oh echt?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:37 schreef mschol het volgende:
[..]
zit je volgens de tabellen in google binnen de range maar wel tegen het "te zware" aan.
ik zou er niet zo'n probleem van maken, zolang het geen morbide obesitas wordt #yolo
Ik krijg daar zoveel filmpjes te zien over 23-jarigen met kanker en hun cancer journey. Ik kan zowat diagnoses gaan stellen ondertussen. Wat een ellende. M'n hypochondrie trekt het heel slecht.quote:
als je ze ook maar een tok geeftquote:Op vrijdag 20 mei 2022 08:02 schreef CherryLips het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZMLTqktHR/?k=1
Kinderen mag je soms wel een tik geven toch?
tiktok is een ideale bron van vertierquote:
Extra bitterbal.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh echt?![]()
nou ja nu accepteer je dit en voordat je het weet zit je bv op 80 kilo
Heb je er wat van gezegd?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:48 schreef kwiwi het volgende:
De aannemer was even vergeten dat ik in de kelder was. Hij zei net tegen z'n hulpje:
Gergi had gisteren z'n laatste werkdag en is nu vrij voor 5 weken..
"Ja en?"
Ja dat betekent dat ie hier nu elke dag is en ons nog meer op de vingers kijkt..
"Oh shit.."
Elke keer als Gergi langskomt weten ze dat ze iets opnieuw moeten doen dus nu doen ze hun werk maar beter in 1x goed
ALs ik aannemer was, was ik waarschijnlijk al niet meer terug gekomenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:48 schreef kwiwi het volgende:
De aannemer was even vergeten dat ik in de kelder was. Hij zei net tegen z'n hulpje:
"Ja en?"
Ja dat betekent dat ie hier nu elke dag is en ons nog meer op de vingers kijkt..
"Oh shit.."
Elke keer als Gergi langskomt weten ze dat ze iets opnieuw moeten doen dus nu doen ze hun werk maar beter in 1x goed
Nee, was goed om te horen dat ze weten dat ie hier nu bovenop zit. Verder ben ik door de garage naar buiten gelopen en af en toe loop ik nu terug naar de kelder om even te luisteren wat ze zeggenquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, was goed om te horen dat ze weten dat ie hier nu bovenop zit. Verder ben ik door de garage naar buiten gelopen en af en toe loop ik nu terug naar de kelder om even te luisteren wat ze zeggen
Ja en dan, gaan we klagen bij de bouwmarkt waar hij mee samenwerkt en laat ik een uitgebreide google review achter met dat hij z'n werk zo slecht deed dat we er een advocaat bij moesten halen. Dan kan ie z'n bedrijf wel opdoeken hier.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ALs ik aannemer was, was ik waarschijnlijk al niet meer terug gekomen
goed zoquote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, was goed om te horen dat ze weten dat ie hier nu bovenop zit. Verder ben ik door de garage naar buiten gelopen en af en toe loop ik nu terug naar de kelder om even te luisteren wat ze zeggen
dat is meteen wel heel extreemquote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja en dan, gaan we klagen bij de bouwmarkt waar hij mee samenwerkt en laat ik een uitgebreide google review achter met dat hij z'n werk zo slecht deed dat we er een advocaat bij moesten halen. Dan kan ie z'n bedrijf wel opdoeken hier.
TikTok is een mental illness fabriek.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tiktok is een ideale bron van vertier
nou, vooral de escalalatie van "gergi die elk klein detail in de gaten houdt" naar "dat hij z'n werk zo slecht deed dat we er een advocaat bij moesten halen"quote:
Moet je gewoon je werk goed doen en je opdrachtgever geen reden geven om je te wantrouwen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, vooral de escalalatie van "gergi die elk klein detail in de gaten houdt" naar "dat hij z'n werk zo slecht deed dat we er een advocaat bij moesten halen"
Ik weet niet hoe goed de aannemer werkt, ik kan er alleen niet tegen als een opdrachtgever constant naast me staat.
Geloof dat ze al slecht werk hadden geleverdquote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, vooral de escalalatie van "gergi die elk klein detail in de gaten houdt" naar "dat hij z'n werk zo slecht deed dat we er een advocaat bij moesten halen"
Ik weet niet hoe goed de aannemer werkt, ik kan er alleen niet tegen als een opdrachtgever constant naast me staat.
ja en is jouw huis daarmee geholpen? Neequote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja en dan, gaan we klagen bij de bouwmarkt waar hij mee samenwerkt en laat ik een uitgebreide google review achter met dat hij z'n werk zo slecht deed dat we er een advocaat bij moesten halen. Dan kan ie z'n bedrijf wel opdoeken hier.
'ze hebben een bouwvakker genaamd @Ama'quote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je kwaliteitswerk aflevert dan maak je je daar geen zorgen overquote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:48 schreef kwiwi het volgende:
"Ja en?"
"Oh shit.."
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
'ze hebben een bouwvakker genaamd @:Ama'
Nee we hebben er van de week al een advocaat bij moeten halen, dat is waarom we er nu echt bovenop zitten.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |