Nee, "wat miezer" heb je gewoon geen reet aan inderdaadquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
dus het werkt eilk niet, tenzij je de grond meteen bewerkt.
afhankelijk van buiten temperatuur en we gingen volgens mij niet uit van bloedhitte, want dan werkt een stevige plensbui ook niet, loopt zo het riool in en verdamptquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
lichte miezer werkt op geen enkele grond,als deze gortdroog is.
Niet? Je woont wel in Nederland?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier nog steeds geen regen gezien deze week
Heeft niet met hitte te maken,maar met droogte, voor droogte heb je geen hitte nodig, maar alleen maar een langere periode waarin er weinig neerslag valt, en daar heb je die 25+temperaturen niet voor nodig, wat als de grond te droog is,stroomt alles wat niet boven de bodem verdampt direct de put in.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:33 schreef mschol het volgende:
[..]
afhankelijk van buiten temperatuur en we gingen volgens mij niet uit van bloedhitte, want dan werkt een stevige plensbui ook niet, loopt zo het riool in en verdampt
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry dat moest er even uit...
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gedachtes in mijn hoofd die er wel zijn, maar niet horen te zijn....quote:
Hebben jullie ook Monkeypox?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, maar meestal is het weer hier niet zo héél anders dan in Nederland. En ik wil ook regen
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gedachtes in mijn hoofd die er wel zijn, maar niet horen te zijn....
Kan gebeurenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die gaat pas om 19.30 uur open..quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Tijd voor een kopje koffie in de refter?
Oke ik dacht alquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, maar meestal is het weer hier niet zo héél anders dan in Nederland. En ik wil ook regen
Ik zou je onderbroek maar een keertje omdraaien.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zwitserlandquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Oke ik dacht al![]()
Waar woon je dan, als ik vragen mag?
Tijd voor een kopje koffie thuis danquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die gaat pas om 19.30 uur open..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |