neequote:Op woensdag 18 mei 2022 22:10 schreef mschol het volgende:
als jij je benen scheert, scheer je dan ook je armen?
AH! het juiste momentquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heb ik toevallig wel net gedaan ...
Je blijft van mijn benen af naarlingquote:
k zal voor je duimenquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:17 schreef CherryLips het volgende:
Morgen onweer
Maar aangezien het mijn dorp altijd overslaat zal het wel tegenvallen.
Zul je zien dat het dan morgen precies bullseye is en je een zondvloed op je dak krijgtquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:17 schreef CherryLips het volgende:
Morgen onweer
helaas niet thuis om het mee te maken als het los gaatquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:17 schreef CherryLips het volgende:
Morgen onweer
Ik zit op drie hoog.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zul je zien dat het dan morgen precies bullseye is en je een zondvloed op je dak krijgt
Moet je nagaan hoeveel er uit de lucht gaat komenquote:
En dan naar de Tower of Terror. Of die Toy Story soldaatjes. Of het spookhuis.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:19 schreef mschol het volgende:
[..]
helaas niet thuis om het mee te maken als het los gaat
maar hier krijg ik ook onweer als het goed is
Das morgen avond pasquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:21 schreef CherryLips het volgende:
M'n moeder ligt nu al wakker van het mogelijke onweer.
begin daarmee voor je andere lastig valtquote:
spookhuis is letterlijk onder de grondquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan naar de Tower of Terror. Of die Toy Story soldaatjes. Of het spookhuis.
Benen wordt ook verwachtquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:21 schreef mschol het volgende:
[..]
begin daarmee voor je andere lastig valt
maar eigenlijk ook zo maf dat het geaccepteerd is dat mannen hun oksels niet scheren maar van vrouwem het wordt verwacht
tering is niet bijster slim volk he, die horecatijgersquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:21 schreef bitterbal het volgende:
,,De horecatijgers van vroeger, hebben tijdens de coronacrisis opeens ervaren hoe het is om goed betaald minder hard te hoeven werken. Je houdt de mensen over die het leuk vinden, en díe spoeling is dun.” Haqparast hoopt alsnog dat sollicitanten hem dankzij de actie weten te vinden. ,,Ik denk dat de vacature nog dit jaar op deze manier blijft staan.”
Tamim Haqparast van restaurant Meydani in Nijkerk: ,,Je ziet dat mensen alles proberen om personeel te trekken, maar de boodschap lijkt niet bij de juiste mensen terecht te komen.’’ © Cees Wouda
https://www.ad.nl/werk/ni(...)t-het-wel~a893a25da/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |