SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
stortvloed ook wel, als je dak niet lektquote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:04 schreef Ama het volgende:
Regen is wel een fijn geluid als je wil gaan slapen.![]()
Ik heb bovenburen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:09 schreef mschol het volgende:
[..]
stortvloed ook wel, als je dak niet lekt
Je was okay.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:04 schreef Ama het volgende:
Ik ga zo naar de Kruidvat @:cherrylips, wens me sterkte.
gatsiequote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:12 schreef CherryLips het volgende:
O heb hagelslag met 30% minder suiker gepakt.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:13 schreef CherryLips het volgende:
Maar er zitten wel meer calorieën in dan in de gewone.
Drink altijd zeroquote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
voor de grap eens cola light vergelijken met gewone cola
minder suiker wordt met meer vet gecompenseerd?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:13 schreef CherryLips het volgende:
Maar er zitten wel meer calorieën in dan in de gewone.
Beetje zoals bij m'n ouders in de straat gister.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:14 schreef UitStraling het volgende:
Gekste noodweer dat ik ooit meemaakte was in Birma, plotseling op straat overal mensen die naar boven wezen, look out rain, run away, hide yourself you white people, wij lachen en zeggen, we are Dutch, we know a thing or two about rain you weird Goofy's, drie minuten later stonden we met zijn viertjes bovenop een auto terwijl het razende regenwater langs ons heen kolkte en nog eens een kwartiertje later was het alsof het in geen 100 jaar ooit had geregend daar.
Ja of op de brug bij Zaltbommel gisteren, zag daar een filmpje van.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje zoals bij m'n ouders in de straat gister.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:12 schreef CherryLips het volgende:
O heb hagelslag met 30% minder suiker gepakt.
Denk wel dat ik weet welk filmpje je bedoelt, wist niet dat het Zaltbommel was.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of op de brug bij Zaltbommel gisteren, zag daar een filmpje van.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:20 schreef UitStraling het volgende:
Dukke drippels en dorkere wolken hier nu [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |