abonnement Unibet Coolblue
pi_204948506
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 00:18 schreef Droopie het volgende:
Hoi TS, ik heb zelf ook 2x een burnout ervaren (1x een zware en 2x een halve waarbij ik zelf aan de bel trok).

Iedereen ervaart een burnout anders, echter jouw klachten doen mij denken aan een radio artikel dat ik gisteren hoorde.
Was een vrouw met covid klachten die zei dat ze wel een overstekende eend kon waarnemen, maar het schakelen in haar hoofd naar "nu moet ik remmen" niet kon maken.

Voor mij betekende een burnout heel veel emoties, spanningen in mijn lichaam (lichaam op slot herkenbaar, maar was meer een verlamming).
Heb niet alles gelezen van je, maar wat zei je huisarts?
Covid heb ik ook nog gehad ja, twee keer zelfs, dus misschien is het een combinatie van dingen.
Emoties zijn voor mij ook herkenbaar. Vooral als ik heel moe ben, dan zit er geen stop op.
Huisarts zei waarschijnlijk overspannen.
pi_204948513
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 02:41 schreef DutchBlend het volgende:

[..]
Klinkt toch echt als mogelijk een trage schildklier ipv burnout. Al bloedonderzoek gehad?
Bloedtest was goed, schildklierwaarden dus ook…
Wel vitamine D en B12 aan de lage kant, dus die slik ik nu bij.
  vrijdag 3 juni 2022 @ 10:13:07 #53
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_204949028
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 08:59 schreef Koekjesbakker345 het volgende:

[..]
Pff ja ik weet het ook niet. Het ‘voelt’ wel als een burn-out omdat ik kleine dingetjes niet meer goed aankan. Heel moe na een stukje wandelen bijv. Of helemaal kapot na een paar uurtjes werken (ook de dag erna nog).
Aah, maar deze klachten vertelde je in die andere post niet. Het is belangrijk om goed je klachten te omschrijven voor een goede diagnose.
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_204949111
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 10:13 schreef madeliefff het volgende:

[..]
Aah, maar deze klachten vertelde je in die andere post niet. Het is belangrijk om goed je klachten te omschrijven voor een goede diagnose.
Ja sorry haha, realiseerde ik me ook net. De vermoeidheid is inmiddels zo vanzelfsprekend dat ik het vergeet te benoemen.
pi_205035874
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 09:02 schreef Koekjesbakker345 het volgende:

[..]
Bloedtest was goed, schildklierwaarden dus ook…
Wel vitamine D en B12 aan de lage kant, dus die slik ik nu bij.
Kun je eventueel je schildklierwaarden hier posten?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')