die "vriendin" heeft hem onderschept en verbrandquote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:57 schreef UitStraling het volgende:
Ik had laatst een canvas doek van vrij opvallende proporties besteld met een halfnaakte vriendin erop, leek me uiterst chique en smaakvol voor aan de slaapkamermuur, is dat pakket al meer dan een week zoek.
Nee want ze ziet zichzelf heel heel heel heel graag zo.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:02 schreef mschol het volgende:
[..]
die "vriendin" heeft hem onderschept en verbrand
Alle medewerkers van het koeriersbedrijf leveren een bijdrage aan een vernislaagje nu.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:57 schreef UitStraling het volgende:
Ik had laatst een canvas doek van vrij opvallende proporties besteld met een halfnaakte vriendin erop, leek me uiterst chique en smaakvol voor aan de slaapkamermuur, is dat pakket al meer dan een week zoek.
Vanavond in bed valt het vel van je voetenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:01 schreef bitterbal het volgende:
Schoenen en sokken doorweekt. Dat word naar deze avond
Voelt een beetje bescheten en lullig ergens.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alle medewerkers van het koeriersbedrijf leveren een bijdrage aan een vernislaagje nu.
dan heeft ze hem alleen onderschept en voorkomen dat het bij jou hangtquote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee want ze ziet zichzelf heel heel heel heel graag zo.
Hele avond hier op lopenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vanavond in bed valt het vel van je voeten
regenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:04 schreef bitterbal het volgende:
Broek ook doorweekt. Wat een teringgraftyfus weer
Dit zou wel een beetje gek zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:04 schreef mschol het volgende:
[..]
dan heeft ze hem alleen onderschept en voorkomen dat het bij jou hangt
Bienvenido a Holandaquote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:04 schreef bitterbal het volgende:
Broek ook doorweekt. Wat een teringgraftyfus weer
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:08 schreef gianni61 het volgende:
hmm, hier 2km verder zijn 5 huizen nu zonder dak
Had niet het idee dat de wind zo heftig was
Nieuwe tornado-alleyquote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:08 schreef gianni61 het volgende:
hmm, hier 2km verder zijn 5 huizen nu zonder dak
Had niet het idee dat de wind zo heftig was
"Usually dead ending "... ook weer zo'n ster in Engelsquote:
Misschien is het vaktaal, je weet het niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
"Usually dead ending "... ook weer zo'n ster in Engels
Ook allemaal gezeik over Bill Gates en vaccinaties. Zo vermoeiend om overal complotten achter te zoeken de hele dag.quote:
Is toch een voornamelijk seksueel overdraagbare aandoening, en tot nu toe voornamelijk onder mannen? Een soort Aids 2.0 dus 🤔quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |