gewoon weer op bouwenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
OhWilde het hardlopen weer oppakken, dat is wel onhandig dan.
Ja, maar kwam niet geheel verkeerd uit. Kon er een zakenreis door afzeggen waar ik eigenlijk geen tijd voor had.quote:
Mja. Weet het niet. Ze onderbrak ons ook om dit te vragen. Nou goed dat ze maar aan de diarree gaat vanavond:pquote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
@:Bitterbal
Oh god… ik had helemaal over die laatste zin heen gelezen.
Madam maakte dus gewoon een snedige opmerking omdat ze niet wilde dat man/vriendlief leuk tegen jou deed.
Kortom… je vormde een bedreiging, kortom je hoeft niet op dieet
Rijke tatta.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:07 schreef Haags het volgende:
Als je een beetje goede All inclusive uitkiest tegenwoordig dan kan je ook prima uit eten binnen het hotel zelf.
Ultra all inclusive dan heb je gewoon 5 restaurants van verschillende culturen in 1 hotel. Naast dat je ook nog die vreetzaal hebt.
Er is echt wel e.e.a verbeterd wat dat betreft. Je betaald alleen wat meer, maar dat is niet erg.
Oh ja, daar heb ik weleens van gehoord.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:07 schreef Haags het volgende:
Als je een beetje goede All inclusive uitkiest tegenwoordig dan kan je ook prima uit eten binnen het hotel zelf.
Ultra all inclusive dan heb je gewoon 5 restaurants van verschillende culturen in 1 hotel. Naast dat je ook nog die vreetzaal hebt.
Er is echt wel e.e.a verbeterd wat dat betreft. Je betaald alleen wat meer, maar dat is niet erg.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:07 schreef Haags het volgende:
Klopt.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, daar heb ik weleens van gehoord.
Trekt ook wat ander publiek aan denk ik
Nee, gewoon nee.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:07 schreef Haags het volgende:
Ik wilde het eigenlijk wel oplopen zo lekker even voor de zomervakantie maar dat is tot op heden nog steeds niet geluktquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar kwam niet geheel verkeerd uit. Kon er een zakenreis door afzeggen waar ik eigenlijk geen tijd voor had.
Dat weekje probeer ik elk jaar een andere riu te pakken. Gran canaria gehad, dit jaar Lanzarote, volgend jaar fuerteventura.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb net niet meegelezen, maar ga je dan elke keer naar hetzelfde?
Rattenvergif, er staan vast van die korrels in de keukenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja. Weet het niet. Ze onderbrak ons ook om dit te vragen. Nou goed dat ze maar aan de diarree gaat vanavond:p
Hm, misschien zou ik dat weleens willen proberenquote:
Joh, als jullie het leuk, lekker en gezellig vinden met de family dan lekker heengaanquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:07 schreef Haags het volgende:
Maar van papayas moet je niet teveel van verwachten hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:07 schreef Haags het volgende:
hee psst ballebalquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja. Weet het niet. Ze onderbrak ons ook om dit te vragen. Nou goed dat ze maar aan de diarree gaat vanavond:p
het maakt mij geen reet uit, ik ben van alle markten thuis. Ieder zijn ding.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Joh, als jullie het leuk, lekker en gezellig vinden met de family dan lekker heengaan
Nee…. Gewoon nee. Geloof mij….quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, misschien zou ik dat weleens willen proberen
Wat asociaal. Jij bent heus niet dik joh. Laat je geen complex aanpratenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:21 schreef bitterbal het volgende:
Er vroeg net een vrouw of k zwanger was. Dus k zo neevroeg ze echt niet?
![]()
Nu ga k niet neer naar die tafel
nee dat zag ik al toen ik ging boeken.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:10 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Maar van papayas moet je niet teveel van verwachten hoor
Wel adult only ...quote:
Speciaal animatieteam ook voor caafs.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, misschien zou ik dat weleens willen proberen
WAAROM vragen mensen zulke dingen aan wildvreemden?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:21 schreef bitterbal het volgende:
Er vroeg net een vrouw of k zwanger was. Dus k zo neevroeg ze echt niet?
![]()
Nu ga k niet neer naar die tafel
Maar ja ik eet alleen ontbijt en dat is goed. En avond eten, dat is ook goed.quote:
Hawaii bloesje aan, all inclusieve polsbandje om en in de avonduren naar een muzikaal optreden van de lokale zwakzinnige Julio kijkenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Joh, als jullie het leuk, lekker en gezellig vinden met de family dan lekker heengaan
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:11 schreef Haags het volgende:
[..]
het maakt mij geen reet uit, ik ben van alle markten thuis. Ieder zijn ding.
Ik heb ook gewoon op campings gestaan, paar jaar terug in een villa´tje in Zuid-Frankrijk. Dat was ook weer heel anders.
Joh als ik maar kan chilllen. er maar kamelentenen zijn
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Speciaal animatieteam ook voor caafs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |