Heb gezegd dat k het onbeleefd vond maar dat deed haar niets.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Spuug op der tafeltje vol!
Vreselijke opmerking overigens. Gewoon je waffel houden troel!
misschien heeft hij vandaag besloten dat hij dat wel is.quote:
is de tomatensoep al aan het opwarmen in de magnetron?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb gezegd dat k het onbeleefd vond maar dat deed haar niets.
Jaquote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is de tomatensoep al aan het opwarmen in de magnetron?
Zou ook nog even een paar bierflesjes kapotslaan en er doorheen roerenquote:
Welke mayo doe je erbij?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:36 schreef bitterbal het volgende:
Nee echt slechte vraag. Ook totaal uit het niets.
Nou ja zeg…. Wildvreemden vragen of ze zwanger zijn is al 1. Bij een ontkennend antwoord dan ook nog zeggen ‘echt niet?’……quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb gezegd dat k het onbeleefd vond maar dat deed haar niets.
quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:43 schreef Haags het volgende:
Als jullie iemand uit deze SC zouden mogen kiezen waar je vroeger bij in de klas zou mogen zitten, wie en waarom?
DAN HEB IK IN ELK GEVAL SEKS, EN JIJ??quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
Volgende keer als 1 of ander dom wijf vraagt of je zwanger bent, gewoon zeggen "Ja, van uw man/vriend "
Ik had er nog even voor luidkeels gezegd ‘Vraagt u nu echt of ik zwanger ben???!!!!’quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:41 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon luidkeels antwoorden NEE IK BEN GEWOON DIK. Dan weet iedereen dat ze er iets van had gezegd.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had er nog even voor luidkeels gezegd ‘Vraagt u nu echt of ik zwanger ben???!!!!’
zesmaal daags, hoezo?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoe vaak worden die dingen bij jou geleegd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |