abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 19 mei 2022 @ 17:19:07 #76
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204802046
De vraag is nu wanneer begint Rusland dus met hun eigen denazification, aangezien ze zelf ontzetten veel materiaal achter gelaten hebben en dus nazi supporten.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204802075
quote:
Rusland eist opheffing alle sancties om toegang tot havens in Oekrane vrij te geven en wereldwijde voedselcrisis af te wenden

Rusland wil de toegang tot de zeehavens in Oekrane pas vrijgeven als alle sancties tegen het land worden opgeheven. Dat zegt het Russische ministerie van Buitenlandse Zaken na een oproep van secretaris-generaal Antonio Guterres van de Verenigde Naties (VN). Die vroeg de blokkade van de graanexport uit Oekrane te stoppen, zodat een wereldwijde voedselcrisis afgewend kan worden.

https://www.hln.be/buiten(...)-te-wenden~a7de3a2f/
Speculeren wat de reactie zal zijn?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator donderdag 19 mei 2022 @ 17:49:54 #78
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204802301
Nee gok ik
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_204802697
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 17:22 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Speculeren wat de reactie zal zijn?
Bij volledige terugtrekking uit de Oekrane beginnen de onderhandelingen pas.

De internationale sancties tegen rusland zullen pas vanaf schadevergoedingen voor de Oekrane afgeschaft gaan worden.
pi_204802801
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 17:04 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Tegen deze "oorlog"?? _O-
Jullie staan te kwijlen als er weer voor miljoenen aan wapens wordt verzonden.
Een normaal mens denkt: "Kunnen we niet beter praten." maar ik heb nog geen Brusselaar gezien die dat voornemen oppakt laat staan dat jullie deze mogelijkheid zien opperen....
Dus dit verdedigen jullie... "gewone" burgers uit bijv Lviv.... :r
[ afbeelding ]
In veel westerse landen hebben we ook extreem rechtse wappies met swastikas rondslingeren. Wil je nu met deze foto impliceren dat degene die niet meegaan met de denazificatie propaganda van Rusland zelf een nazi is.

Praten klinkt leuk maar soms kun je daar beter even mee wachten. En praten dat hebben we jaren gedaan met Rusland, daar zijn o.a de Minsk akkoorden uit voort gekomen waarin de Oekrane af zag van de kernwapens van de Sovjet unie, en het nieuwe Rusland de Oekrane als soeverein land heeft erkend. Met een land zoals rusland die eerder gemaakte afspraken niet respecteren en een land aanvallen daar valt toch niet serieus mee te praten.
pi_204802830
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 18:39 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Bij volledige terugtrekking uit de Oekrane beginnen de onderhandelingen pas.

De internationale sancties tegen rusland zullen pas vanaf schadevergoedingen voor de Oekrane afgeschaft gaan worden.
Ja lol dream on.

Tuurlijk laat de VS liever de halve wereld verhongeren dan een duimbreed toe te geven aan hun aartsvijand.
En wij, en vooral oekraine, worden gewoon gebruikt en opgeofferd.

Denk aan je uitspraak de dag dat je je kinderen niet meer kan voeden. Kan je hen je motivatie nog es uitleggen. Ik ben er zeker van dat ze het zullen begrijpen ... :N

[ Bericht 4% gewijzigd door UncleScorp op 19-05-2022 19:27:49 ]
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204802844
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 18:47 schreef Basp1 het volgende:

[..]
In veel westerse landen hebben we ook extreem rechtse wappies met swastikas rondslingeren. Wil je nu met deze foto impliceren dat degene die niet meegaan met de denazificatie propaganda van Rusland zelf een nazi is.

Praten klinkt leuk maar soms kun je daar beter even mee wachten. En praten dat hebben we jaren gedaan met Rusland, daar zijn o.a de Minsk akkoorden uit voort gekomen waarin de Oekrane af zag van de kernwapens van de Sovjet unie, en het nieuwe Rusland de Oekrane als soeverein land heeft erkend. Met een land zoals rusland die eerder gemaakte afspraken niet respecteren en een land aanvallen daar valt toch niet serieus mee te praten.
Bullshit maar allee
Nuken die handel toch
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204802897
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 18:50 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja lol dream on.

Tuurlijk laat de VS liever de halve wereld verhongeren dan een duimbreed toe te geven aan hun aartsvijand.
En wij, en vooral oekraine, worden gewoon gebruikt en opgeofferd.

Denk aan je uitspraak de dag dat je je kinderen niet meer kan voeden. Kan je hen je motivatie nog es uitleggen. Ik ben er zeker van dat ze het zullen begrijpen ...
Als deze patstelling blijft gaan we hier in de EU een zware tijd tegemoet vrees ik. Recessie, energie- en voedseltekorten, nog veel meer inflatie etc.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_204803098
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 18:55 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
Als deze patstelling blijft gaan we hier in de EU een zware tijd tegemoet vrees ik. Recessie, energie- en voedseltekorten, nog veel meer inflatie etc.
Tuurlijk maar dat vinden verschillende users hier dik ok.
En ook de VS natuurlijk...de EU wordt klein en onder de duim gehouden. En ze hopen Rusland ook klein te krijgen maar ... time will tell ..
Russia has time ..europe not.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204803257
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 19:11 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Tuurlijk maar dat vinden verschillende users hier dik ok.
En ook de VS natuurlijk...de EU wordt klein en onder de duim gehouden. En ze hopen Rusland ook klein te krijgen maar ... time will tell ..
Russia has time ..europe not.
Als die sancties zouden werken zou ik me er nog iets bij kunnen voorstellen dat de EU blijft vasthouden aan die sancties totdat Rusland overstag gaat maar dat is niet het geval. M'n vriendin is Chileens en we zijn al plannen aan het maken om naar Chili te verkassen als dit verder escaleert. Het liefst blijven we hier maar ik denk dat we daar momenteel een betere toekomst hebben dan hier in de EU.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_204803291
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 19:31 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
Als die sancties zouden werken zou ik me er nog iets bij kunnen voorstellen dat de EU blijft vasthouden aan die sancties totdat Rusland overstag gaat maar dat is niet het geval. M'n vriendin is Chileens en we zijn al plannen aan het maken om naar Chili te verkassen als dit verder escaleert. Het liefst blijven we hier maar ik denk dat we daar momenteel een betere toekomst hebben dan hier in de EU.
Als je die optie hebt, zou ik er idd es serieus over nadenken.
Vluchten kan wsl nog wel op het laatste moment.
Maar EU is vogel voor de kat zoals de kaarten nu op tafel liggen.

Maar hey we denken dat we Rusland een poepje laten ruiken ... goed toch ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 19 mei 2022 @ 22:48:28 #87
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204805786
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 19:11 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Tuurlijk maar dat vinden verschillende users hier dik ok.
En ook de VS natuurlijk...de EU wordt klein en onder de duim gehouden. En ze hopen Rusland ook klein te krijgen maar ... time will tell ..
Russia has time ..europe not.
Wat zie jij dan als redelijke oplossing voor de hele situatie?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_204806119
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 17:04 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Tegen deze "oorlog"?? _O-
Jullie staan te kwijlen als er weer voor miljoenen aan wapens wordt verzonden.
Een normaal mens denkt: "Kunnen we niet beter praten." maar ik heb nog geen Brusselaar gezien die dat voornemen oppakt laat staan dat jullie deze mogelijkheid zien opperen....
Dus dit verdedigen jullie... "gewone" burgers uit bijv Lviv.... :r
[ afbeelding ]
Praten ja… alsof dat ons al zoveel heeft opgeleverd…
pi_204806226
twitter


_O_ _O_ _O_
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 19 mei 2022 @ 23:51:55 #90
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204806337
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 23:16 schreef Maron het volgende:

[..]
Praten ja… alsof dat ons al zoveel heeft opgeleverd…
For example, one well-known fact is that Macron and Putin have a unique relationship. Unlike other western leaders, Macron has kept the doors of communication open and spoken several times to Putin, and travelled to Moscow prior to the war, with an aim to end Russia’s aggression in Ukraine

Unfortunately as it pertains to the Macron-Putin relationship, my research suggests that those who are sought out for meetings are in stronger positions than those who seek the meetings. Macron initiates most meetings and calls with Putin, but Putin is an ex-KGB agent who knows not to give anything away.

Putin does not actually engage in much dialogue with Macron. Instead, he gains information through Macron’s actions. As long as Macron continues his diplomatic efforts, Putin knows that Macron still believes that diplomatic solutions could work.

By having conversations with the EU’s president, Putin has greater potential for exerting some influence in that realm — and more time to continue his Ukrainian invasion. If Macron stops the visits and communications, my research suggests Putin may wonder if his time is running out.

https://www.google.com/am(...)bly-pointless-182838

En dit was 28 april, toen de oorlog al een poos bezig was daarvoor had Marcon ook al tig x Poetin bezocht.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 20 mei 2022 @ 00:26:41 #91
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_204806487
ik dacht ff dat je engels aan het praten was _O-
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_204806732
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 19:31 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
Als die sancties zouden werken zou ik me er nog iets bij kunnen voorstellen dat de EU blijft vasthouden aan die sancties totdat Rusland overstag gaat maar dat is niet het geval. M'n vriendin is Chileens en we zijn al plannen aan het maken om naar Chili te verkassen als dit verder escaleert. Het liefst blijven we hier maar ik denk dat we daar momenteel een betere toekomst hebben dan hier in de EU.
Ik zou zeggen: pak je boeltje en ga weg want de EU is een verloren zaak.

Met de huidige leiders in Brussel is er geen enkele toekomst voor de EU jeugd, ZEKER niet in West Europa.
pi_204806734
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 23:16 schreef Maron het volgende:

[..]
Praten ja… alsof dat ons al zoveel heeft opgeleverd…
Als je normaal praat wel ja maar de VS dicteert wat er gezegd en gedaan moet worden naar de Russen toe.
En dan weet je de uitkomst al...
pi_204806739
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 23:16 schreef Maron het volgende:

[..]
Praten ja… alsof dat ons al zoveel heeft opgeleverd…
Groot gelijk joh
Niet praten maar vechten
Aanval is de beste verdediging
Nuken die handel !

Wie zei er hier ook alweer dat iedereen hier tegen oorlog is ? 8)7
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204806740
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 19:33 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Als je die optie hebt, zou ik er idd es serieus over nadenken.
Vluchten kan wsl nog wel op het laatste moment.
Maar EU is vogel voor de kat zoals de kaarten nu op tafel liggen.

Maar hey we denken dat we Rusland een poepje laten ruiken ... goed toch ?
Voorlopig zie ik op de kaart dat de Russen de Oekrainiers overal omsingelen en gigantische slagen toe brengen... maar DAT lees je niet in de Westerse media...

Ja dit soort berichten...
Snel, wendbaar, doeltreffend: Oekraens leger zet e-bikes in als antitankwapens. _O- _O- _O-
https://www.ad.nl/auto/sn(...)tankwapens~ab5fd6a8/


Kunnen ze het songfestival mee sponseren.... _O- _O- _O-
pi_204806743
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 06:31 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Als je normaal praat wel ja maar de VS dicteert wat er gezegd en gedaan moet worden naar de Russen toe.
En dan weet je de uitkomst al...
Ja moeilijk praten als je met je hoofd in de kont van de VS zit
Je hoort stemmen maar weet niet wat er gezegd wordt
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204806759
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 06:40 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Voorlopig zie ik op de kaart dat de Russen de Oekrainiers overal omsingelen en gigantische slagen toe brengen... maar DAT lees je niet in de Westerse media...

Ja dit soort berichten...
Snel, wendbaar, doeltreffend: Oekraens leger zet e-bikes in als antitankwapens. _O- _O- _O-
https://www.ad.nl/auto/sn(...)tankwapens~ab5fd6a8/

[ afbeelding ]
Kunnen ze het songfestival mee sponseren.... _O- _O- _O-
Ik neem alle militaire berichtgeving niet serieus momenteel. Pure zelfverheerlijkende propaganda van beiden.
Feit is dat bij een uitputtingsslag Europa eerder economisch op de knieen zal gedwongen worden dan Rusland. Zij zijn meer zelfvoorzienend, staan financieel sterker en zijn economische sancties al veel langer gewend.

Vele reacties hier zijn een weerspiegeling van de amerikaanse propaganda. Na oekraine is het wsl de bedoeling dat ook de EU tot de laatste snik weerstand blijft bieden tegen Rusland, tot we er onderdoor gaan. EU mag ook nooit concurrent worden voor de hegemonie van de VS.
En wie gaat de macht overnemen in de EU als het economisch aan de grond zit? De 2 bekende vijandige grootmachten of komt er een 3e kaper op de kust? Amerika blijft natuurlijk lekker op eigen bodem om vandaar de lakens uit te delen. Of hebben we tegen die tijd al een new world order? Of een great reset?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204806784
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 22:48 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Wat zie jij dan als redelijke oplossing voor de hele situatie?
De onderhandelingstafel...
tenzij je liever opteert voor totale vernietiging, hetzij militair hetzij economisch.

Ik veronderstel dat het ondertussen wel duidelijk is dat geen van de partijen, VS en Rusland, als verliezer wil eindigen. Dit kan uitlopen in een militaire patstelling waarbij men de tegenstander economisch wil breken. Zoals men nu reeds probeert met steeds meer sancties tegen Rusland. Elke weldenkende ziel beseft ondertussen dat de rest van de wereld hier evenzeer, misschien nog meer onder zal lijden. Zelfs de VN waarschuwt al voor wereldwijde hongersnood, dat ze Rusland smeken de oekraiense havens open te stellen.
Ik heb het al tig gezegd : Rusland heeft tijd ... Europa niet

Ik ben benieuwd hoever we bereid zijn te gaan in onze opoffering (zij het uit onszelf zij het opgedrongen door de VS)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204806826
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 06:55 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ik neem alle militaire berichtgeving niet serieus momenteel. Pure zelfverheerlijkende propaganda van beiden.
Feit is dat bij een uitputtingsslag Europa eerder economisch op de knieen zal gedwongen worden dan Rusland. Zij zijn meer zelfvoorzienend, staan financieel sterker en zijn economische sancties al veel langer gewend.

Vele reacties hier zijn een weerspiegeling van de amerikaanse propaganda. Na oekraine is het wsl de bedoeling dat ook de EU tot de laatste snik weerstand blijft bieden tegen Rusland, tot we er onderdoor gaan. EU mag ook nooit concurrent worden voor de hegemonie van de VS.
En wie gaat de macht overnemen in de EU als het economisch aan de grond zit? De 2 bekende vijandige grootmachten of komt er een 3e kaper op de kust? Amerika blijft natuurlijk lekker op eigen bodem om vandaar de lakens uit te delen. Of hebben we tegen die tijd al een new world order? Of een great reset?
Dit loopt helemaal uit de hand (jouw denkwijze)
Vakman pur sang
  vrijdag 20 mei 2022 @ 07:42:56 #100
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204806858
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 06:40 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Voorlopig zie ik op de kaart dat de Russen de Oekrainiers overal omsingelen en gigantische slagen toe brengen... maar DAT lees je niet in de Westerse media...

Ja dit soort berichten...
Snel, wendbaar, doeltreffend: Oekraens leger zet e-bikes in als antitankwapens. _O- _O- _O-
https://www.ad.nl/auto/sn(...)tankwapens~ab5fd6a8/

[ afbeelding ]
Kunnen ze het songfestival mee sponseren.... _O- _O- _O-
Vooral bij charkov hebben ze veel terrein winst geboekt.

Je kan wel lachen om gast met raketwerper op een brommer maar als men er een tank of pantservoertuig mee uitschakelen kan is het wat minder grappig.
Er staat nog een vraag voor u open!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')