quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het voordeel van geiten is wel dat je de zekereheid hebt dat als ze niks van je boerenkool moeten hebben,dat je meteen weet dat je de kroppen niet hoeft te oogsten,.
Die eten gewoon grasquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ik ga ze niet elke dag een wallaby voeren, lijkt me wat prijzig
Iew, nee varkens wil ik niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:03 schreef FranticDJ het volgende:
@:kwiwi
https://www.dierenhandelh(...)jes/minivarkens.html
mini varkens
Zou ik niet weten, maar liever een keer in de twee/drie weken een grasmaaier,dan continue geblaat van een geit of zes.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:03 schreef Ygritte het volgende:
Hoeveel kunnen deze units ongeveer grasmaaieren per week denken jullie?
nandoes of emoes lijken me ook leuk.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:11 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)ld-in-nederland.html
feest
val gelukkig niet onder de huidige doelgroep
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:11 schreef mschol het volgende:
feest
quote:
Alsof een ziekte een doelgroep heeft....quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:11 schreef mschol het volgende:
feest
Jouw ‘pakje’ zou daar best wel voor kunnen als je dan gewoon een beetje met een schuin oog kijkt. Fluitje heb je vast ook welquote:
risicogroep/doelgroep meh same thingquote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Alsof een ziekte een doelgroep heeft....
![]()
Dan gaat dat virus het wel lastig krijgen met al die genderfluide mensenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
![]()
ik heb wel een fluit jaquote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jouw ‘pakje’ zou daar best wel voor kunnen als je dan gewoon een beetje met een schuin oog kijkt. Fluitje heb je vast ook wel
Het is niet dat de personen die om allerlei redenen geen zin hebben om zich te laten prikken, niet onder een bepaalde doelgroep geschaard kunnen worden, en ook afgerekend kunnen worden op dat resultaat omdat men hun eigen weg maar gaat.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:21 schreef bitterbal het volgende:
Er vroeg net een vrouw of k zwanger was. Dus k zo neevroeg ze echt niet?
![]()
Nu ga k niet neer naar die tafel
Aids had op zich in het begin ook wel redelijk een doelgroepquote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
![]()
Uhh okee,quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het is niet dat de personen die om allerlei redenen geen zin hebben om zich te laten prikken, niet onder een bepaalde doelgroep geschaard kunnen worden, en ook afgerekend kunnen worden op dat resultaat omdat men hun eigen weg maar gaat.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:21 schreef bitterbal het volgende:
![]()
Doelgroep en risico groep vind ik persoonlijk weldegelijk twee verschillende woorden..quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Aids had op zich in het begin ook wel redelijk een doelgroep![]()
Duchenne en hemofilie en is ook alleen voor mannen. Kleuren blindheid overigens bijna alleen
Krijg je daar tegenwoordig ook nog zo’n pok-plek van?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:20 schreef Haags het volgende:
Ik verwacht eigenlijk wel een nieuwe vaccinatie ronde, net als toen mid jaren ´70.
En dan is het wel klaar, voorlopig.
Spuug op der tafeltje vol!quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:21 schreef bitterbal het volgende:
![]()
Gvd fatshamen, zou ik niet eens een andere vrouw zijn die dat doet.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:21 schreef bitterbal het volgende:
![]()
Pan soep er overheen gooien en dan zeggen 'het leek alsof u het koud had'quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Spuug op der tafeltje vol!
Vreselijke opmerking overigens. Gewoon je waffel houden troel!
tomatensoep, "u zag wat bleekjes"quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pan soep er overheen gooien en dan zeggen 'het leek alsof u het koud had'
Ik weet niet wat je er mee bewijzen wilt, maar het houd mn kleurenblindheid niet tegen als je je een keertje sletterig aankleed oid.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Aids had op zich in het begin ook wel redelijk een doelgroep![]()
Duchenne en hemofilie en is ook alleen voor mannen. Kleuren blindheid overigens bijna alleen
Jij bent toch geen vrouw?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gvd fatshamen, zou ik niet eens een andere vrouw zijn die dat doet.
Dat zal in het openbaar nimmer nooit niet gebeurenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je er mee bewijzen wilt, maar het houd mn kleurenblindheid niet tegen als je je een keertje sletterig aankleed oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |