quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry dat moest er even uit...
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gedachtes in mijn hoofd die er wel zijn, maar niet horen te zijn....quote:
Hebben jullie ook Monkeypox?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, maar meestal is het weer hier niet zo héél anders dan in Nederland. En ik wil ook regen
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gedachtes in mijn hoofd die er wel zijn, maar niet horen te zijn....
Kan gebeurenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die gaat pas om 19.30 uur open..quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Tijd voor een kopje koffie in de refter?
Oke ik dacht alquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, maar meestal is het weer hier niet zo héél anders dan in Nederland. En ik wil ook regen
Ik zou je onderbroek maar een keertje omdraaien.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zwitserlandquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Oke ik dacht al![]()
Waar woon je dan, als ik vragen mag?
Tijd voor een kopje koffie thuis danquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die gaat pas om 19.30 uur open..
Ja ga ik maar doen dan denk ikquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tijd voor een kopje koffie thuis dan
Altijd een goed idee.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja ga ik maar doen dan denk ik
Ik geloof dat ik mij niet in het segment begeef dat (op dit moment) het grootste risico looptquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij nog niet. Die mogen jullie ook lekker houden
No hommo?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik mij niet in het segment begeef dat (op dit moment) het grootste risico loopt
ook bekend als: Far, far away.quote:
Schijt dan ook eens niet zoveel.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:48 schreef Ama het volgende:
Top kan niet douchen. WC werkt nog wel maar heeft er al wel beetje moeite mee.
Dingen veranderen de laatste tijd in Europaquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Tot op heden ook lekker neutraal gelegen.
Ja inderdaad, ineens waren we niet meer neutraalquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Dingen veranderen de laatste tijd in Europa
Ja maar ja. Sta je DAAR weetjequote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, beetje doorrijden en ik ben in 5,5u in limburg
Je moet je bottom ook opeen WC pot plaatsen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:48 schreef Ama het volgende:
Top kan niet douchen. WC werkt nog wel maar heeft er al wel beetje moeite mee.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:36 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben aan het uitzoeken of ik eventueel twee dwerggeitjes in de tuin kan houden
Ik ben al blij met 2 geitjesquote:
¯\_(ツ)_/¯quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben al blij met 2 geitjesMaar ze breken graag uit dus je moet blijkbaar een vrij hoog stevig hek om de tuin hebben. En ze eten een kilo hooi per geit per dag.
Of gewoon een wallabyquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben al blij met 2 geitjesMaar ze breken graag uit dus je moet blijkbaar een vrij hoog stevig hek om de tuin hebben. En ze eten een kilo hooi per geit per dag.
Moet ook nog twee namen hebben. Eentje gaat Little Ziege heten. Misschien de andere Little Geitquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
¯\_(ツ)_/¯
allemaal overkomelijke dingen
en geiten zijn slopers idd
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet ook nog twee namen hebben. Eentje gaat Little Ziege heten. Misschien de andere Little Geit
Het voordeel van geiten is wel dat je de zekereheid hebt dat als ze niks van je boerenkool moeten hebben,dat je meteen weet dat je de kroppen niet hoeft te oogsten,.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
¯\_(ツ)_/¯
allemaal overkomelijke dingen
en geiten zijn slopers idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |