De horrormoesson des doods komt langs.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:00 schreef kwiwi het volgende:
Wat is er aan de hand bij jullie? Hier 29 graden volle zon.
quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Lijkt wel of ik door de wasstraat ga met mijn huis
Ok.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De horrormoesson des doods komt langs.
hier ook, ik wil regenquote:Op donderdag 19 mei 2022 13:00 schreef kwiwi het volgende:
Wat is er aan de hand bij jullie? Hier 29 graden volle zon.
dat kan mijn auto ook wel gebruikenquote:Op donderdag 19 mei 2022 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Lijkt wel of ik door de wasstraat ga met mijn huis
Mijne ook, is helemaal geel van de pollenquote:Op donderdag 19 mei 2022 13:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat kan mijn auto ook wel gebruiken
hier is het meer een kerkhof van dode insectenquote:Op donderdag 19 mei 2022 13:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijne ook, is helemaal geel van de pollen
Ligt allemaal bij Buda op het balkon nuquote:Op donderdag 19 mei 2022 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
tegen de tijd dat het hier in het oosten is, is het meeste er al wel uit denk ik
Hoe is het met de stukadoor?quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk in zo'n storm? Stug post blijven rondbrengen?
Bij dit soort buien (hevig doch kort) ging ik meestal even schuilen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk in zo'n storm? Stug post blijven rondbrengen?
Hij kwam net aankakken om 13uquote:Op donderdag 19 mei 2022 13:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe is het met de stukadoor?
De kerel van het dak heeft hier weer een teken van leven gegeven heb niet het idee dat die veel vaart maakt.
mensen die niet komen, of wel komen maar niks kunnen is inderdaad wel dagelijkse kost.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:09 schreef kwiwi het volgende:
@:citizen.erased wij spraken gisteren nog met 2 aannemers van grote commerciële bouwprojekten en die zeiden dat dit soort verhalen (mensen die niet op komen dagen, slecht werk etc.) voor hun dagelijkse gang van zaken isSnap niet hoe iemand dat werk kan doen. Misschien vol te houden omdat het niet je eigen huis is ofzo.
Die zijn er niet en willen jullie laten bouwen?quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:10 schreef Karzai het volgende:
Wij gaan bespreken met de vve of we balkons willen
Ik kan het ook niet helemaal doorgrondenquote:Op donderdag 19 mei 2022 13:09 schreef kwiwi het volgende:
@:citizen.erased wij spraken gisteren nog met 2 aannemers van grote commerciële bouwprojekten en die zeiden dat dit soort verhalen (mensen die niet op komen dagen, slecht werk etc.) voor hun dagelijkse gang van zaken isSnap niet hoe iemand dat werk kan doen. Misschien vol te houden omdat het niet je eigen huis is ofzo.
Inderdaad, beneden buurvrouw gaat een uitbouw maken dus we moeten snel beslissenquote:Op donderdag 19 mei 2022 13:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die zijn er niet en willen jullie laten bouwen?
Had je beter tijdens de bouw kunnen doen denk ik? Retrofitten kost bakken met geld en wordt nooit zo goed als meteen bij de bouw doen (dan is het namelijk gewoon dezelfde betonplaat als de rest van de verdieping).quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:10 schreef Karzai het volgende:
Wij gaan bespreken met de vve of we balkons willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |