Ik had vroeger Marc's in de klas.quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:08 schreef Haags het volgende:
Over Merel gesproken. D'r zitten er drie in 1 klas
Niet te doen joh
Jouw zoon heet Winston? Die kan ze dan alle drie op z'n tak zettenquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:08 schreef Haags het volgende:
Niet te doen joh
Godverquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jouw zoon heet Winston? Die kan ze dan alle drie op z'n tak zetten
Samen met 2 Vlinders, een Sterre en een Raven?quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:08 schreef Haags het volgende:
Niet te doen joh
Ik had op de middelbare school 3 Laura's in de klasquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:08 schreef Haags het volgende:
Niet te doen joh
Ik heb er nu 2 als collega's. Fonetisch 3, en er wordt met nōg een Mark gepraat.quote:
Ik had drie Sandra's trouwensquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zat op de basisschool met nog twee Buda’s in de klas.
En het probleemkindje 'Vale Gier'quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Samen met 2 Vlinders, een Sterre en een Raven?
Natuurpracticum kan gewoon binnen.
Beetje naar het sterretje van Maan kijken door de telescoop.quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ken er 2, die zijn beiden kaal. Toeval?quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jouw zoon heet Winston? Die kan ze dan alle drie op z'n tak zetten
Raven wel ja. En 2x Tess.quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze het voor elkaar.quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had op de middelbare school 3 Laura's in de klas
quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje naar het sterretje van Maan kijken door de telescoop.
Dacht dat jij Gymnasium had gedaan, daar zitten geen Sandra's, Anita's, Samantha's of Juanita's toch?quote:
Daar zitten Fabienne's en Sophie's.quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht dat jij Gymnasium had gedaan, daar zitten geen Sandra's, Anita's, Samantha's of Juanita's toch?
quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:14 schreef Haags het volgende:
Ik zou willen dat mijn zus Ina heet.
En dan roep ik van een afstandje naar d'r:
Ik zie je vaag - Ina.
de grap waarvan je wist dat die ging komenquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:14 schreef Haags het volgende:
Ik zou willen dat mijn zus Ina heet.
En dan roep ik van een afstandje naar d'r:
Ik zie je vaag - Ina.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |