Ziek meldenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:52 schreef bitterbal het volgende:
wij hebben zondag op werk een bedrijfsborrel
Dit is toch anders.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:53 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, je moet gewoon blijven opletten en controleren en niet alles op zn beloop laten gaan, wezenlijk verschil
Nee, precies hetzelfde. Je krijgt te horen 'het is nou eenmaal zo' en betaalt netjes en dan hoor je later 'jammer joh, had je maar bezwaar moeten maken'. De noodzaak om bezwaar te moeten maken, had er niet eens hoeven zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:53 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, je moet gewoon blijven opletten en controleren en niet alles op zn beloop laten gaan, wezenlijk verschil
Ja de mensen die dit hebben betaald hebben dus echt niets verkeerds gedaan iddquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:56 schreef CherryLips het volgende:
'Weeeeh ik heb eens onterecht een boete betaald en nu mag iedereen die netjes naar de belastingdienst heeft geluisterd ook dokken weeeh dan voel ik me beter.'
Mijn zwager zat ooit op die F-1 boot in Monaco die de ING daar altijd neerlegt tijdens de Grand Prix, het rook daar gewoon naar Scheveningen op een warme dag zoveel goedkope vrouwen zaten er in het ruimquote:
Zoals een eckte introvert betaamt.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik thuis bleef?
Rook het naar Simonis?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zwager zat ooit op die F-1 boot in Monaco die de ING daar altijd neerlegt tijdens de Grand Prix, het rook daar gewoon naar Scheveningen op een warme dag zoveel goedkope vrouwen zaten er in het ruim
is het dan niet de jaarlijkse weegdag van wattenschijfje?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zoals een eckte introvert betaamt.
Ik heb binnenkort ook een bedrijfsfeestje..
Denk dat mijn krab naar de kapper moet dan.
De staat holt alleen voor multinationals.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, precies hetzelfde. Je krijgt te horen 'het is nou eenmaal zo' en betaalt netjes en dan hoor je later 'jammer joh, had je maar bezwaar moeten maken'. De noodzaak om bezwaar te moeten maken, had er niet eens hoeven zijn.
Dan niet eens geld uittrekken voor premium dames.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zwager zat ooit op die F-1 boot in Monaco die de ING daar altijd neerlegt tijdens de Grand Prix, het rook daar gewoon naar Scheveningen op een warme dag zoveel goedkope vrouwen zaten er in het ruim
Rare naam voor je muis.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zoals een eckte introvert betaamt.
Ik heb binnenkort ook een bedrijfsfeestje..
Denk dat mijn krab naar de kapper moet dan.
Misschien wel, ik was er niet bij en zei die dat alleen om me te troosten, of om me weg te houden daar.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan niet eens geld uittrekken voor premium dames.
US de wandelaar.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien wel, ik was er niet bij en zei die dat alleen om me te troosten, of om me weg te houden daar.
Serieus?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Toegegeven, het is wel een specifieke geur.
Nee, ik heb zelf nooit achter het raam gezeten, maar ik kende iemand met een vriendin die dat wel deed.
"zogenaamd"quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is toch anders.
Hier gingen mensen in bezwaar tegen een belasting die al jaren betaald moest worden. Dit is toch geen kwestie geweest van te laat iets ingeleverd te hebben?
sorry maar dat ben ik niet met je eens, alles voor zoete koek slikken ("het is eenmaal zo") is zeker bij de belastingdienst gewoon niet de verstandigste actie, zeker als je het ergens niet mee eens bent, zelf uitzoeken en evt bezwaar indienen als het echt krom lijkt:nee heb je, ja kan je krijgenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, precies hetzelfde. Je krijgt te horen 'het is nou eenmaal zo' en betaalt netjes en dan hoor je later 'jammer joh, had je maar bezwaar moeten maken'. De noodzaak om bezwaar te moeten maken, had er niet eens hoeven zijn.
nee hoor, ik ben gewoon in de telefoon geklommenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:56 schreef bitterbal het volgende:
maar schol heeft een keer moeten boeten dus nu moeten andere dat ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |