quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals die paashaasjes van chocola van Lindt, die zaten in een mooi kartonnetje, en daar zaten nog wat paaseitjes in verstoptHoogtepunt van de week, zo'n verrassing.
Gegetenquote:Op donderdag 19 mei 2022 09:48 schreef CherryLips het volgende:
Nog meer chocola op m'n pols. Wat heb ik gedaan.
Je hebt goed geslapen hè?quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:49 schreef Haags het volgende:
Als een tandarts jou het advies geeft om met de andere kant te eten dan is het niet de bedoeling dat je al het etenswaar in je reet gaat proppen.
#IkSpreekNietUitErvaring
Zit je op niveautje komkommer of aubergine?quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:49 schreef Haags het volgende:
Als een tandarts jou het advies geeft om met de andere kant te eten dan is het niet de bedoeling dat je al het etenswaar in je reet gaat proppen.
#IkSpreekNietUitErvaring
Bad dragon deurstopperquote:Op donderdag 19 mei 2022 09:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zit je op niveautje komkommer of aubergine?
Doe nou niet zo onschuldigquote:
koop je bijna twee braadpannen voor manquote:
Hartstikke droog buitenquote:
dan is dat hetgeen wat vannacht bij mij naar beneden kwamquote:
ze hebben een beetje vertragingquote:Op donderdag 19 mei 2022 10:08 schreef CherryLips het volgende:
Maar weer even gevraagd waar mijn Funk Pops blijven. Staan al sinds januari 2021 in de pre-order
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_linkquote:Op donderdag 19 mei 2022 09:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Volgens mijn horloge 5 uur en 23 minuten.
Kan beter.
Waaraan dan? Daar kun je dertig jaar lang dertig scooters voor hurenquote:Op donderdag 19 mei 2022 10:11 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb ongeveer 600 euro uitgegeven in thailand buiten het huisje om
100 euro voor de scooter en rest eten en vervoer . misschien zit er nog 100 euro bij voor het huisje want heb een deel cash betaald en deel met geld daar uit de atmquote:Op donderdag 19 mei 2022 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waaraan dan? Daar kun je dertig jaar lang dertig scooters voor huren
quote:Op donderdag 19 mei 2022 10:08 schreef CherryLips het volgende:
Maar weer even gevraagd waar mijn Funk Pops blijven. Staan al sinds januari 2021 in de pre-order
quote:Op donderdag 19 mei 2022 08:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zal mn ogen eens open houden of ik wat tegen kom![]()
Heb volgens mij ergens ook nog tekeningen om een werkend schaalmodel te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |