SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPTap tap tap
Kun je dan zelf alles nog zien eigenlijk?quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:36 schreef FranticDJ het volgende:
Wat me wel serieus kut lijkt is als ze in je oogbol gaan zitten poeren.
Bv met een staar operatie ofzo.. Of als je een nieuwe lens krijgt (of laseren)
Vertel?quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Final Destination heeft dat wel verpest ja.
mja bij mij was de boel flink ontstoken. De thermostaatklep van de oven bij de bakkerij waar ik werkte was op hol geslagen.. Dus de bakplaten kwamen roodgloeiend uit de oven. een ervan 'vouwde' van de schietplank af en Brande zo door schoen (en deels nagel) heen. Dat is toen lekker gaan ontsteken en is eigenlijk niet helemaal goed gekomen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:36 schreef mschol het volgende:
[..]
ze hebben bij mij een heel stuk nagel in de lengte weggehaald, niet hele nagel
ja nouja.. dat is dus bij mij het puntquote:Op donderdag 19 mei 2022 17:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kun je dan zelf alles nog zien eigenlijk?
Zo heb ik bij Koreaanse series vaak het idee dat ze vaak dezelfde acteurs gebruiken zoals in Nederland, maar dat is dus niet zo en dan ben ik een racist.quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:40 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb bij Duitse tv altijd het idee dat ze maar 5 mensen hebben die alles nasynchroniseren en verschillende acteurs dus dezelfde Duitse stem hebben
Dat ist auch schon wieder so!quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:40 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb bij Duitse tv altijd het idee dat ze maar 5 mensen hebben die alles nasynchroniseren en verschillende acteurs dus dezelfde Duitse stem hebben
YouTube linkje... dan slaat fok op tiltquote:Op donderdag 19 mei 2022 17:42 schreef CherryLips het volgende:
Wat de fuck gebeurt daar nou weer met die quote.
Is dat niet zo dan?quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:40 schreef kwiwi het volgende:
En altijd van die overdreven zware stemmenquote:Op donderdag 19 mei 2022 17:40 schreef kwiwi het volgende:
Wollst du eine Whisky Joe?quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En altijd van die overdreven zware stemmen
Gelukkig maarquote:Op donderdag 19 mei 2022 17:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Diagnose: Je bent lui, het is geen ADD.
Grgr dokter kwiwi
quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo heb ik bij Koreaanse series vaak het idee dat ze vaak dezelfde acteurs gebruiken zoals in Nederland, maar dat is dus niet zo en dan ben ik een racist.
Es Leben ist kein Ponyhof.quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ich liebe es wenn ein Plan funktioniert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |