Kijk, de apenpokkologen springen als paddestoelen uit de grondquote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is toch een voornamelijk seksueel overdraagbare aandoening, en tot nu toe voornamelijk onder mannen? Een soort Aids 2.0 dus 🤔
Stond gisteren al op NWS vermeldt meneertjequote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk, de apenpokkologen springen als paddestoelen uit de grondEergisteren wist niemand dat het sowieso bestond
quote:Vanwege Hemelvaartsdag is onze webshop op
donderdag 26 mei gesloten.
Op vrijdag 27 mei zijn wij gewoon geopend
Weet je wanneer eergisteren was, mevrouwtje met je bijdehante zwaaihandje?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Stond gisteren al op NWS vermeldt meneertje
NWS / Uiterst zeldzame apenpokkenvirus rukt gestaag op in Europa #2
Dit is in Rotterdamquote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welkom in Zeeland _\O/_ Dingesplaatje
Hmm, nee. Er is al wel een hoos geweest in Limburg:quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Recce al aan het fappen op je Exocet schaal 3 of weetikwat?
Oh dan zijn het kansloze verliezers met een business model dat het verdient om naar de knoppen te gaan.quote:
In zeeland loopje toch alleen zeepokken op?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welkom in Zeeland _\O/_ Dingesplaatje
Maar het fucking droogrek blijft staan hoor.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, nee. Er is al wel een hoos geweest in Limburg:
https://www.dumpert.nl/filmpjes?selectedId=100031109_6012b607
De komende twee uur gaat het gevaarlijk worden in Duitsland, volgens Exocet ().
En een plakkerige bolusquote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In zeeland loopje toch alleen zeepokken op?
en een rare manier van tekstdichten.
Bedoel je deze plaat?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ff naar 1:43:30 gaan. welke plaat is dit? Shazam herkent 'm niet en ik kan er niet op komen
Ja dat weet ik, maar wat boeit het nou dat eergisteren er "niemand" wat van af wist, ik herhaal wat er gisteren in een artikel stond.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je wanneer eergisteren was, mevrouwtje met je bijdehante zwaaihandje?
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar wat boeit het nou dat eergisteren er "niemand" wat van af wist, ik herhaal wat er gisteren in een artikel stond.
vochtige slipjes.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het fucking droogrek blijft staan hoor.
Dit is kennelijk een stormbestendig model.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het fucking droogrek blijft staan hoor.
Heeft Bruno weer een brieftje gekregen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:32 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
We ZiJn Er WeEr BiJ eN dAt Is PrImAaAaAaA!!!!!!
Krijg je het straks inclusief trekplekken van de pakketbezorger.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:57 schreef UitStraling het volgende:
Ik had laatst een canvas doek van vrij opvallende proporties besteld met een halfnaakte vriendin erop, leek me uiterst chique en smaakvol voor aan de slaapkamermuur, is dat pakket al meer dan een week zoek.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:32 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Wie zou er nu gaan flauwvallen?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft Bruno weer een brieftje gekregen.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Krijg je het straks inclusief trekplekken van de pakketbezorger.
Iedereen thuiswerkenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:32 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |