Ja want met een mes is het geen succesquote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon rechtstreeks uit de pot lepelen
Zegt me niet zoveel eigenlijkquote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ff naar 1:43:30 gaan. welke plaat is dit? Shazam herkent 'm niet en ik kan er niet op komen
ohw ja, ik gebruik meestal een lepel omdat ik het door de kwark roerquote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja want met een mes is het geen succes
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw ja, ik gebruik meestal een lepel omdat ik het door de kwark roer
ik kan er niks van makenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ff naar 1:43:30 gaan. welke plaat is dit? Shazam herkent 'm niet en ik kan er niet op komen
Ja niks, maar dat is mijn specialiteitquote:
prima ontbijtjequote:
Geduld geduld, het is over een paar minuutjes bij jouquote:
beetje muesli en wat fruit er doorquote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pindakaas door kwark. Verder nog iets?
En appel ook wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:45 schreef gianni61 het volgende:
niet elk fruit is even geschikt, maar banaan en pindakaas kan bijvoorbeeld prima
heb je een voorkeur voor een bepaalde appel?quote:
Nee ben eigenlijk een n00b op appelgebied. Neem vaak simpelweg iets van Elstar omdat die niet zo groot isquote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je een voorkeur voor een bepaalde appel?
ik eet eigenlijk alleen maar Granny Smith
heb je net iets anders in je mond gehad'?quote:
Dat zijn van die appels die 14-jarige meisjes graag eten op het schoolplein.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kanzi en pink lady zijn ook lekkere appels
Vroeger had ik altijd Gala appels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |