In zo'n klein landjequote:Op donderdag 19 mei 2022 14:13 schreef Recce het volgende:
Wat een temperatuurverschil!
[ afbeelding ]
Zou bijna in Zuid-Limburg gaan wonenquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:13 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was ook op het randje van de boomgrens in Andorraquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Lekker donker.
Ik zat boven de boomgrens en de bui kwam van achter de berg opeens opzetten. Er waren allemaal inslagen in de buurt.
Awwyeah, 17.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:13 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
ohw, ja, die staat thuis nog open.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:14 schreef Ama het volgende:
Voor zekerheid raam maar wel even dicht alvast.
Van die van de appie? Die hebben wij op het werk want gezondere keuze. Tip, heel goed roeren elke keer voor gebruik, de olie gaat er steeds bovenop liggen anders heb je onderin de pot straks van die gortdroge, niet te smeren pasta.quote:
special effectsquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier nu nog best warm ende benauwd. Maar het feest komt pas over een uurtje. Net als ik een presentatie aan het geven ben
Men zegt dat je die potten best ondersteboven kan bewaren, maar dan heb je al die zooi in je deksel zitten..quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Van die van de appie? Die hebben wij op het werk want gezondere keuze. Tip, heel goed roeren elke keer voor gebruik, de olie gaat er steeds bovenop liggen anders heb je onderin de pot straks van die gortdroge, niet te smeren pasta.
Is hij aan het trainen voor de plantsoenendienst?quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:16 schreef Ama het volgende:
Buurman staat voor 3de dag op rij mijn tuin te harken.
Die heb ik ook een tijdje gegeten. Het was best lastig te voorkomen dat het eindigde met te droge pasta, maar verder was het best te doen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Van die van de appie? Die hebben wij op het werk want gezondere keuze. Tip, heel goed roeren elke keer voor gebruik, de olie gaat er steeds bovenop liggen anders heb je onderin de pot straks van die gortdroge, niet te smeren pasta.
Dat klinkt niet handig.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Men zegt dat je die potten best ondersteboven kan bewaren, maar dan heb je al die zooi in je deksel zitten..
die zijn gerust 5 dagen bezigquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is hij aan het trainen voor de plantsoenendienst?
Ga ik bijna denken ja.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is hij aan het trainen voor de plantsoenendienst?
Ik vind bij pindakaas eigenlijk altijd hoe goedkoper hoe lekkerder.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Die heb ik ook een tijdje gegeten. Het was best lastig te voorkomen dat het eindigde met te droge pasta, maar verder was het best te doen.
Anders gewoon in een pannetje gooien met een beetje water, sambal en ketjapquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Men zegt dat je die potten best ondersteboven kan bewaren, maar dan heb je al die zooi in je deksel zitten..
Zou er in de goedkopere gewoon lekker veel suiker zitten?quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind bij pindakaas eigenlijk altijd hoe goedkoper hoe lekkerder.
En meer zout gok ik.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou er in de goedkopere gewoon lekker veel suiker zitten?
Hij verveelt zichquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:16 schreef Ama het volgende:
Buurman staat voor 3de dag op rij mijn tuin te harken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |