Nee die kwam dacht ik uit Moerdijk en daar dan nog buitengebied van ofzoquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In het dorp waar je nu ook woont?
Liga en Sultana?quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:36 schreef LTVDK het volgende:
Ik was op de kleuterschool wel een playertje, had ik een vriendinnetje en als die er niet was had ik een reservevriendinnetje die dan helemaal blij was
Jezusquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:36 schreef LTVDK het volgende:
Ik was op de kleuterschool wel een playertje, had ik een vriendinnetje en als die er niet was had ik een reservevriendinnetje die dan helemaal blij was
quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Een van de kinderen uit mijn straat is best een mooie vrouw geworden.. Half Filipijnse...Ik ken een Jemma uit Geldrop die half Filipijnse is en vrij aantrekkelijk....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee,deze heet niet Jemma...quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een Jemma uit Geldrop die half Filipijnse is en vrij aantrekkelijk....
das tever terug, daar weet ik niks vanquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:36 schreef LTVDK het volgende:
Oh je bent een man? Ik dacht eigenlijk dat je een vrouw wasquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:36 schreef mschol het volgende:
op de middelbare had ik wel een meisje die ik leuk vond (naam geen idee meer zo uit mn hoofd) , maar de autist in mij hield dat lekker voor zichzelf
Die had ze amper, ging me meer om haar kattenogen en pedante bipsje.quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je was dol op haar Bossche Bollen?
Nee Jennifer en Lindsay als reservequote:
quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Oh je bent een man? Ik dacht eigenlijk dat je een vrouw was
Niet dat er iets mis mee is als je als vrouw gevoelens zou hebben voor andere vrouwen.
Hadden ze beide krulletjes?quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee Jennifer en Lindsay als reserve
Jennifer was trouwens wel de dochter van de Ford-dealert
Ja geen idee hoor, je kwam altijd een beetje verwijfd over denk ik.quote:
Nee alleen Jenniferquote:
Wat?quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Oh je bent een man? Ik dacht eigenlijk dat je een vrouw was
Niet dat er iets mis mee is als je als vrouw gevoelens zou hebben voor andere vrouwen.
op mijn vervolgopleiding zat in het eerste jaar welgeteld 1 vrouwquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Sandra op het MBO was de eerste die ik echt (woest)aantrekkelijk vond.
Kwam haar ooit tegen met haar huidige partner in WUnderland Kalkar of all places....
euhh sure... wat jij wiltquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja geen idee hoor, je kwam altijd een beetje verwijfd over denk ik.
Een bal en een bijbal.quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:36 schreef LTVDK het volgende:
Kijk maar uit, nog even en we gooien je uit de appgroepquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:40 schreef Haags het volgende:
Volgens mij maak ik geen vrienden vanavond.
Bij mij wel redelijk 50//50. Bedrijfsadministratie is redelijk genderneutraal....quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:40 schreef mschol het volgende:
[..]
op mijn vervolgopleiding zat in het eerste jaar welgeteld 1 vrouw
Zo zoquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee Jennifer en Lindsay als reserve
Jennifer was trouwens wel de dochter van de Ford-dealert
Mag ik er dan bij??quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kijk maar uit, nog even en we gooien je uit de appgroep
Wat?quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja geen idee hoor, je kwam altijd een beetje verwijfd over denk ik.
Ik heb nog een toerisme opleiding gedaan, daar was 90% vrouwquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:40 schreef mschol het volgende:
[..]
op mijn vervolgopleiding zat in het eerste jaar welgeteld 1 vrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |