vroeg aan de Tinto de la Rossa Mesa gegaan, beetje dansen als enige en er liep een Mexicaanse tweeling rond in de bediening en die bewogen als wormen in azijn dus ik heb me dat weekje toch wel vermaaktquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:17 schreef Haags het volgende:
Mijn eerste ervaring in Salou was wel geinig, dat was met vrienden. In dat hotel was een muziek avondje, je kent het wel. Vlak voor het stappen even naar die DJ gestapt ik zeg joh er hangen wat ajax vlaggen aan de relingen van balkonnetjes. Zou je Oh Oh Den Haag willen doen.
Dat was echt genieten. Ruzie gehad ook daar. Gingen er een paar behoorlijk los, lekker man.
Serieus?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 cavia die vlees at gehad en de rest was strikt vega
Euhhhhhmquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben er een keer geweest, in Playa del Carmen, daar stond toen het nieuwe vlaggenschip van Rui Palace, ben maar iedere dag vroeg aan de Tinto de la Rossa Mesa gegaan, beetje dansen als enige en er liep een Mexicaanse tweeling rond in de bediening en die bewogen als wormen in azijn dus ik heb me dat weekje toch wel vermaakt
Vleeswaren van mijn brood en ik sloeg een keer een vlieg bij het caviahok neer en toen rende ze erop af en at hem op.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Serieus?Dacht dat alle caafs vega waren. Wat at hij dan? Frikandelletje?
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vleeswaren van mijn brood en ik sloeg een keer een vlieg bij het caviahok neer en toen rende ze erop af en at hem op.Ik vergeet dat nooit meer
Killer Caafs.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vleeswaren van mijn brood en ik sloeg een keer een vlieg bij het caviahok neer en toen rende ze erop af en at hem op.Ik vergeet dat nooit meer
Oh ja daar had ik speciaal dat hotel op Mallorca op uitgezocht. Het hotel was adult only. Een centimeter schuttinghout naast het zwembad was het speelplein van de plaatselijke basisschoolquote:
Kun je niet gewoon wat floradix naar binnen harken?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik moet zo’n ijzertabletje op een nuchtere maag innemen en mag dan 4 uur geen koffie drinken.
Wat is dit voor misdaad tegen de menselijkheid
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja daar had ik speciaal dat hotel op Mallorca op uitgezocht. Het hotel was adult only. Een centimeter schuttinghout naast het zwembad was het speelplein van de plaatselijke basisschool
Wat is dat?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon wat floradix naar binnen harken?
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja daar had ik speciaal dat hotel op Mallorca op uitgezocht. Het hotel was adult only. Een centimeter schuttinghout naast het zwembad was het speelplein van de plaatselijke basisschool
Dan maar zonder ijzer in het bloed door het leven heenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik moet zo’n ijzertabletje op een nuchtere maag innemen en mag dan 4 uur geen koffie drinken.
Wat is dit voor misdaad tegen de menselijkheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |