SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 mei 2022 18:52 schreef FranticDJ het volgende:
Mooie lap grond gezienAls je er binnen niks van hoort. en in de achtertuin moet het prima kunnen tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Ligt een jetser van een geluidswal tussenquote:Op donderdag 19 mei 2022 18:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als je er binnen niks van hoort. en in de achtertuin moet het prima kunnen toch
Lekker, ik heb een verzamelbox van cd's vandaag binnen gekregen. Beste top 40 hits van 1965 tot 1990.quote:Op donderdag 19 mei 2022 18:41 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
lekker man. prima dagje. al leek het vanmiddag wel nacht zo donker![]()
verder weinig last van gehad, kort hevig buitje en maar paar dondertjes.
nu zit ik lekker muziekjes te luisteren. en daar word ik helemaal vrolijk van
nice man! dus je gaat ook lekker plaatjes draaienquote:Op donderdag 19 mei 2022 18:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker, ik heb een verzamelbox van cd's vandaag binnen gekregen. Beste top 40 hits van 1965 tot 1990.
Oké.quote:Op donderdag 19 mei 2022 18:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ligt een jetser van een geluidswal tussen
dat ken ikquote:Op donderdag 19 mei 2022 18:56 schreef Schakeltopia het volgende:
ik word veelste vrolijk van die slechte nummertjes
Herkenbaar, dat heb ik ook van veel foute nummersquote:Op donderdag 19 mei 2022 18:56 schreef Schakeltopia het volgende:
ik word veelste vrolijk van die slechte nummertjes
Ja, het ging eigenlijk om 1 cd waar ik goede herinneringen aan de heb, de rest is een leuke bijvangst.quote:Op donderdag 19 mei 2022 18:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nice man! dus je gaat ook lekker plaatjes draaien
Die ga je in de kast neer zetten?quote:Op donderdag 19 mei 2022 18:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker, ik heb een verzamelbox van cd's vandaag binnen gekregen. Beste top 40 hits van 1965 tot 1990.
draaien natuurlijkquote:Op donderdag 19 mei 2022 19:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die ga je in de kast neer zetten?
hij heeft vast nog wel zo'n ouderwetse cd wisselaar staanquote:Op donderdag 19 mei 2022 19:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar kan toch niet allemaal tegelijk
Het is een vrouw, die stellen soms nou eenmaal domme vragen.quote:
Helemaal nietquote:Op donderdag 19 mei 2022 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is een vrouw, die stellen soms nou eenmaal domme vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |