dit kan dus niet.quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je geen apparatuur wat brand kan veroorzaken?
daar is die rookmelder voor.quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je geen apparatuur wat brand kan veroorzaken?
Ik ook. Zo even je chick appen of ze op school is vandaagquote:
Nadeel is dat ik nu tot aan den haag kan staanquote:Op donderdag 19 mei 2022 09:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voordeel van zo'n kort treintje: zit er meteen één dichtbij.
Nee. rookmelder hangt er. Koolmonixide is nog niet verplichtquote:Op donderdag 19 mei 2022 09:10 schreef mschol het volgende:
[..]
jij bent dan toch verantwoordelijk als er wat gebeurd?
en met zo'n nest ding kun je ook op je telefoon zien of je huis in de fik staat.quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. rookmelder hangt er. Koolmonixide is nog niet verplicht
Ja maar heb daar niet zo'n nest gedaanquote:Op donderdag 19 mei 2022 09:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en met zo'n nest ding kun je ook op je telefoon zien of je huis in de fik staat.
de reactie waarvan ik wist dat hij zou komen...quote:
Gezelligquote:Op donderdag 19 mei 2022 09:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ook. Zo even je chick appen of ze op school is vandaag
[..]
Ik heb er nog geen een gebouwdquote:Op donderdag 19 mei 2022 09:21 schreef Haags het volgende:
Mijn buurman is ook al zo verzot op die modelbouw scheepjes en vliegtuigjes. Hele kamer vol heeft ie.
Nja, ieder z´n ding.
Helaas lopen we elkaar net misquote:
Jij verlaat op tijd het zinkende schip.quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb er nog geen een gebouwdmaar ben ook niet van plan om ze neer te zetten. Als ze klaar zijn, gaan ze weg.
Al lang van boordquote:Op donderdag 19 mei 2022 09:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Jij verlaat op tijd het zinkende schip.
quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Jij verlaat op tijd het zinkende schip.
quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:21 schreef mschol het volgende:
en gaan niet op tijd af als het wel nodig is.
Het is ook wel godsgruwelijk benauwd.quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Helaas lopen we elkaar net mis![]()
Ik had een handdoek mee moeten nemen. Zweet staat op m'n voorhoofd
Ja en ik sta in de trein met 16 man in het tussentukjequote:
maar dat was eenmalige gebeurtenis?quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:26 schreef mschol het volgende:
[..]
mja fikje gehad ooit en eerst zelf kunnen blussen dan dat de rookmelder afging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |